اشتراک گذاری

تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن

تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن به تخصص ویژه و تجربه بسیار زیادی نیاز دارد. همه ما بعد از مدت ها استفاده از اسکنر به خوبی با کارایی آن آشنا هستیم و می دانیم که وظیفه اصلی اسکنر ها ورود عکس یا متن به کامپیوتر است. حال شرایط این ورود بستگی کاملی به درست کار کردن تمامی قطعات اسکنر دارد. لذا تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن از الزامات بی قید و شرط برای ورود داده به رایانه می باشد.

چگونگی تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن

با فراگیر شدن ابزارهای دیجیتال ،نقش اسکنر از مفهوم یک قطعه جانبی کامپیوتر فراتر رفته و به یک ابزار حیاتی برای ادارات و کاربران تبدیل شده است. از آنجا که اسکنرها کاربرد وسیعی در صنعت و امور گرافیکی دارند، لذا برای تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن، علاوه بر تخصص و دانش ویژه و پایه، به ابزارآلات پیشرفته و مدرن هم نیاز است.

متخصصان ما در مرکز تعمیرات اسکنر کانن با در اختیار داشتن تجهیزات به روز و جهانی قادر خواهند بود مرحله اول تعمیر را به درستی پشت سر بگذارند و وارد سایر مراحل شوند. دقت داشته باشید که عیب یابی صحیح پایه و اساس یک تعمیر با کیفیت و بی نقص است. آنچه که تکنسین های ما برای تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن انجام می دهند نتیجه تشخیص صحیح و به موقع مشکل در دستگاه اسکنر است.

تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن

مزایای تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن

همان طور که می دانیم اساس کار یک اسکنر بر تجزیه و تحلیل یک سند پرینت شده حاوی متن یا عکس یا حتی تشخصی متون آن توسط فناوری OCR و ارسال آن به کامپیوتر جهت ویرایش یا ذخیره در یک فایل است. حال اگر قطعه هد در دستگاه اسکنر با اختلال رو به رو شود در نتیجه این فرایند هم مختل خواهد شد. تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن روند اجرای این فرایند را موفقیت آمیز خواهد کرد.

کارایی تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن

ادغام مجموعه تجهیزات مستقلی مانند آینه، لنز، فیلتر و آرایه های CCD نهایتا به ایجاد هِد اسکنر می انجامند. تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن شامل تعمیر همه این بخش ها می شود. هد اسکنر توسط یک تسمه متصل به موتور پله ای به صورت آهسته زیر سند حرکت کرده و با اتکا به نوار تثبیت کننده از عدم لرزش در هنگام پیشروی اطمینان حاصل می کند. در انتها زمانی که هِد اسکنر به پایان بدنه دستگاه رسید از اتمام اسکن پرونده مطلع شده و به نقطه اول باز خواهد گشت. حال اگر هد اسکنر با مشکل رو به رو باشد تمامی این روند مختل خواهد شد. به همین دلیل است که تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن جزء ضروریات تعمیر این دستگاه به شمار می رود.

نحوه تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن

از آنجا که اسکنر  دستگاهی است که تصاویر را به یک فایل دیجیتال تبدیل کرده و وارد کامپیوتر می کند؛ برای اجرای این روند در شکل های گوناگونی عرضه می شود؛ اسکنرهای فیلم، اسکنرهای Flatbed و اسکنرهای Drum. تعمیر و تعویض هد اسکنر کانن در هر یک از این مدل ها بسیار حساس و پیچیده است و به متخصص خاص خود نیاز دارد.

تعمیرات کانن

مرکز تعمیرات کانن با جداسازی پارت های ویژه تعمیرات گامی مهم و اساسی در حوزه تعمیرات برداشته است. این مرکز با تخصصی کردن تعمیر هر یک از قطعات محصولات این کمپانی، برای هر چه با کیفیت ارائه دادن این خدمات تلاش می کند. مرکز تعمیرات کانن به مدد کارشناسان و متخصصان ویژه و کاربلد خود موفق شده در این مسیر پیشرو و پرچمدار باشد.

این مرکز اطلاع کاربر از نحوه اجرای تعمیرات را حق مسلم مشتریان خود می داند. لذا پیوسته کاربر را از روند تعمیرات دستگاه خود مطلع می سازد. همین عامل در درجه رضایتمندی مشتریان عزیز بسیار تاثیر گذار بود و باعث شده که کاربران و همراهان همیشگی ما بالاترین امتیاز را در اصل مشتری مداری به پرسنل مرکز بدهند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن آماده ی ارائه تمامی خدمات مربوط به فروش تولیدات کانن است. این مرکز نمایندگی مجاز کمپانی کانن می باشد و همه محصولات این شرکت را با گارانتی طلایی عرضه می کند. کاربر محترم می تواند به صورت تلفنی یا حضوری از مشاوره های رایگان مرکز بهرمند شود و در تصمیم گیری خود برای خرید هوشمندانه تر اقدام کند. به علاوه این مرکز به صورت مدون و دوره ای به برگزاری کلاس های آموزش تعمیرات تخصصی کانن می پردازد. برای اطلاع از جزئیات این طرح می توانید با روابط عمومی ما تماس بگیرد.

کاربران گرامی چنانچه قصد دارید اخبار، اطلاعات و مقاله های مرتبط  این موضوع را مورد مطالعه قرار دهید، می توانید به سایر بخش های سایت مراجعه کنید.

Rate this post