اشتراک گذاری

چگونگی نصب پرینتر کانن

همان طور که می دانید پرینتر ها به یکی از ابزار کاربردی و مهم در ادارات، شرکت های بزرگ و کوچک و حتی منازل تبدیل شده اند. پرینتر ها صرف نظر از نوع برند دارای سیستم های یکسانی هستند و فرآیند چاپ در این دستگاه ها به یکی شکل انجام می شود. هدف از گردآوری این مقاله بررسی چگونگی نصب پرینتر کانن است. مطالعه ی این مطلب به شما کمک می کند تا بدون نیاز به حضور متخصصان به راحتی پرینتر canon را نصب و راه اندازی کنید. در مرحله ی اول تمامی اتصالات پرینتر را به کامپیوتر وصل کنید. سپس ادامه ی مراحل ذکر شده را دنبال کنید. به یاد داشته باشید در صورتی که در انجام دادن مراحل ذکر شده موفق نبودید و نصب پرینتر کانن انجام نشد برای این کار به متخصصان واحد تعمیرات پرینتر کانن مراجعه کنید. به یاد داشته باشید در اغلب موارد عدم نصب درست درایور  مربوط به پرینتر منجر به عدم عملکرد این دستگاه می شود.

چگونگی نصب پرینتر کانن

مراحل نصب پرینتر کانن

  • سیستم را روشن کرده و ویندوز را باز کنید.
  • کابل های مرتبط با پرینتر کانن را متصل کنید.
چگونگی نصب پرینتر کانن

روی منوی استارت که در دسکتاپ است کلیک کرده و آن را باز کنید.

چگونگی نصب پرینتر کانن

وارد بخش تنظیمات بشوید.

نصب پرینتر کانن

در این مرحله گزینه ی Devices را انتخاب کنید .

چگونگی نصب پرینتر کانن

تایید دسته بندی Printers & scanner را از نوار سمت چپ بررسی کنید و در صورت اطمینان از تایید آن به مرحله ی بعدی بروید.

نصب پرینتر کانن

از نوار سمت راست گزینه Add a printer or scanner را انتخاب کنید .

چگونگی نصب پرینتر کانن

برای شناخت پرینتر توسط ویندوز منتظر بمانید. در صورت شناسایی دستگاه شما توسط پرینتر نام دستگاه مورد نظر نمایش داده می شود، پرینتر خود را انتخاب کرده و نصب آن را به اتمام برسانید. اگر ویندوز پرینتر ورد استفاده ی شما را شناسایی نکرد مراحل زیر را دنبال کنید.

نصب پرینتر کانن

گزینه The printer that I want isn’t listed را انتخاب کنید.

چگونگی نصب پرینتر کانن

در پنجره ی Find a printer with other options گزینه ی Add a local printer or network printer with manual settings را انتخاب کنید و پس از آن کلید Next را فشار دهید.

نصب پرینتر کانن

در صفحه Choose a printer port تنظیمات پیش فرض را اعمال کنید و به قسمت بعدی بروید.

چگونگی نصب پرینتر کانن

در صفحه Install the printer driver نام برند و یا شرکت سازنده ی پرینتر را که در اینجا canon است را انتخاب کنید.

نصب پرینتر کانن
  • در این مرحله مدل دستگاه مورد استفاده خود را انتخاب کنید.
  • گزینه Next را انتخاب کنید
  • در صفحه Type a printer name و در بخش Printer name اسم انتخابی برای دستگاه خود را وارد کرده و سپس Next را بزنید .
چگونگی نصب پرینتر کانن

در صفحه Printer Sharing از انتخاب گزینه Share this printer so that others on the network can find and use it اطمینان داشته باشید . در صورتی که مایل نیستید سایر کاربران به پرینتر شما دسترسی داشته باشند این گزینه را غیر فعال کنید.

نصب پرینتر کانن
  • در صورتی که تمایل دارید دستگاه شما با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته شود در بخش Share name نام مورد نظر خود را وارد کنید . به یاد داشته باشید این نام معرف دستگاه شما به دیگر کاربران می باشد.
  • در صورت اشتراک گذاری پرینتر خود با سایرین این امکان برای شما وجود دارد که بخش Location و Commnet  را با توضیحات مورد نیاز خود پر کنید.
  • Next را انتخاب کنید.
  • – در صفحه ی نهایی گزینه ی Print a test page را انتخاب کنید تا از کارکرد صحیح پرینتر اطمینان داشته باشید.
چگونگی نصب پرینتر کانن

دکمه Finish را بزنید .

در صورتی که تمامی مراحل نصب پرینتر کانن را به درستی انجام داده باشید می توانید پرینتر را روشن کرده و از آن استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

نمایندگی کانن خدمات مرتبط با تعمیرات و فروش پرینتر را ارائه می کند. تعمیر انواع پرینتر در مدل های لیزری، جوهر افشان و …. در واحد تعمیرات پرینتر ارائه می شود. تعمیرات پرینتر در واحد تعمیرات کانن با بهره مندی از کادر فنی حرفه ای و مجرب انجام می شود. بهره مندی این واحد از مدرن ترین ابزارآلات سبب شده تا فرآیند تعمیرات با سرعت و کیفیت بسیار بالایی انجام شود. تعویض کارتریج پرینتر کانن، درام چاپگر canon ، شارژ کارتریج و … در واحد تعمیر پرینتر کانن ارائه می شود. در صورتی که پرینتر شما با مشکلاتی مثل کم رنگ بودن چاپ، گیر کردن کاغذ در دستگاه و… رو به رو شد از اعمال تعمیرات ناآگاهانه بپرهیزید و در اولین فرصت به نمایندگی تعمیر پرینتر مراجعه کنید. نصب پرینتر کانن از دیگر خدماتی است که در نمایندگی تعمیرات پرینتر ارائه می شود.

2.9/5 (18 امتیاز)