اشتراک گذاری

برد پاور کپی کانن

یکی از اساسی ترین قطعات موجود در دستگاه های کپی کانن برد پاور می باشد. این قطعه، در فرایند انتقال دستور از سیستم به دستگاه موثر بوده و خرابی درآن تقریبا عمل چاپ را با اختلال شدیدی روبه رو می کند. به طور کلی وظیفه تامین انرژی در دستگاه کپی وظیفه این قطعه می باشد.

برد پاور یکی از قطعات مشترک میان دستگاه کپی و پرینتر می باشد که در دستگاه کپی عملکرد قوی تری دارد. به یاد داشته باشید در صورت خرابی ین قطعه انرژی مورد نیاز دستگاه تامین نشده و در نتیجه با عدم عملکرد دستگاه کپی مواجه خواهیم شد. در صورت بروز خرابی در این قطعه از اقدامات ناآگاهانه بپرهیزید و تعمیرات دستگاه کپی را به کارشناسان و مهندسان بسپارید.  در ادامه به بررسی دلایل خرابی این قطعه و نکات هم در تعمیرات آن می پردازیم.

برد پاور کپی کانن

دلایل خرابی برد پاور کپی کانن

ولتاژ برق بالا

پیش تر اشاره کردیم که این قطعه وظیفه تامین انرژی در دستگاه کپی را بر عهده دارد در نتیجه وقتی میزان ولتاژ وارد شده در دستگاه بیش از حد باشد این قطعه دچار آسیب دیدگی خواهد شد. در صورت خرابی برد پاور کپی کانن عملکرد کلی دستگاه دچار مشکل شده و در نهایت فرآیند چاپ امکان پذیر نمی شود. برای تعمیر این قطعه لازم است به واحد تعمیرات دستگاه کپی کانن مراجعه کنید، زیرا این قطعه بسیار حساس و پیچیده است و به نوعی قلب دستگاه کپی محسوب می شود بنابراین تعمیرات آن باید توسط مهندسان و کارشناسان مجرب انجام شود.

استفاده بیش از حد از دستگاه

دستگاه کپی در گروه حساس ترین ماشین های اداری قرار می گیرد و اگر شما هم یکی از کسانی هستید که بیش از حد این دستگاه از آن استفاده می کنید باید منتظر خرابی این قطعه و سایر قطعات دستگاه کپی باشید. به طور کلی در زمان تولید انواع دستگاه کپی ظرفیت های مشخصی برای آن ها تعریف می شود، اگر میزان استفاده شما بیش از توان تعریف شده برای دستگاه باشد عملکرد آن با اختلال مواجه خواهد شد.

بررسی دستگاه کپی

دستگاه های کپی همانند سایر مدل های این دستگاه ها و سایر وسایل الکترونیکی به سرویس های دوره ای نیاز دارند. قبل از اینکه دستگاه شما به سرویس نیاز داشته باشد می توانید با بررسی دقیق قطعات نحوه عملکرد آن ها از سلامت دستگاه اطمینان حاصل کنید. کثیفی قطعات و وجود گرد و غبار بر روی آن ها یکی از عواملی است که بر کارکرد دستگاه تاثیر گذاشته و عملکرد آن را با اختلال مواجه می کند.

تعمیر یا تعویض برد پاور کپی کانن

بهتر است تشخیص تعمیر یا تعویض برد پاور کپی کانن را به دست تعمیر کاران متخصص بسپارید. اگر قطعات موجود و یا خود برد پاور دچار شکستگی شده باشند لازم است این قطعه را با نمونه های اورجینال جایگزین کنید.  در این زمان تنها راه بازگرداندن کیفیت اولیه به دستگاه تعویض برد پاور می باشد. تیم تعمیراتی واحد تعمیرات دستگاه کپی کانن تمامی تلاش خود را برای ترمیم و تعمیر قطعات به کار می بندند. در صورتی که تعمیرات قطعه امکان پذیر نباشد آن را با نمونه های اصلی همان قطعه جایگزین می کنند.

نکات مهم در تعمیر برد پاور کپی کانن

برای تعویض و یا تعمیر برد پاور کپی کانن رعایت برخی نکات همانند مراجعه به نمایندگی مجاز و استفاده از قطعات اورجینال و… بسیار مهم می باشد. مراجعه به نمایندگی مجاز به دلیل بهره مندی این نمایندگی از متخصصان و مهندسان مجرب می تواند تعمیرات برد پاور کپی کانن را به درستی و در مدت زمانی کوتاه انجام دهد. به یاد داشته باشید تنها نمایندگی های مجاز از افراد متبحر برای تعمیر و تعویض برد پاور استفاده می کنند.

از دیگر نکات مهم برای تعمیر برد پاور کپی کانن می توان به عیب یابی دستگاه از دستگاه اشاره کرد .برای تعمیرات این قطعه اگر علت اختلال به درستی شناسایی نشود تعمیرات بی نتیجه بوده و دستگاه به درستی تعمیر نمی شود. سرویس به موقع دستگاه کپی کانن یکی از مواردی است که از خرابی برد پاور و سایر قطعات دستگاه کپی جلوگیری می کند.

تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن در این نمایندگی به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات مرتبط با تعمیر تخصصی دستگاه کپی کانن روند تعمیرات این دستگاه را سرعت بخشیده است. در این مرکز تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی با ضمانت انجام می شود.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کپی به این واحد مراجعه کرده و از خدمات کاربردی آن بهره مند شوید. دستگاه کپی دارای قطعات داخلی بسیاری است و تعمیرات آن نیازمند تخصص بسیار است. به همین منظور تعمیرات دستگاه کپی کانن را به دست افراد متخصص بسپارید. تمامی خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود.

نمایندگی کانن

نمایندگی رسمی کانن در راستای رفاه بیشتر مشتریان تمام خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه می کند. خدمات این نمایندگی در دو بخش فروش و پس از فروش ارائه می شود. فروش انواع محصولات کانن در این نمایندگی کاملا اورجینال و همراه با ضمانت نامه معتبر انجام می شود. تولیدات این کمپانی تنها به دستگاه کپی محدود نیست بلکه شامل پروژکتور، پرینتر، فکس، دوربین عکاسی، و دوربین فیلمبرداری می باشد.

شما می توانید با خرید از این نمایندگی تمامی خدمات ذکر شده در کارت گارانتی را دریافت کنید. حضور مشاوران نیز امتیازی دیگر برای این نمایندگی و مشتریان آن می باشد. مشاوران این نمایندگی تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربران از جمله مشخصات فنی دستگاه ها و … را در اختیار آن ها قرار می دهند. تضمین کیفیت و مشتری مداری از خصوصیات این نمایندگی به شمار می رود.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن از بخش هایی مجزا تشکیل شده است. هر کدام از این واحدها متخصص در زمینه تعمیر یکی از محصولات تولید شده توسط کمپانی کانن می باشند. تمام تعمیرات در این مرکز توسط برترین متخصصان و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات صورت می گیرد.

تمام قطعات جایگزین شده برای محصول شما دارای گارانتی اصالت کالا می باشند. خدمات تعمیرات در این واحد ها به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. این واحد با دسترسی به انواع ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات می تواند خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه دهد.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری نمایید.

Rate this post