اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر Canon

تعمیر پرینتر Canon در در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای canon گشته‌اند. ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر پرینتر Canon و خدمات پس از آن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…

برخی از پارامترهای جاری در مرکز تعمیر پرینتر canon هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند. کاربرانی که امکان جابجایی و تحویل دستگاه خویش به مرکز تعمیرات پرینتر کانن را ندارند، می توانند خدمات مورد نیاز خویش را با استفاده از سیستم سرویس در محل پرینتر canon استفاده نمایند.

تعمیر پرینتر کانن در محل

تعمیر پرینتر کانن در محل

سرویس پرینتر کانن در محل جهت آندسته از کاربرانی مناسب است که به هردلیل امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی را ندارند و نیازمند آنند تا کارشناسان تعمیر خود در محل مورد نظر حضور یابند. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از سرویس تعمیر پرینتر کانن در محل از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

در صورت نیاز به این سرویس کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیر پرینتر کانن در محل را ثبت نمایید. کارشناسان اعزامی جهت تعمیر پرینتر کانن در محل، علاوه بر آرشیوی جامع از ابزارآلات تعمیر، آرشیوی کامل نیز از قطعات جانبی را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض هر یک از قطعات دستگاه اقدام نمایند. این امر -یعنی به همراه داشتن آرشیوی از قطعات – به منظور صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند تعمیر دستگاه های معیوب صورت گرفته است و شما را از جستجوهای کسالت‌بار جهت یافتن قطعات جانبی دستگاه رهایی خواهد بخشید.

تعمیر پرینتر canon

هزینه ی تعمیرات پرینتر کانن

هزینه ی تعمیر پرینتر Canon بسته به نوع ایراد موجود در پرینتر و نیز مدل و سال ساخت چاپگر متغیر است. این هزینه ممکن است با ضرورت تعویض یک قطعه نیز دگرگون شود. به هر حال می توانید مطمئن باشید که نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی ارائه می نماید.

فراموش نکنید که استفاده از قطعات تقلبی در فرآیند تعویض اجزای معیوب پرینترهای رومیزی، ایستاده، رنگی، سیاه و سفید و … کانن دردسرساز خواهد شد و ممکن است به مرگ کلی چاپگر مورد نظر ختم شود. کارشناسان ما پروسه ی تعویض را به طور حتم با نمونه ی اورجینال مشابه انجام می دهند.

تعمیرات پرینتر کانن

شارژ کارتریج پرینتر canon

شارژ کارتریج پرینتر canon توسط واحد تعمیرات پرینتر کانن در نمایندگی کانن انجام می شود. همه پرینترها از جمله پرینتر کانن از موادی به نام تونر و جوهر استفاده می کنند. این مواد در جایگاهی به نام کارتریج نگهداری می شوند. اگر کاربر به بخش کارتریج بی توجه باشد یا اینکه به درستی از کارتریج استفاده نکند، در مسیر چاپ دچار مشکلاتی خواهد شد. شاید در نگاه اول شارژ کارتریج ساده و غیر تخصصی باشد، اما برای اینکه بتوانید به خوبی از عهده شارژ کارتریج پرینتر برآیید، نیاز به اطلاعات فنی پایه دارید.

شارژ کارتریج یا پر کردن دوباره کارتریج مصرف شده معمولا در کوتاه مدت مقرون به صرفه است، اما بسیاری از تعمیرکاران و کارشناسان معتقدند که در بلند مدت آسیب رسان است. در هر صورت می توانید برای شارژ کارتریج پرینتر canon از واحد معتبر تعمیرات کانن کمک بگیرید تا شارژ کارتریج پرینتر canon بدون ریزش تونر و بدون نشتی انجام شود.

تعمیر چاپگر کانن در محل

مشکلات پرینتر Canon

همه ما انتظار داریم دستگاه پرینتری که خریداری کرده‌ ایم برای یک مدت طولانی به درستی کار کند و برگه های بسیاری را برای ما پرینت بگیرد؛ ولی بیشتر مواقع این اتفاق نمی افتد. به نظر شما چرا پرینترها در هر لحظه دردسر درست می ‌کنند؟ برخی از مواقع می ‌توان استفاده بیش از اندازه را دلیل اصلی خرابی پرینترها دانست. آنچه اهمیت دارد این است که شما به عنوان یک کاربر، مشکلات پرینتر Canon را بشناسید و با راه حل های آنها آشنا باشید. در این مطلب ضمن بررسی مشکلات رایج پرینتر کانن ، شما کاربران عزیز را با روش های رفع این مشکلات آشنا خواهیم نمود.

یکی از مشکلات پرینتر Canon این است که دستگاه نمی تواند برگه را پرینت بگیرد. ارور تعویض کارتریج و گیر کردن برگه در پرینتر نیز از دیگر مشکلات پرینتر کانن می باشد. لازم به یادآوری است که مهندسان این مجموعه با تمامی عیوب این دستگاه آشنایی داشته و در مدت زمانی کوتاه می توانند دستگاه را تعمیر کنند.

عیب یابی و تعمیر پرینتر کانن

در صورتی که شما نیز از کاربران پرینتر کانن می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیر پرینتر کانن از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی کانن صورت می‌پذیرد. در مرکز تعمیر پرینتر کانن، تمامی سرویس های اعمال شده بر روی پرینترهای معیوب، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می گیرد.

این امر سبب پیشگیری از دستکاری های نابجا و اِعمال تعمیرات غیرتخصصی گشته است. بعلاوه کارشناسان تعمیر پرینتر canon با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از پرینترهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

درام پرینتر canon

تعمیر درام پرینتر canon سرویسی دیگر از واحد تعمیرات پرینتر کانن است. درام وظیفه انتقال تصویر روی کاغذ را دارد. درام برای ایجاد تصاویر واضح و شفاف تر در پرینتر استفاده می شود. جنس درام از سلنیوم یا مواد حساس به نور است. این مواد هادی الکتریسیته هستند. برای اجرای بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تعمیر درام پرینتر canon نباید به هر مرکز مدعی اطمینان کنید و تنها باید به مراکز مجاز و استاندارد مراجعه کنید.

این قطعه حساسیت های بسیار بالایی دارد. صحت و سلامت کارتریج ارتباط مستقیمی با سلامت درام دارد. به این معنی که حتی اگر کارتریج را با بهترین تونر شارژ کنید، ولی درام بی کیفیتی داشته باشید، عملکرد کارتریج ایده آل نخواهد بود. تعمیر درام پرینتر canon روندی بسیار حساس و پیچده است و تنها یک مرکز معتبر از عهده انجام صحیح آن بر می آید.

کاغذکش پرینتر canon

تعمیر کاغذکش پرینتر canon نمونه ای دیگر از خدمات واحد تخصصی تعمیرات پرینتر کانن است. وجود کاغذکش سالم پرینتر در تکمیل فرایند چاپ بسیار مهم است. خرابی آن به طور کلی امکان اجرای دستور پرینت را منتفی می سازد. اگر کاغذ کش یا قطعات داخلی آن خراب باشد، ورود و خروج کاغذ با مشکل مواجه خواهد شد. خرابی این قطعه منجر به عدم عملکرد دستگاه می شود و به طور کلی دستگاه از کارایی خارج می شود. پس لازم است به سرعت تعمیر و ترمیم شود.

تعمیر مین برد پرینتر canon

تعمیر مین برد پرینتر canon هم در واحد تعمیرات پرینتر کانن ارائه می شود. مین برد یکی از مهمترین اجزای پرینتر است که وظایف بسیار سنگین و محوری در پرینتر بر عهده دارد. مین برد پرینتر در حقیقت مغز پرینتر است. یک بخش مکانیکی است که تصمیم می گیرد خروجی اطلاعات وارد شده به پرینتر چگونه باشد.

برای تعمیر مین برد پرینتر canon باید از مهندسان و متخصصان مجرب و ماهر کمک بگیرید. در تعمیر مین برد پرینتر کانن تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر یا نرم افزارهای عیب یابی انجام می شود و کیفیت خدمات تضمین شده است.

هد پرینتر کانن

هد پرینترهای جوهر افشان کانن مانند یک سینی کوچک کارتریج های سیستم را دربر می گیرد. این بخش از پرینتر نقش ارسال جوهر بر روی کاغذ را ایفا می کند. بنابراین یک اختلال جزیی در هد موجب افت کیفیت چاپ می شود.

ساختار تشکیل دهنده ی هد پرینتر دارای درزها و شیارهای ریز و درشتی می باشد که ممکن است با جوهر اضافی سیستم مسدود شود. در چنین شرایطی تعمیر هد با شست و شوی آن و زدودن ذرات جوهر خشک شده شکل می گیرد. اما گاهی اوقات تمیز کردن هد کارساز نبوده و پروسه ی تعویض ضرورت می یابد. در هر صورت با استفاده از خدمات سرویس در محل نمایندگی تعمیر پرینتر Canon می توانید طی مدت زمان کوتاهی کارایی هد را بازیابی کنید.

پاور پرینتر کانن

پاور بخش مهمی از هر دستگاه دیجیتال از جمله پرینترهای کانن است. این برد وظیفه ی تقسیم بندی ولتاژ مورد نیاز قطعات مختلف پرینتر را برعهده دارد. بنابراین خرابی برد پاور با از کار افتادگی تک تک قطعات پرینتر و روشن نشدن دستگاه نمایان می شود.

عامل اصلی ناکارآمدی برد پاور ولتاژهای غیر استاندارد و نوسانات برق شهری است. البته گرد و غبار موجود در محیط نیز می تواند باعث خرابی برد پاور پرینترهای کوچک و بزرگ کانن باشد. تعمیر این قطعه از دستگاه را به نمایندگی تعمیر پرینتر Canon بسپارید تا بار دیگر پرینتر فعالیت صحیح خود را آغاز کند.

فیوزینگ پرینتر کانن

اگر پرینت های خروجی از پرینتر را همان ثانیه های اول لمس کرده باشید، حتما متوجه گرمای کاغذ شده اید. این گرما ناشی از فعالیت صحیح قطعه ای به نام فیوزینگ است. هر برگه ی کاغذ پیش از اینکه از پرینتر خارج شود، از زیر فیوزینگ عبور می کند.

این عبور برای تامین حرارت لازم در پروسه ی حک شدن تونر بر روی کاغذ می باشد. خرابی فیوزینگ، چاپ اسناد را به اتمام می رساند. نمایندگی تعمیر پرینتر Canon با استفاده از دانش به روز کارشناسان خود بخش فیوزینگ انواع پرینترهای کانن را تعمیر می کند.

دیگر خدمات تخصصی مرکز تعمیر پرینتر Canon

  • حل مشکل خورده شدن کاغذ پرینتر canon
  • حل مشکل لک داشتن روی کاغذ پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه پرینتر canon
  • حل مشکل افتادن خط افقی روی کاغذ پرینتر canon
  • حل مشکل افتادن خط سفید روی کاغذ پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر ADF در مرکز تعمیرات پرینتر canon
  • حل مشکل افتادن خط مشکی روی کاغذ پرینتر canon
  • حل مشکل افتادن خط عمودی روی کاغذ پرینتر canon
  • حل مشکل سایه زدن روی کاغذ برای چاپ پرینتر canon
  • حل مشکل نیفتادن بعضی از نوشته ها روی کاغذ پرینتر canon
  • حل مشکل داغ شدن کاغذ پرینتر canon در مرکز تعمیر پرینتر canon
  • تعمیر درام دستگاه پرینتر canon
  • تعمیر دولوپر دستگاه پرینتر canon
  • تعمیر فیوزینگ دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه پرینتر canon
  • تعمیر شارژرهای پرینتر در مرکز تعمیر پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Optical Unit دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ در مرکز تعمیر پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه پرینتر canon
  • تعمیر شارژرهای پرینتر در مرکز تعمیر پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Optical Unit دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر ADF در مرکز تعمیرات پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه پرینتر canon
  • حل نکشیدن کاغذ پرینتر canon
  • حل گیر کردن کاغذ پرینتر canon
  • رفع عیب صدای دستگاه پرینتر canon
  • برطرف کردن مشکل پودر پرینتر canon
  • برطرف کردن مشکل جوهر پرینتر canon
  • برطرف کردن مشکل کارتریج پرینتر canon
  • برطرف کردن مشکل نگرفتن چاپ پرینتر canon
  • برطرف کردن مشکل کج کشیدن کاغذ پرینتر canon
  • رفع عیب replace drum / replace toner پرینتر canon
  • برطرف کردن مشکل کم رنگ گرفتن کاغذ چاپ روی پرینتر canon
  • بر طرف کردن مشکل تونر پرینتر canon در مرکز تعمیر پرینتر canon
  • رفع عیب چسبندگی کاغذ پرینتر canon
  • حل مشکل تکرار دو نوشته پرینتر canon
  • عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه پرینتر canon
  • برطرف کردن مشکل سیاه گرفتن کاغذ چاپ روی پرینتر canon

نکات مهم در تعمیرات پرینتر Canon

  • آنالیز کارآیی تجهیزات جهت بررسی عملکرد قطعات پرینتر canon
  • بروز رسانی Firmware پرینتر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی پرینتر ها
  • شارژ مواد مصرفی پرینتر ها از توسط تونر، جوهر و یا تانک های افزایش حجم جوهر
  • تعمیر کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی پرینتر های جوهرافشان، لیزری، سوزنی و حرارتی canon
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات پرینتر canon جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر canon جهت برطرف نمودن اختلالات موجود و سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گرد زدایی، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد پرینتر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن
  • بررسی اسناد فنی پرینتر ها از جمله الگوهای استفاده کاربری، نمودار ها و شماتیک ها جهت نگهداری بهینه پرینتر ها در مرکز تعمیر پرینتر canon
  • بروز رسانی قطعات و کیت های پرینتر در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری از کلیه امکانات دستگاه پرینتر canon
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد دستگاه های پرینتر canon، نگهداری آنها و سرویس های زمانبندی شده دوره ای در مرکز تعمیر پرینتر canon
  • تنظیم، کنترل و کالیبراسیون تجهیزات با توجه به مشخصات آنها
  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی دستگاه پرینتر canon
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در پرینتر canon
  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه پرینتر canon / تعمیر کاستهای پرینتر canon
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به پرینتر canon
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر canon
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی جدید از جمله نرم افزار درایور و ماژول های جانبی پرینتر canon
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی پرینتر های canon جهت کاهش هزینه مصرفی در مرکز تعمیر پرینتر canon
  • تعمیر انواع دستگاه پرینتر شامل :تعمیر پرینتر کاغذ حرارتی canon، تعمیر پرینتر کاغذ عادی canon، تعمیر پرینتر لیزری canon
  • تفکیک کلیه اجزاء مکانیکی پرینتر جهت تشخیص قطعات معیوب و تعمیر آنها با استفاده از ابزار دستی و برقی در مرکز تعمیر پرینتر canon
  • تعمیر انواع دستگاه پرینتر شامل: تعمیر دستگاه پرینتر چند منظوره canon، تعمیر دستگاه پرینتر رنگی canon، تعمیر دستگاه پرینتر سیاه و سفید canon
  • تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی

نمایندگی Canon و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی canon سالهاست که با همکاری تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان به ارائه خدمات مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیرات canon به مشتریان خویش می پردازد. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی canon بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ canon انجام می پذیرد. کارشناسان این مرکز به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند.

خدمات ارائه شده در این مجموعه –نیر تعمیر پرینتر canon- در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید.

2.7/5 (3 امتیاز)