اشتراک گذاری

رفع مشکل ارسال نشدن فکس

یکی از اشکالاتی که احتمالا کاربران دستگاه های فکس با آن مواجه شوند، مشکل ارسال نشدن فکس است. در چنین شرایطی، علی‌رغم تلاش های مکرر کاربر، ارسال فکس ناموفق می ماند و فکس مورد نظر توسط گیرنده دریافت نمی شود. اگر شما نیز در طول ایام کاری یا زندگی عادی خود با چنین مشکلی مواجه شده اید احتمالاً خواندن این مطلب برای شما خالی از فایده نخواهد بود. در این مقاله برآنیم تا راهکارهای رفع مشکل ارسال نشدن فکس را با شما به اشتراک بگذاریم. در صورتی که با طی مراحل ذکر شده در این مقاله، این ایراد همچنان پابرجا بود، می توانید سرویس های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال را با حضور در مرکز تعمیر فکس کانن دریافت نمایید.

مشکل ارسال نشدن فکس

مشکل ارسال نشدن فکس؛ علل این اشکال و راهکارهای رفع آن

مشکل ارسال نشدن فکس ناشی از وجود اشکالاتی در این دستگاه است که با تعمیر به موقع و صحیح آنها، این مشکل، یعنی عدم ارسال فکس – نیز رفع می گردد. در بخش های آتی برخی از رایج ترین عللی که سبب ارسال نشدن فکس می گردند بررسی شده و در نهایت شیوه رفع آنها شرح داده می شود.

قطعی اتصالات فکس

نخستین کاری که با بروز مشکل ارسال نشدن فکس می بایست انجام شود بررسی اتصالات فکس است. گاه وجود اشکالاتی نظیر پوسیدگی و پارگی اتصالات دستگاه فکس، می تواند منجر به قطع ارتباط و در نتیجه عدم ارسال فکس شود. البته این احتمال نیز وجود دارد که کابل های فکس به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند. بنابراین در نخستین گام بهتر است اتصالات فکس را به درستی بررسی کنید. در صورت پوسیدگی و یا شل شدگی کابل ها، این عیوب را برطرف نمایید.

قطعی ارتباط مودم با خط تلفن

در بروز مشکل ارسال نشدن فکس علت دیگری که می بایست بررسی شود، قطعی ارتباط مودم با خط تلفن است. اگر ارتباط مودم‌ها با خط تلفن قطع شود. پیغام No Dial Tone در کنسول فکس بخش Outbox در زیر ستون Extended Status قابل مشاهده است.

  • برای حل مشکل ارسال نشدن فکس مودم مورد نظر را از زیر ستون Device پیدا کرده و و وصل بودن خط تلفن به درگاه لاین مودم را به‌طور فیزیکی بررسی نمایید.

قطعی ارتباط مودم

یکی دیگر از اشکالاتی که سبب بروز ایراد ارسال نشدن فکس می گردد، قطعی ارتباط مودم است. این خطا غالباً با صدرو پیغام  fatal error توسط دستگاه فکس همراه خواهد بود. در صورت بروز این اشکال بهتر است موارد زیر رعایت و بررسی گردد.

  • برای رفع این مشکل اگر مودم از نوع خارجی باشد آن را جدا و مجددا متصل نمایید.
  • روش دیگر این است که سرور فکس را ریست کنید. روش دیگر Disable/Enable مودم از Device Manager است؛ نام مودم در زیر ستون Device در Outbox است.
  • در صورت موجود نبودن ستون Device از منوی view گزینه Add/Remove Columns را زده و از پنجره باز شده Device را به ستون سمت راست Displayed Columns  انتقال دهید.

خدمات تخصصی نمایندگی کانن: تعمیر غلطک فکس

تعمیر مشکل ارسال نشدن فکس در محل

در صورتی که مشکل ارسال نشدن فکس شما با وجود اِعمال ترفندهای فوق، همچنان پابرجا بود می توانید از سرویس تعمیر و سرویس در محل فکس کانن استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی عملکرد دستگاه فکس را بر روی آن پیاده می سازند. مزیت ویژه این سرویس حضور کادری مجرب و خبره جهت تعمیر فکس کانن و رفع سایر اشکالات احتمالی این دستگاه است.

تعمیرات فکس کانن

تعمیرات فکس کانن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که به دست تیمی از خُبره ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از فکس های کانن به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوبی هستند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد گردند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین تعمیرات مرتبط با این دستگاه از جمله رفع مشکل ارسال نشدن فکس را دریافت نمایید.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید. شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کانن -از جمله تعمیر مشکل ارسال نشدن فکس که در بخشهای فوق به ان پرداخته شد- بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن انجام می پذیرد.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول درسایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

7 + 16 =