اشتراک گذاری

تعمیرات پرینتر کانن

برای دریافت تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات پرینتر کانن، کافی است با نمایندگی canon در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. چاپگرها بدون توجه به برندشان معمولا مشکلاتی دارند که کاربران قادر به برطرف کردن آنها نیستند. مثلا ممکن است در حین کار و در حالی که برق و اتصالات سالم هستند، دستگاه به صورت ناگهانی خاموش شود.

روشن نشدن یا کار نکردن هم مساله دیگری است که باعث نگرانی کاربران می شود. تداوم این ایرادها منجر به خرابی بیشتر دستگاه و حتی از کار افتادن قطعات آن می شود. بنابراین بهتر است از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید تا دستگاه کپی شما را بررسی کرده و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات و ترمیم بخش های آسیب دیده آن انجام دهد. برای آشنایی با جزئیات بیشتری در مورد تعمیرات پرینتر کانن، ادامه مقاله را دنبال کنید.

تعمیر پرینتر کانن در محل

نمایندگی تعمیر پرینتر کانن

نمایندگی پرینتر کانن ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه نظیر شارژ کارتریج پرینتر کانن، تعمیر کاغذکش پرینتر کانن، تعمیر پیکاپ رولر پرینتر کانن، تعمیر پنل پرینتر کانن، تعمیر لیزر پرینتر کانن، تعمیر درام پرینتر کانن، تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن، تعمیر و تعویض فیوزینگ پرینتر کانن و مواردی از این دست به متقاضیان است. کاربران پرینترهای کانن می‌توانند با حضور در این مرکز و مراجعه به پارت تخصصی مربوطه سرویس‌های مورد نیاز را دریافت نمایند.

در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به نمایندگی تعمیر پرینتر کانن وجود نداشته باشد، می‌توان خدمات مورد نیاز را به صورت سرویس تعمیر پرینتر در محل دریافت نمود. در صورت استفاده از این سرویس کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر کانن خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر را بر روی دستگاه اِعمال می‌نمایند.

تعمیرات چاپگر کانن در محل

تعمیرات پرینتر کانن در محل، این امکان را به شما می دهد که بدون جابجا کردن دستگاه، خدمات مربوط به عیب یابی و ترمیم آن را دریافت کنید. بعد از این که مشکل دستگاه شما به صورت مداوم تکرار شد و با روشهای رایج موفق به برطرف کردن آن نشدید، کافی است با نمایندگی کانن در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

همکاران ما تا حد امکان شما را راهنمایی می کنند و ضمن انجام هماهنگی های لازم، به محل مورد نظرتان اعزام می شوند. سپس پرینتر مورد نظر در محل بررسی شده و منشأ ایرادات آن به خوبی مشخص می شوند. پس از پایان روند تعمیر چاپگر در محل، می توانید از این دستگاه بدون هیچ نقص و ایرادی استفاده کنید.

هزینه تعمیر پرینتر canon کانن

هزینه تعمیر پرینتر canon

یکی از مراحل تعمیر پرینتر در نمایندگی کانن، برآورد هزینه تعمیرات این دستگاه است. برای این منظور، باید اول دستگاه به خوبی عیب یابی شده و منشأ ایرادات آن مشخص گردد. سپس تعمیرکار با توجه به قطعات آسیب دیده و این که نیاز به ترمیم دارند یا تعویض، به صورت تقریبی هزینه تعمیرات پرینتر کانن را اعلام می کند. گاهی در طول روند تعمیر، تکنسین متوجه خرابی قطعات دیگری هم می شود. در این صورت قطعه مورد نظر پس از هماهنگی با مشتری، تعمیر یا تعویض می گردد. طبیعتا در چنین شرایطی هزینه تعمیرات چاپگر کانن با آنچه در ابتدا اعلام شده بود، متفاوت است. ضمن این که قیمت قطعات تعویض شده نیز در هزینه نهایی محاسبه می گردد.

تعمیرات پرینتر کانن در تهران

تعمیرات پرینتر canon در تهران، توسط شعب نمایندگی مجاز کانن مرکز سخت افزار ایران در اقصی نقاط این شهر انجام می شود. فرقی ندارد که ساکن کدام یک از مناطق تهران هستید؛ در صورت نیاز به دریافت خدمات چاپگرهای کنون، می توانید با شعب مختلف نمایندگی کانن در تهران تماس گرفته و تخصصی ترین سرویس ها را در کوتاه ترین زمان دریافت کنید. شعب ستارخان، سعادت آباد، ولیعصر، فرجام، امیرآباد (اکسپرس) و پیروزی، در خدمات شما هستند تا انواع پرینترهای لیزری، جوهرافشان و … را به بهترین شکل ترمیم کنند.

تعمیر پرینتر کانن در کرج

حتما با مشکلاتی مثل مچاله شدن برگه ها، سفید پرینت گرفتن پرینتر، گیر کردن کاغذ در دستگاه، تاریک یا روشن بودن غیر عادی پرینت خارج شده از دستگاه، مشکلات مربوط به کارتریج و تونر، افتادن خطوطی روی برگه، ایجاد لکه هایی در برگه، بروز صداهای غیر عادی از دستگاه، خاموش شدن ناگهانی دستگاه و … در پرینتر خود مواجه شده اید. اما لازم نیست برای رفع این ایرادات و ترمیم تخصصی پرینتر به تهران مراجعه کنید.

نمایندگی مجاز تعمیرات پرینتر کانن در کرج، تخصصی ترین خدمات و سرویس ها را برای عیب یابی و ترمیم این دستگاه به شما عزیزان ارائه می دهد. در هریک از مناطق استان البرز (نظرآباد و هشتگرد، بهارستان و اشتهارد، فردیس و ملارد، ماهدشت و محمدشهر، باغستان و شاهین ویلا، گلشهر و مهرشهر و …) می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر کانن

خدمات تخصصی تعمیر پرینتر canon

شارژ کارتریج چاپگر کانن

گاهی باید برای تعمیر پرینتر کانن و رفع برخی از ایرادات این دستگاه، کارتریج را شارژ کنید. کاهش مواد مصرفی (تونر یا جوهر) مشکلاتی را در دستگاه ایجاد می کند که از آن جمله می توان به افت کیفیت چاپ اشاره کرد. لذا باید هر چند وقت یک بار، کارتریج را شارژ کرده و تونر یا جوهر جدید به آن تزریق کنید. برای شارژ کارتریج پرینتر، باید اول دستگاه را خاموش و درب آن را باز کنید.

سپس کارتریج به آرامی بیرون می آید و هد با آب گرم و یک دستمال نرم تمیز می شود. حالا باید تونر متناسب با دستگاه را تهیه کرده و به داخل کارتریج تزریق نمایید. سپس عملیات هواگیری را انجام داده و ضمن تمیز کردن اطراف کارتریج، آن را سر جای خود قرار دهید. اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید، بهتر است برای شارژ کارتریج پرینتر کانن، از کارشناسان مجرب تعمیرات چاپگر کمک بگیرید.

تعمیر لیزر پرینتر کانن

یکی از خدمات تخصصی واحد تعمیرات پرینتر کانن در مرکز سخت افزار ایران، تعمیر لیزر پرینتر می باشد. لیزر پرینتر که از قطعات حساس دستگاه محسوب می شود ممکن است در اثر عوامل مختلف آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشد. از جمله مشکلاتی که برای لیزر پرینتر کانن به وجود می آید مشکل در عدسی لیزر است.

در صورت مشکل در عدسی، تنظیم نور و انتقال نور در دستگاه مختل می شود. به دنبال آن، چاپ و تکثیر متون و اسناد به درستی صورت نگرفته و یا اینکه چاپی بسیار بی کیفیت را شاهد خواهید بود. برای رفع مشکل لیزر دستگاه، باید پرینتر توسط افراد متخصص بررسی شده و میزان خرابی لیزر و یونیت لیزر آن مشخص شود. پس از این کار، تعمیر یا تعویض لیزر در دستور کار کارشناسان قرار می گیرد.

تعمیر کاغذکش پرینتر کانن

کاغذهای موجود در سینی دستگاه توسط قطعه ای به نام کاغذکش به داخل پرینتر کشیده می شوند تا عمل چاپ روی آنها انجام گیرد. درصورتی که این قسمت با مشکل مواجه شود هیچ برگه برای چاپ کشیده نشده و در نتیجه دستگاه ارورهای متفاوتی را نمایش می دهد.

اگر با این مشکل مواجه هستید، کارشناسان مرکز سخت افزار ایران را از آن مطلع کنید تا با بررسی پرینتر شما، نسبت به رفع مشکل اقدام کنند. در بسیاری از مواقع برای رفع مشکل کاغذ نکشیدن پرینتر، باید کاغذکش عوض شود اما متخصصان این مجموعه در وهله اول تلاش دارند اگر امکان رفع ایرادات کاغذکش وجود داشته باشد این ایردات را برطرف کنند.

تعمیر درام پرینتر کانن

یکی از اقداماتی که در واحد تعمیرات پرینتر کانن انجام می شود، تعمیر درام می باشد. درام نقش بسیار مهمی در چاپ اسناد ایفا می کند. پس از خوانده شدن تصویر مورد نظر توسط کامپیوتر یا لپ تاپ، اطلاعات تصویر به سطح درام که به صورت استوانه ای شکل است منتقل شده و اولین مرحله فرایند چاپ انجام می شود. سپس درام بار الکتریکی قسمت های مشخص شده تصویر را تغییر داده و بدین گونه، تونر پرینتر را در آن قسمت ها جذب می کند.

چاپ کم رنگ، ایجاد خطوط روی چاپ و یا تیره شدن آن از بارزترین نشانه های خرابی درام می باشند. درام از قطعات مصرفی می باشد و معمولاً هر چند وقت یکبار و با افت کارایی آن، باید یک درام جدید را جایگزین کرد. با این حال در برخی از مواقع با تمیز کردن و سرویس این قطعه می توان آن را تعمیر کرد و کارآیی دستگاه را بهبود بخشید.

تعمیر برد پرینتر کانن

پرینتر کانن نیز همانند دیگر لوازم الکترونیکی دارای یک برد اصلی می باشد که کلیه عملکردهای دستگاه توسط آن انجام می شود. برد با انتقال دستور از سیستم به دستگاه، نقش بسزایی در حصول فرآیند چاپ دارد. این قطعه به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای چاپگر، وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. زمانی که این قطعه دچار مشکل شود در برخی از عملکردهای دستگاه اختلال به وجود آمده و گاهی اوقات نیز دستگاه روشن نمی شود.

تعمیر و تعویض برد یکی از خدمات تخصصی مرکز سخت افزار ایران می باشد که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. متخصصان این مجموعه برای رفع کامل مشکل برد و بهبود عملکرد دستگاه، ابتدا آن را به دقت عیب یابی می کنند سپس پس از تعمیر نیز به روش های مختلف، آن را تست کرده و مورد آزمون قرار می دهند.

تعمیر قطعات پرینتر کانن

کاربران پرینترهای کانن می توانند با بروز هر گونه خرابی در قطعات دستگاه خویش به مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر کانن مراجعه کرده و با حضور در پارت تعمیر قطعات پرینتر کانن، سرویس های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. شایان ذکر است تمامی قطعاتی که در مرکز تعمیر پرینتر کانن جهت تعویض استفاده می گردند دارای برچسب اورجینال شرکت تولیدکننده –جهت اطمینان از کیفیت ساخت کالا- می باشند.

(تعویض هر قطعه‌ معیوب صرفاً با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت). با اتمام عملیات تعمیر قطعات پرینتر کانن، دستگاه توسط کارشناسان ارشد این مرکز تست گشته و جهت تحویل به بخش مربوطه ارسال می گردد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز از تخصصی ترین تعمیرات مرتبط با قطعات پرینتر کانن بهره مند گشته و کیفیت اولیه دستگاه خویش را بازیابید.

تعویض قطعات پرینتر کانن

در روند تعمیرات، تعویض قطعات پرینتر کانن اصولاً آخرین راهکار مورد استفاده تعمیرکاران است. به عبارتی دیگر تلاش تعمیرکاران بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات اصلی پرینتر خودداری کرده و آنها را تعمیر کنند؛ لیکن در شرایطی که خرابی پیش آمده در قطعه، به اندازه‌ای باشد که امکان تعمیر و ترمیم آن وجود نداشته باشد، تعمیرکاران پرینتر، ناچار به تعویض قطعات خواهند بود. در ارتباط با تعویض قطعات پرینتر آنچه که مورد توجه قرار می‌گیرد، استفاده از قطعات اصل و اورجینال شرکتی است.

در صورتی که امکان دسترسی به قطعات اصل وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، از قطعاتی استفاده می‌شود که سازگاری و کیفیت آنها در طول تجربه کاری تعمیرکار، به اثبات رسیده باشد. برخی از خدمات مرتبط با تعویض قطعات پرینتر کانن که توسط کارشناسان این مرکز ارائه می‌گردد عبارت است از: تعویض بلید پرینتر کانن، تعویض پیکاپ پرینتر کانن، تعویض پنل پرینتر کانن، تعویض درام پرینتر کانن، تعویض مگنت پرینتر Canon، تعویض فیوزینگ پرینتر کانن و … .

خدمات پس از فروش پرینتر کانن

اگر از کاربران پرینترهای کانن هستید و در حال حاضر نیاز به خدمات پس از فروش پرینتر کانن دارید می‌توانید به دو طریق سرویس‌های مورد نیاز خود را دریافت نمایید. شیوه نخست مراجعه به مرکز تعمیرات پرینتر کانن و تحویل دستگاه به این مرکز است. در این شیوه کارشناسان ما در مرکز تعمیر پرینتر Canon، پس از عیب‌یابی دستگاه نوع اشکال پیش آمده در پرینتر را شناسایی کرده و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را بر روی آن پیاده می‌سازند.

شیوه دوم استفاده از روش سرویس در محل پرینتر کانن است. در صورت استفاده از این روش، نیازی به جابجایی دستگاه و تحویل آن به مرکز خدمات پس از فروش پرینتر کانن وجود ندارد.

در سرویس در محل پرینتر کانن، کارشناسان تعمیر و سرویس این دستگاه، خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر را بر روی آن پیاده می‌سازند. خدمات پس از فروش پرینتر کانن به هر طریق که دریافت شوند، مشمول گارانتی و ضمانت و برخوردار از بالاترین سطح کیفی هستند.

  • شارژ کارتریج
  • رفع خطاهای رایج در بوبین
  • شارژ مواد مصرفی پرینتر کانن
  • بررسی نوار انکودر و رفع عیوب آن
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر
  • تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر کانن
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل پرینتر کانن
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون در تعمیر پرینتر کانن
  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • تعمیر پرینتر کانن از جمله ؛ بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر کانن
  • تعمیر پرینتر کانن از جمله ؛کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر کانن
  • عیب‌یابی پیکاپ
  • عیب یابی مسیر حرکت کاغذ
  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ
  • بررسی و اصلاح اسناد فنی پرینتر کانن
  • ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمانبندی دوره‌ای
  • ارائه مشاوره در خصوص چگونگی تعمیر پرینتر کانن
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینتر های کانن
  • تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی پرینتر و تجهیزات جانبی جدید
  • بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری در تعمیر پرینتر کانن
  • به‌روز سازی Firmware پرینترهای کانن جهت اصلاح عیب‌های اختلالی پرینترها
  • تعمیر پرینتر کانن از جمله ؛ قطعات مستهلک جهت بهینه‌سازی عملکرد دستگاه و کاهش میزان انرژی

تعمیرات پرینتر کانن و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات کانن

نمایندگی کانن خدمات تعمیر مرتبط با هریک از محصولات خویش را در پارت جداگانه ای به کاربران ارائه می دهد. مهندسان مرکز تعمیرات کانن پس از طی دوره ‌های تخصصی تعمیر، جذب این سازمان شده اند، از این رو به تمامی ساختارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه های کانن تسلط دارند و قادر به رفع تمامی عیوب ایجاد شده در دستگاه های کانن هستند.

کاربران گرامی اطمینان داشته باشند در روند تعمیرات کانن ، در صورت نیاز تمامی قطعات معیوب با قطعات کارخانه‌ای و اورجینال جایگزین خواهند شد. جهت آشنایی با واحدهای ارائه دهنده خدمات در مرکز تعمیرات کانن و روند جاری در آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات کانن و اخبار مرکز تخصصی کانن

نمایندگی کانن با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌محور، ویژگی‌های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ راهرو توانسته رضایت بیش از پیش هموطنان را جلب نماید. نمایندگی کانن چه در فروش تولیدات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد.

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: مشاوره‌ی تخصصی و عمومیِ پیش از خرید یا تعمیر هر یک از محصولات کانن، فروش و تعمیر فتوکپی کانن، فروش و تعمیر پرینتر کانن، ارائه‌ی لوازم و مواد جانبی، تعویض قطعات با نمونه‌ی اورجینال و دیگر خدمات مربوط به تعمیر و فروش هریک از محصولات کانن. جهت کسب اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای جاری در این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی کانن و مقالات تعمیرگاه تخصصی کانن

تعمیرات پرینتر کانن در این مرکز محدود به مدل و نوع خاصی از این دستگاه نیست و تمامی پرینترهای کانن را شامل می گردد. در صورتی که شما نیز کاربر هریک از چاپگرهای جوهرافشان و یا لیزری کانن هستید می توانید برای دسترسی به تعمیرات پرینتر کانن به این مرکز مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید جهت دریافت هرگونه خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر کانن بهترین مکان نمایندگی کانن است.

مهندسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر کانن به منظور آنکه کاربران عادی قادر باشند تا برخی از اشکالات عادی ایجاد شده در دستگاه را بدون نیاز به حضور کارشناس و به دست خود، رفع نمایند، اقدام به گردآوری و تدوین مقالاتی مرتبط با تعمیرات پرینتر کانن نموده اند. تدوین چنین مقالاتی و به اشتراک گذاشتن آنها با کاربران پرینترهای کانن سبب می‌گردد تا کاربران این محصولات با بهترین شیوه های حفظ و به کارگیری آنها آشنا شده و از راهرو به عمر مفید دستگاه خویش بیافزایند. شما می‌توانید جهت در اختیار داشتن چنین اطلاعاتی به بخش مقالات مرتبط با تعمیرات پرینتر کانن مراجعه نمایید.

پاسخگویی به پرسش های کاربران درباره تعمیرات پرینتر کانن

تعمیرات پرینتر کانن و رفع عیوب ایجاد شده در این دستگاه اگرچه در بسیاری از مراکز سطح شهر انجام می پذیرد لیکن، جهت دستیابی به یک نتیجه مطلوب، تعمیرات انجام شده می‌بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که دانش فنی مورد نیاز را همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا کسب کرده باشند.

مرکز تعمیرات پرینتر کانن به دلیل همکاری با تعدادی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است و به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی نزدیک سازد.

در بخش زیر این امکان فراهم گشته تا شما کاربران گرامی پرسش های خویش را درباره تعمیرات پرینتر کانن با کارشناسان ما در میان گذاشته و پاسخ های مربوطه را دریافت نمایند. کارشناسان حاضر در «مرکز پاسخگویی» موظف به ثبت تمامی پرسش های دریافت شده از سوی کاربران و پاسخگویی به تمامی آنها هستند. از اینرو شما کاربران گرامی می توانید هر گونه پرسش درباره تعمیرات پرینتر  و خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر کانن را با کارشناسان ما در میان گذاشته و پاسخ خویش را دریافت نمایید. اطمینان داشته باشید که کارشناسان ما با صبر و شکیبایی پاسخگوی تک تک پرسش های شما عزیزان خواهند بود.

5/5 (1 امتیاز)

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نه + سه =