اشتراک گذاری

تعمیرات دستگاه کپی کانن

آیا از دستگاه کپی کانن استفاده می‌کنید و با مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید؟ آیا به دنبال مرکز معتبر و تخصصی می‌گردید تا تعمیرات این دستگاه را با اطمینان خاطر به آن بسپارید؟ ما به شما نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن را معرفی می‌کنیم که دارای تکنسین‌های مجرب و دوره‌دیده‌ای است که با مهارت و تخصص ویژه‌ای که دارند، تمامی مشکلات دستگاه کپی کانن را با عیب‌یابی اصولی رفع می‌کنند.

علاوه‌بر این پس از پایان تعمیر دستگاه کپی کانن، ضمانت‌نامه‌ای را به کاربر ارائه می‌دهند که نشان‌دهنده تعمیرات حرفه‌ای است که بر روی این دستگاه صورت گرفته است. به گونه‌ای که اگر مجدداً دستگاه کپی کاربر به همان مشکل قبلی دچار شود، این بار خدمات تعمیر دستگاه کپی کانن به صورت رایگان از سوی نمایندگی رسمی کانن به کاربر ارائه داده می‌شود.

تعمیر دستگاه کپی کانن در محل

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن، خدمات متعددی را در زمینه تعمیر دستگاه کپی کانن به کاربران ارائه می‌دهد، منتهی می‌توان گفت که یکی از بهترین آن‌ها تعمیر دستگاه کپی کانن در محل است. به گونه‌ای که اگر با هر مشکلی در این دستگاه مواجه شدید تنها با یک تماس می‌توانید، خدمات تعمیر دستگاه کپی کانن در محل را دریافت کنید. پس از تماس شما با نمایندگی رسمی کانن، تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و خدمات عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه کپی کانن را با سرعت و کیفیت بالایی در محل به شما ارائه می‌دهند. با استفاده از این سرویس می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید به گونه‌ای که هم می‌توانید در زمان و هم هزینه خود صرفه‌جویی کنید و درنهایت دستگاه کپی خود را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی در اختیار داشته باشید.

آموزش تعمیرات دستگاه کپی کانن

اگر علاقه‌مند هستید که نحوه تعمیرات دستگاه کپی کانن را یاد بگیرید تا در این زمینه به تعمیرکاری خبره تبدیل شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در دوره‌های آموزشی نمایندگی رسمی کانن شرکت کنید. در این دوره‌های آموزشی، اساتید نمایندگی تعمیرات کانن، نحوه عیب‌یابی اصولی و تعمیرات هر کدام از قطعات دستگاه کپی کانن را به شما آموزش می‌دهند. در پایان دوره آموزش تعمیر دستگاه کپی کانن نیز مدرک معتبری را به شما ارائه می‌دهند که با استفاده از آن می‌توانید در بهترین مراکز تعمیراتی در کشور استخدام شده و به یک تعمیرکار ماهر و خبره تبدیل شوید.

 نمایندگی تعمیر کپی کانن

نمایندگی تعمیر کپی کانن ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه به متقاضیان است. برخورداری این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر دستگاه کپی سبب گشته تا تشخیص علل خرابی دستگاه در کمترین زمان و به دقیق ترین شکل انجام پذیرد و عملیات مورد نیاز جهت رفع و حل اشکالات پیش آمده در دستگاه -بر اساس عیب یابی انجام شده،- انتخاب و اِعمال گردند. برخی از سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن عبارتند از: نظیر تعمیر و تعویض دولوپر دستگاه کپی کانن، تعمیر ccd کپی کانن، تعمیر کاغذکش دستگاه کپی کانن، تعمیر یونیت درام کپی، تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن، تعمیر یونیت اسکن کپی کاننف تعمیر مین برد دستگاه کپی کانن، تعمیر بلید دستگاه کپی کانن، تعمیر برد پاور دستگاه کپی کانن و … . شایان ذکر است غالب سرویس‌های مرتبط با دستگاه‌های کپی کانن، به دلیل ابعاد و وزن بالای این دستگاه و عدم امکان جابجایی آن به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. در این سرویس کارشناسان نمایندگی تعمیر کپی کانن خود در محل حضور یافته و تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می‌نمایند.

تعویض درام دستگاه کپی کانن

درام دستگاه کپی، قطعۀ استوانه‌ای شکل از جنس آلومینیوم است که روکشی از جنس سلنیوم آن را فرا گرفته است. هنگامی که شاهد کپی تار، لکه های سیاه، چاپ بی کیفیت و چاپ صفحات خالی بودید باید درام دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. درام را می توان قطعه ای مصرفی در دستگاه کپی دانست که پس از هر 50 هزار بار چاپ یا سه بار شارژ کارتریج باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. توجه داشته باشید برای حفظ عملکرد مناسب دستگاه، حتماً از قطعه اصلی و باکیفیت استفاده کنید. در مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن ، درام معیوب تنها با یک درام اورجینال تعویض می شود.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی کانن

علت آنکه ورق کاغذ بعد از بیرون آمدن از دستگاه گرم است در واقع گذشتن آن از زیر فوزینگ است. یونیت فیوزینگ یکی از یونیت های دستگاه کپی است که وظیفه فیوز تونر، بر روی کاغذ را در دستگاه کپی بر عهده دارد. بنابراین خرابی این قطعه می تواند فرآیند چاپ را با مشکل مواجه کند. تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی کانن از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن در مرکز سخت افزار ایران می باشد.

این کار توسط افراد متخصص و با بهره گیری از جدیدترین متد روز انجام می شود. توجه داشته باشید که فیوزینگ تأثیر مستقیمی بر کیفیت چاپ دارد و در صورت خرابی، باید نسبت به تعمیر به موقع آن اقدام کرد. ایجاد خطوط روی کاغذ از مهمترین علائم خرابی فیوزینگ است. البته گاهی اوقات، تعمیر فیوزینگ امکان پذیر نیست و تنها راه کار ممکن تعویض این قطعه می باشد.

تعمیر برد پاور دستگاه کپی کانن

یکی از قطعاتی که در دستگاه کپی ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد، برد پاور می باشد. این قطعه وظیفه انتقال دستور به سیستم و تقسیم انرژی مورد نیاز بین قطعات را برعهده دارد. بنابراین برد پاور با اغلب قطعات در ارتباط بوده و خرابی این قطعه می تواند عملکرد دستگاه را مختل کند و فرآیند کپی در دستگاه را متوقف نماید.

حجم کاری بالا، ولتاژ بالای جریان برق، آلودگی قطعات، آب خوردگی و وارد شدن ضربه به دستگاه از جمله عواملی است که خرابی برد پاور را به همراه دارند. معمولاً درصورتی که برد پاور دستگاه کپی خراب باشد، دستگاه روشن نشده و هیچ فعالیتی انجام نمی دهد. از اینرو تعمیر و رفع مشکل این قطعه، امری ضروری محسوب می شود. کارشناسان فنی مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن قادرند با بررسی و عیب یابی برد، آن را در کمترین زمان ممکن برای شما تعمیر کنند.

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی کانن

اگر مرتباً با عدم کشیدن کاغذ توسط دستگاه مواجه هستید باید نسبت به رفع مشکل کاغذکش دستگاهتان اقدام کنید. کاغذکش نقش مهمی در عمل چاپ و کپی ایفا می کند و درصورتی که با اختلال مواجه شود، نمی توانید چاپ یا کپی از دستگاه داشته باشید. نکته مهم در تعمیر کاغذکش، مراجعه به مرکز معتبر جهت رفع اشکالات آن می باشد. تعمیر این قطعه نیازمند تجهیزات خاصی بوده و به تخصص کافی در این رابطه نیاز دارد. تعمیرات دستگاه کپی کانن در مرکز سخت افزار ایران با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز و همچنین بهره مندی از تکنسین های مجرب، تعمیر کاغذکش دستگاه کپی را به بهترین شکل انجام می دهد.

تعویض کارتریج دستگاه کپی کانن

یکی از تعمیراتی که ممکن است برای دستگاه کپی کانن پیش بیاید، تعویض کارتریج می باشد. کارتریج ممکن است بر اثر ضربه، شارژ غیراصولی و یا فرسودگی، خراب شده و کیفیت لازم را برای نگه داری پودر یا جوهر نداشته باشد. در این صورت باید این قطعه تعویض شود. کارتریج نقش بسیار حیاتی در کارایی دستگاه دارد بنابراین توجه به کیفیت کارتریج خریداری شده امری است که باید حتماً آن را در فرآیند تعویض کارتریج لحاظ کنید.

کارتریج های نامرغوب و تقلبی موجود در بازار علاوه بر اینکه کیفیت چاپ و کپی اسناد را کاهش می دهند ممکن است عملکرد دستگاه را تحت تأثیر قرار داده و به تدریج باعث خرابی قطعات مختلف آن شوند. از این رو تعویض کارتریج را در یک مرکز معتبر انجام داده و حتماً از قطعه فابریک استفاده کنید.

تمیز کردن درام دستگاه کپی کانن

درام از مهمترین قطعات در فرآیند کپی گرفتن دستگاه می باشد. از این رو لازم است هرچند وقت یکبار مورد بازدید و سرویس قرار گیرد. این قطعه ممکن است براثر ریزش رنگ در دستگاه، کثیف شده و کیفیت چاپ را به شدت کاهش دهد. از این رو تمیز کردن آن اقدامی است که هر چند وقت یکبار باید انجام دهید. چاپ کم رنگ، چسبیدن کاغذ به درام، وجود خطوط سفید در چاپ، روشن شدن چراغ درام و سر و صدای زیاد دستگاه از نشانه کثیفی درام می باشند.

برای رفع این مشکلات باید درام را از دستگاه خارج کرده و آن را توسط پارچه یا تیغه پلاستیکی میلار آن را تمیز کنید. البته توصیه می شود این کار را به متخصصان مربوطه بسپارید تا چنانچه نیاز به تعویض درام است آن را عوض کنند.

تعمیر یونیت اسکن دستگاه کپی کانن

 
تعمیر یونیت اسکن دستگاه کپی از خدمات تخصصی در این مرکز می باشد. چنانچه دستگاه با مشکل اسکن کردن مواجه شود یکی از بخش هایی که باید مورد بررسی قرار گیرد، یونیت اسکن می باشد. این قطعه نقش مهمی در کارکرد دستگاه دارد.

نبود فضای کافی برای ذخیره برنامه اسکنر، خرابی لنز و لامپ اسکنر و عدم نصب درایو اسکنر از جمله نشانه هایی است که باید برای تعمیر یونیت اسکن دستگاه کپی کانن اقدام نمایید. در مرکز سخت افزار ایران، یونیت اسکن دستگاه، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تخصصی، تعمیر و تعویض می گردد.

ارورهای دستگاه کپی کانن و رفع آنها

اغلب دستگاه های کپی کانن هنگام مواجه شدن با مشکل، ارورهای مختلفی را نمایش می دهند. هریک از این ارورها معمولاً با یک کد مشخص می شوند و کاربر را از وجود یک مشکل آگاه می کنند. البته در برخی از مدل ها، برای نشان دادن ارور، کدی نمایش داده نشده و تنها مشکل مورد نظر به صورت یک عبارت، به اطلاع کاربر می رسد. این خطاها باید در اسرع وقت مرتفع گردد تا بتوان از دستگاه استفاده کرده و کارایی بهتری از آن شاهد باشید. از جمله خطاها می توان به کد خطای ۱۸۴۱ (باز بودن دریچه داخلی)، کد خطای ۱۳۲۰ (ناقص بودن چاپ جلو)، کد خطای ۱۰۰۰ (نبود کاغذ در کاغذکش) و کد خطاهای  1600 و 1660 (تمام شدن جوهر کارتریج) اشاره کرد. برای برطرف شدن این خطاها می توانید به نمایندگی تعمیرات کپی کانن در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنید.

خدمات قابل ارائه مرکز تعمیرات کپی کانن در زمینه تعمیرات فتوکپی

  • رفع مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی / تعمیرات کاستهای فتوکپی
  • بکارگیری روشهای استاندارد عیب یابی موتور الکتریکی دستگاه فتوکپی
  • عیب یابی سریع و فوق تخصصی فتوکپی / تعویض درام دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات تخصصی فتوکپی / عیب یابی و تعمیرات سنسورهای دستگاه کپی
  • بهره مندی از دانش اصول کار سنسورها و تحریک سنسورهای دستگاه کپی
  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید دستگاه فتوکپی / تعمیرات درام دستگاه کپی
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم روش های اسکن مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن
  • بکارگیری برترین روشهای تشخیص و بررسی کلی مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن
  • تعمیرات موتور الکتریکی دستگاه کپی / تعمیرات برد مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن
  • تعویض سنسورهای دستگاه کپی / نصب و راه اندازی مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن
  • تعمیرات درام دستگاه فتوکپی /  تعویض درام دستگاه کپی
  • تعمیرات دولوپر دستگاه فتوکپی /  تعویض دولوپر دستگاه کپی
  • تعمیرات فیوزینگ دستگاه فتوکپی /  تعویض فیوزینگ دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیرات بوردهای الکترونیکی مرکز تعمیرات کپی کانن
  • عیب یابی و تعمیرات و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیرات و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه فتوکپی
  • تعمیرات شارژرهای دستگاه فتوکپی /  تعویض شارژرهای دستگاه کپی
  • تعمیرات تخصصی برد فرمتر دستگاه کپی / تعویض بردهای فرمتر فتوکپی
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی
  • باز و بستن استاندارد دستگاه کپی و سرویس کامل آن در تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات کانن

تعمیر دستگاه کپی کانن در این مرکز به دست کارشناسان زبدۀ این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز دستگاه‌های کپی بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

تسلط کارشناسان نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های کپی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی، جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم و … از جمله عوامل موفقیت کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی کانن در تعمیر و ترمیم دستگاه‌های معیوب کانن هستند. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی کانن و جدیدترین محصولات نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد. جدیدترین محصولات نمایندگی کانن در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی کانن و مقالات تعمیرگاه تخصصی کانن

تعمیرات کانن در این مرکز محدود به محصول و دستگاهی خاصی نیست و تمامی تولیدات کانن را شامل می گردد. در صورتی که شما نیز کاربر یکی از دستگاه های کانن هستید می توانید برای دسترسی به تعمیرات مرتبط با محصول خویش به نمایندگی کانن مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید بهترین مکان جهت دریافت هرگونه خدمات مرتبط با تعمیرات کانن، نمایندگی کانن است.

مهندسان ما در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن به منظور آنکه کاربران عادی قادر باشند تا برخی از اشکالات عادی ایجاد شده در دستگاه را بدون نیاز به حضور کارشناس و به دست خود، رفع نمایند، اقدام به گردآوری و تدوین مقالاتی مرتبط با تعمیرات کانن نموده اند. تدوین چنین مقالاتی و به اشتراک گذاشتن آنها با کاربران دستگاه های کانن سبب می‌گردد تا کاربران این محصولات با بهترین شیوه های حفظ و به کارگیری آنها آشنا شده و از راهرو به عمر مفید دستگاه خویش بیافزایند. شما می‌توانید جهت دریافت این مقالات به بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی کانن مراجعه نمایید

تعمیرات کانن و اخبار مرکز تخصصی کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید. اخبار مرکز تخصصی کانن از طریق بخش زیر قابل پیگیری است.

موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند. برخی از پارامترهای مذکور عبارتند از:

  • رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن
  • پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا
  • استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم
  • بهبود و ارتقاء فضای کاری میان کارکنان مرکز تعمیرات پرینتر کانن
  • تعهد مرکز تعمیرات پرینتر کانن به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده
  • حضور و همکاری با گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور

تعمیرات کانن و سوالات متداول تعمیرات دستگاه کپی کانن

در این بخش کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی کانن به رایج ترین و کاربردی ترین پرسش های کاربران کانن پاسخ خواهند داد. مدیریت  مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن به شما اطمینان می‌دهد که حتی‌الامکان از تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه خودداری شود تا دستگاه کپی با قطعات اصلی خود که سازگاری بیشتری با آن دارند به کار چاپ ادامه دهد. در غیر اینصورت، یعنی در وضعیتی که کادر فنیِ نمایندگی کانن ناچار به تعویض هریک از قطعات دستگاه گردند، این امکان در مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن فراهم گشته است تا تعمیرکاران این مرکز  قطعه‌ی مورد نیاز خود را از آرشیو بزرگی که در مرکز این نمایندگی وجود دارد تهیه کنند.

قطعات موجود در این آرشیو با توجه به مدل‌های گوناگون این برند در بازارهای جهانی گردآوری شده‌اند و بصورت هفتگی، شارژ می‌گردند. این امر سبب گشته تا مشتریان گرامی تنها با یک بار حضور در نمایندگی کانن، موفق به تعمیر و ترمیم دستگاه‌های خود گردند و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشند. مطالعه ی سوالات متداول تعمیرات تخصصی کانن را به کاربران کانن توصیه می کنیم.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌ های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ راهرو توانسته رضایت بیش از پیش هموطنان را جلب نماید. نمایندگی کانن چه در فروش تولیدات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری با تعدادی از باتجربه ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است، به گونه ای که به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک سازد.

برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن عبارتند از: مشاوره‌ی تخصصی و عمومیِ پیش از خرید یا تعمیر هر یک از محصولات کانن، فروش و تعمیرات دستگاه کپی کانن ، فروش و تعمیر پرینتر کانن، ارائه لوازم و مواد جانبی، تعویض قطعات با نمونه‌ی اورجینال و دیگر خدمات مربوط به تعمیر و فروش هریک از محصولات کانن.

Rate this post