اشتراک گذاری

تعمیر لنز پروژکتور کانن

در صورتی که لنز پروژکتور کانن شما نیز به هر دلیل دچار خرابی و اختلال در عملکرد گشته است، می توانید با حضور در مرکز تعمیر پروژکتور کانن و مراجعه به پارت تعویض و تعمیر لنز پروژکتور کانن، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این قطعه از دستگاه را دریافت نمایید. کارشناسان ما در این واحد، پس از عیب یابی صحیح و بررسی کارشناسانه این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان خواهند گذاشت و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال خواهند کرد.

شایان ذکر است تعمیر لنز پروژکتور کانن و سایر سرویس های مرتبط با این محصول به صورت «تعمیر در محل» نیز قابل دریافت است. در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان ما، در آدرس ثبت شده حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیرات پروژکتور را بر روی آن پیاده می سازند.

تعمیر لنز پروژکتور کانن

روند تعمیر لنز پروژکتور کانن

پیش از پرداختن به چگونگی تعمیر لنز پروژکتور کانن بهتر است نگاهی مختصر به ساختار این قطعه و عملکرد آن داشته باشیم. لنز پروژکتور مجموعه‌ای از عدسی‌ها است که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و کیفیت تصویر را افزایش می دهند. عملکرد لنز پروژکتور بسیار شبیه به عملکرد یک عدسی محدب است. البته در عمل، لنز هیچ ویدئو پروژکتوری از یک تک عدسی محدب ساخته نشده است. علت این امر نیز کیفیت پائین تک عدسی‌هاست. به طور کلی لنز پروژکتورها را می توان در دو گروه لنزهای ثابت و لنزهای زوم جای داد. لنزهای ثابت فاصله کانونی ثابتی دارند و در نتیجه نسبت بزرگنمائی ثابتی نیز دارند لیکن لنزهای زوم دارای فاصله کانونی متغیر هستند و نسبت بزرگنمائی متغیری نیز دارند.

توصیه می شود عملیات مرتبط با تعویض و تعمیر لنز پروژکتور کانن، به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این دستگاهها توسط تعمیرکاران انجام شود. مگر آنکه کاربر خود تخصص و مهارت انجام این کار را داشته باشد. (نکته: اگر یک لنز جدید خریداری می کنید حتما دفترچه راهنمای نصب به همراه داشته باشد. در اینصورت با اندک دانش فنی و  از روی دستورالعمل‌های موجود در دفترچه میتوانید نصب لنز را انجام دهید. درصورتی که به هر دلیل در طول کار با مشکل مواجه شدید می توانید از کارشناسان ما در واحد تعمیر پروژکتور لنز کانن کمک بخواهید.)

نکات مهم لنز پروژکتور کانن

توصیه کارشناسان تعمیر لنز پروژکتور کانن آن است که پیش از خرید هر پروژکتوری، لنز و قابلیت های آن مورد توجه قرار گیرد. معمولاً لنزهای ویدئوپروژکتورهای ال سی دی دیجیتالی در دو نوع پلاستیکی و شیشه ای قابل انتخاب است. پروژکتورهای کاننی که در آنها از لنز پلاستیکی استفاده شده است عمدتاً وزن کمتری دارند. اگرچه طرح لنز شیشه ای، تصویر با کیفیت تری را ارائه می دهد. در حال حاضر سه نوع لنز جهت استفاده در پروؤکتورها موجود است که عبارتند از: Normal Lens لنز نرمال، Short Throw Lens  (شورت ترو لنز)، Ultra Short Throw Lens (الترا شورت ترولنز). در ارتباط با لنز پروژکتور، سرویس و گردگیری‌های دوره‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا بر عمر مفید این قطعه خواهد افزود. کارشناسان تعمیر لنز پروژکتور کانن بهترین شیوه گردگیری و تمیز کردن این بخش از دستگاه را بدین شکل می دانند:

  • عدم استفاده از مواد شیمیایی: استفاده از مواد شیمیایی مانند تینر، بنزین، الکل، پارچه های شیمیایی، دفع کننده حشرات، حشره کش و ضد آفتاب
  • عدم مجاورت لنز با پاک کننده ها برای مدت زمانی طولانی: از قرار دادن این محصول در تماس با پاک کننده ها یا اشیاء وینیلی برای مدت زمان طولانی بپرهیزید.
  • استفاده از پارچه لطیف و بدون پرز: لنز و پوشش را به آرامی با یک پارچه نرم مانند پارچه تنظیف یا پارچه تمیز کردن عینک پاک کنید.
  • استفاده از پارچه مرطوب در صورت نیاز: اگر پوشش و لنز پروژکتور بسیار کثیف هستند، پوشش و لنز این محصول را با یک پارچه تمیز نمناک پاک کرده و سپس پوشش و لنز پروژکتور را با پارچه نرم و خشکی تمیز کنید.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

نمایندگی تعمیرات کانن

نمایندگی تعمیرات کانن با همکاری تیمی از مجرب‌ترین و خبره‌ترین مهندسان، ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی تمامی محصولات کانن از جمله خدمات مرتبط با تعمیر لنز پروژکتور کانن به متقاضیان است. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن است. پرسنل نمایندگی کانن به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام و تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند. واحدهای ارائه‌دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی شده است.

5/5 (1 امتیاز)