اشتراک گذاری

تعمیرات فتوکپی کنون

تعمیرات فتوکپی کنون، یکی از خدمات تخصصی کنون سرویس است. مرکز تعمیرات فتوکپی کنون با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر سخت افزار و نرم‌افزار فتوکپی کنون و استفاده از بروزترین ابزارآلات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمت‌های مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می‌دهد.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات کنون ، می‌بایست این محصولات را تنها به تعمیرگاه کنون بسپارید و از تعمیر آن‌ها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم را برای تعمیرات محصولات کنون ندارند، پرهیز کنید؛ زیرا تعمیرات فتوکپی کنون توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد.

تعمیر کپی کانن در محل

هزینه تعمیرات دستگاه کپی کانن

مطمئناً زمانی که مشکلی برای دستگاه کپی شما به وجود می‌آید و تصمیم می‌گیرید که آن را به دست تعمیرکار بسپارید، اولین سوالی که برای شما به وجود می‌آید این است که هزینه تعمیرات دستگاه کپی چقدر می‌شود؟ درواقع برآورد هزینه تعمیر دستگاه فتوکپی به عیب‌‌یابی دقیق این دستگاه نیاز دارد چراکه تعمیرکار باید نوع مشکلی که برای این دستگاه به وجود آمده است و میزان آسیبی که به آن وارد شده است را تشخیص دهد تا بتواند هزینه تعمیرات تخصصی آن را برآورد کند.

از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که عیب‌یابی دستگاه فتوکپی خود را به نمایندگی تعمیرات فتوکپی کنون بسپارید تا با تشخیص نوع مشکلی که برای این دستگاه به وجود آمده است، هزینه تعمیرات این دستگاه را برآورد کرده و به شما اطلاع دهند تا اگر تمایل داشتید پروسه تعمیرات آن را آغاز کنند.

تعمیر دستگاه کپی کانن

روند تعمیر دستگاه کپی کانن در نمایندگی کانن

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید مراکز معتبر تعمیرات فتوکپی کنون را از مراکز نامعتبر در این حوزه تفکیک کنید، این است که با روند تعمیر دستگاه کپی در مراکز تعمیراتی و نحوه کار تعمیرکاران آن مراکز آشنا شوید. به همین دلیل تصمیم داریم شما را با روند تعمیر دستگاه کپی کانن در نمایندگی کانن به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیراتی در این زمینه آشنا کنیم.

اعزام تکنسین نمایندگی کانن به آدرس موردنظر مشتری

علاوه‌بر اینکه می‌توانید به صورت حضوری به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیرات کانن در کلان‌شهرهای تهران و کرج مراجعه کرده و دستگاه کپی کانن را جهت تعمیرات در اختیار تکنسین‌های این مرکز قرار دهید، می‌توانید از سرویس تعمیر فتوکپی کانن در محل توسط نمایندگی کانن استفاده کنید.

جهت استفاده از این سرویس تنها کافیست که با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن تماس بگیرید. تکنسین‌های این مرکز پس از تماس شما به آدرس موردنظرتان اعزام می‌شوند تا خدمات عیب‌یابی و تعمیرات فتوکپی کنون را در محل به شما ارائه دهند.

عیب‌‌یابی تخصصی فتوکپی کانن

پس از مراجعه حضوری به نمایندگی کانن یا اعزام تکنسین این مرکز به آدرس موردنظر شما، پروسه عیب‌یابی دستگاه فتوکپی کانن توسط کارشناس مربوطه آغاز می‌شود. در این مرحله کارشناس نمایندگی تعمیرات کانن با استفاده از ابزارآلات پیشرفته‌ای تشخیص خواهد داد که دقیقاً چه مشکلی برای دستگاه کپی شما به وجود آمده است و میزان آسیب‌دیدگی آن چقدر است؟

برآورد هزینه تعمیر دستگاه کپی

پس از اینکه تکنسین نمایندگی تعمیرات فتوکپی کنون با عیب‌یابی فتوکپی کانن تشخیص داد که چه مشکلی برای این دستگاه به وجود آمده است و چقدر آسیب‌ دیده است، هزینه تقریبی تعمیرات آن را برآورد کرده و به شما اطلاع می‌دهد.

آغاز پروسه تعمیرات دستگاه فتوکپی

درصورتی که با هزینه اعلام شده توسط کارشناس نمایندگی کانن برای تعمیر دستگاه فتوکپی خود موافق بودید و از این نظر مشکلی نداشتید، تکنسین این مرکز پروسه تعمیرات فتوکپی کنون را آغاز می‌کند.

تست و بررسی دستگاه کپی

پس از اتمام پروسه تعمیر دستگاه کپی کانن، تکنسین نمایندگی تعمیرات کانن با دقت به تست و بررسی این دستگاه می‌پردازد تا از رفع مشکل آن اطمینان حاصل کند. درنهایت نیز دستگاه فتوکپی کانن را مانند روز اول در اختیار شما قرار می‌دهد.

نمایندگی تعمیر فتوکپی کانن در محل

خدمات تعمیر فتوکپی کانن

برای این که همه ایرادهای چاپگر برطرف شوند، باید تمام قطعات این دستگاه بررسی و ترمیم شوند. اقداماتی مثل تعمیر کاغذکش، تعمیر و تعویض فیوزینگ، ترمیم کارتریج آسیب دیده، تعویض هد، تمیز کردن و تعویض درام، تعمیر داکتر بلید، ترمیم وایپر بلید، تعمیر مین برد، تعمیرات برد پاور، ترمیم تخصصی اپتیک، تعمیرات سنسور، تعویض خازن های معیوب، شارژ کارتریج، ترمیم لیزر، تعمیرات تخصصی یونیت ها، تعویض دولوپر، تعمیرات کپی در محل و ارائه مشاوره های تخصصی تعمیر، بخشی از خدمات تعمیر کپی کانن هستند. این خدمات، دارای گارانتی مرکز سخت افزار ایران هستند و اصالت آنها تضمین شده است.

تعمیر کاغذکش کپی کانن

چرا کاغذ در دستگاه فتوکپی کانن گیر می‌کند یا اینکه چرا برگه وارد دستگاه کپی کانن نمی‌شود؟ درواقع خرابی قطعه کاغذکش دستگاه کپی کانن موجب گیر کردن کاغذ در این دستگاه یا وارد نشدن کاغذ به دستگاه کپی کانن می‌شود. کاغذکش دستگاه کپی کانن از دو بخش درونی و بیرونی تشکیل شده است که بخش بیرونی این قطعه وظیفه انتقال کاغذ به خارج از دستگاه را برعهده دارد و بخش درونی این قطعه نیز وظیفه هدایت  کاغذ به داخل این دستگاه را برعهده دارد.

خرابی هر یک از بخش‌های کاغذکش موجب بروز این مشکلات می‌شود. تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات کانن با عیب‌یابی دقیق دستگاه کپی کانن و تعمیرات تخصصی آن این مشکلات را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کنند.

تعمیر پیکاپ فتوکپی کنون

در هر تعمیری، -از جمله تعمیر و تعویض پیکاپ کپی کنون- شناسایی نوع اشکال پیش آمده و علت آن، نقش بسزایی در کیفیت نهایی تعمیر و بهسازی دستگاه دارد. بنابراین در این بخش برآنیم تا برخی از شایع‌ترین عللی را که سبب بروز اشکال در پیکاپ دستگاه کپی می شوند را نام ببریم. این علل عبارتند از:

خرابی پد و پیک آپ، خرابی سینی، خرابی کلاچ، خرابی میله پیک آپ، خرابی سنسور تشخیص وجود کاغذ، خرابی اهرم سنسور کاغذ، خرابی کارتریج و در نهایت خرابی محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها. توصیه می شود در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض پیکاپ کپی کنون کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیر کپی کنون بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه از طریق تماس با کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات فتوکپی کنون قابل دریافت است.

تعمیر درام کپی کنون

درام دستگاه کپی یا همان OPC دارای یک تیغه پاک‌کننده (وایپر بلید) است که تونرهای اضافی را از سطح و همچنین از روی کاغذ و کمربند انتقال (ترنسفر بِلت) کنار ‎می‎زند. در شرایطی که درام دچار خرابی شده باشد خطوط نابهنجاری در برگه‌های چاپ شده مشاهده خواهد شد و در نتیجه خروجی دستگاه بلااستفاده خواهد بود.

تعمیر درام دستگاه کپی مراحل خاص خود را دارد که عبارتند از: بررسی یونیت درام، جداسازی قفل محور درام، باز کردن مجموعه سیم شارژ، گردگیری و تمیز کردن و در نهایت گریس‌کاری دنده‌ها و قفل محور. توصیه می شود در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض درام فتوکپی کنون کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیرات فتوکپی کنون بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه از طریق تماس با کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات فتوکپی کنون قابل دریافت است.

تعمیر مشکل کمرنگ بودن کپی

یکی از پرتکرارترین گلایه‌های طرح شده از سوی کاربران دستگاه‌های فتوکپی، کمرنگ بودن برگه های کپی شده توسط دستگاه است. در غالب موارد، بهترین راه جهت رفع این مشکل، بازگرداندن تنظیمات دستگاه کپی کنون به همان تنظیمات کارخانه و اولیه است. اگرچه تنظیم رنگ کاغذ بیرون از دستگاه را می‌توان از طریق منوهای دستگاه کپی انجام داد.

گاه تغییر رنگ در خروجی کپی ممکن است به سبب اتمام تونر دستگاه یا عدم هماهنگی تونر با دستگاه است. بهترین اقدام در این وضعیت تعویض تونر دستگاه کپی کنون است. اگر این مشکل، به طور مکرر اتفاق بیافتد، نیاز است که برای تعمیرات فتوکپی کنون، به یک متخصص مراجعه کرد.

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در فتوکپی

گیر کردن کاغذ یکی از رایج‌ترین مشکلات در حین کار با دستگاه کپی است. بروز این ایراد می‌تواند علل مختلفی داشته باشد که برخی از آنها عبارتند از: نامناسب بودن وزن کاغذ، نامناسب بودن جنس کاغذ، سبک بودن بیش از اندازه کاغذ، تنظیمات نادرست دستگاه کپی و  … . در هر حال اگر کاغذ موجود در دستگاه گیر کرد به راحتی می‌توانید کاغذ را با باز کردن دستگاه کپی، بیرون بکشید و این مشکل را رفع نمایید.

اما اگر این مشکل، به طور مکرر اتفاق بیافتد، نیاز است که برای تعمیرات فتوکپی کنون، به یک متخصص مراجعه کرد. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه از طریق تماس با کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات فتوکپی کنون قابل دریافت است.

  • عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ
  • بررسی مکانیزم کار سولونویید دستگاه کپی کانن
  • اصلاح و بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی
  • عیب‌یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی
  • تعمیر AC power
  • تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی کانن
  • تعویض Blank Lamp دستگاه کپی تعویض و عیب‌یابی قطعات کاست و بای‌پس
  • تعمیر دستگاه کپی کانن و تعویض قطعات موتور
  • رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز در حین تعمیر دستگاه کپی کانن
  • نظافت و سرویس دستگاه کپی کانن و….
  • عملیات مربوط به شارژ کاتریج
  • رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه کپی کانن
  • تعویض پیکاپ دستگاه کپی کانن
  • انجام تنظیمات دستگاه و تعمیرات مرتبط با بورد
  • انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی کانن
  • عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی دستگاه
  • تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی کانن
  • اصلاح، تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ
  • بررسی تغذیه‌کننده کاغذ و عملکرد صحیح دستگاه کپی کانن
  • انجام سرویس‌های کلی دستگاه کپی

مرکز تعمیرات فتوکپی کنون

تعمیرات فتوکپی کنون ، در این مرکز به دلیل وجود امکانات تخصصی تعمیر و حضور کارشناسان زبدۀ این حوزه با کمترین میزان خطا و بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. در این مرکز تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدل‌های گوناگون فتوکپی کانن به دقت مورد بررسی قرار گرفته و اشکالات شایع در آن‌ها شناسایی گشته‌اند.

شناسایی اشکالات شایع، گامی مؤثر در عیب‌یابی علل اصلی اختلالات این دستگاه‌ها قلمداد می‌گردد زیرا از ورود کارشناسان تعمیر به دیگر حوزه‌های نامرتبط پیشگیری نموده و راهنمای آن‌ها جهت پیاده‌سازی اقدامات تخصصی و صحیح در حین تعمیرات فتوکپی کنون خواهد بود.

تعمیر تخصصی فتوکپی کنون

تعمیر تخصصی فتوکپی کنون ، مرکزی است برای تعمیر انواع مشکلاتی که کاربران دستگاه کپی با آن درگیر می شوند. این مرکز در نمایندگی کانن ، ضمن برخورداری از تجهیزات پیشرفته، جمعی از تعمیرکاران خبره را نیز به خدمت گرفته است. به این ترتیب می توان ضمانت اجرایی خدمات در این مرکز را بلا توصیف کرد.

مدت زمان این گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی و نوع دستگاه، متفاوت است. لازم است بدانید که مرکز تعمیر تخصصی فتوکپی کنون ، از بخش های مختلفی تشکیل شده و در هریک از این بخش ها، خدمات خاصی به کاربران ارائه می گردد.

در نمایندگی تعمیرات کپی کانن، مجموعه ای از قطعات یدکی اورجینال فراهم شده که در صورت نیاز به تعویض قطعات، از این مجموعه استفاده می شود. به این ترتیب شما کاربران گرامی می توانید از وجود قطعات یدکی اصل در محصول خود اطمینان کامل داشته و شاهد عملکرد عالی دستگاه کپی کانن خود پیش از تعمیر باشید. در ادامه برخی از سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه کپی کانن را مورد بررسی قرار میدهیم

نمایندگی کنون

نمایندگی کنون شرایطی فراهم آورده است تا روند تعمیرات به درستی طی شده و فتوکپی کنون به راحتی در اختیار مشتری قرار بگیرد. در شیوه «تعمیر در نمایندگی»، عملیات تعمیر فتوکپی کنون پس از تحویل دستگاه به مرکز آغاز می‌گردد. در این شیوه نیز هرگونه نقص در هر یک از مدل‌های فتوکپی کنون به بهترین شکلِ ممکن رفع گردیده و دستگاه‌ها به شکل اولیه بازیابی و تعمیر خواهند شد؛

کافی است تا شما کاربران گرامی، در صورت بروز مشکل در دستگاه، به نمایندگی کنون مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره‌ی اولیه از متخصصان و مهندسانِ این مرکز، با خیال آسوده دستگاه خود را به کادر تعمیرات فتوکپی کنون بسپارید. مدیریت نمایندگی کنون، این اطمینان را به شما خواهد داد که در صورت نیاز به جایگزینیِ هر یک از قطعات جانبی در دستگاه، تنها از قطعات اورجینال استفاده شود.

واحدهای تعمیرات کنون

تعمیرات کنون ، تمامی محصولات این کمپانی بزرگ را در برمی گیرد. دستگاه فتوکپی کنون،  یکی از محصولات موفق و پرفروش این کمپانی خوش‌نام و پیشروست که توانسته است بخش عمده‌ای از بازارهای صنعت چاپ را به تسخیر خویش درآورد. 

ویژگی‌های منحصر به فرد تولیدات کمپانی کانن در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات چاپ، به ویژه ساخت دستگاه‌های کپی، سبب گشته تا محصولات این شرکت، چه در سطح جهانی و چه در کشور ما با استقبال بسیاری از سوی کاربران روبه‌رو شود؛ اگرچه پرکاربرد بودن دستگاه کپی در سیستم اداری و سازمانی کشور نیز در این امر بی‌تأثیر نبوده است. اما به هر حال نیاز به تعمیرات کانن امری اجتناب ناپذیر است و محصولات این کمپانی نیز همچون سایر دستگاه ها پس از گذر زمان نیاز مند تعمیرات خواهد شد

نمایندگی مجاز دستگاه کپی Canon

نمایندگی مجاز دستگاه کپی Canon یک نهاد رسمی و مورد وثوق است که خدمات متنوعی را در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات دستگاه کپی ارائه می دهد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران به پا شده است و بسیار مجهز و حرفه ای است.

کارشناسان و تعمیرکاران این مرکز به خوبی با ساختار درونی این دستگاه آشنایی دارند و می توانند صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های کپی کانن را شناسایی کنند و از مسیر درست رفع و برطرف سازند. در نمایندگی Canon رعایت اصل مشتری مداری و توجه به حقوق مسلم کاربران از اصول اولیه است. هر کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از مجموعه امکانات و تسهیلات بی نظیر این نمایندگی استفاده کند. تمامی خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است و گارانتی کیفیت به کاربر اهدا می شود. رمز مانایی و ماندگاری نمایندگی مجاز دستگاه کپی ارائه بالاترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی در مقایسه با مراکز رقیب است.

5/5 (1 امتیاز)

4 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام وقت بخیر. سی دی پرینتر رو گم کردم بدون اون چطوری میتونم رو سیستم نصبش کنم؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز.مدل پرینتر خود را به زبان لاتین سرچ کنید و درایور پرینتر دستگاه خود را از سایت اصلی شرکت تولید کننده دانلود و سپس روی فلش بریزید و روی سیستم نصب کنید

      پاسخ
  • قیمت تونردستگاه کپی ir2016jچنداست؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

پنج × پنج =