اشتراک گذاری

نمایندگی دوربین کانن

کانن سرویس به عنوان نمایندگی دوربین کانن، برای عرضه انواع دوربین های این برند و تعمیر تخصصی آنها در خدمت شماست. اگر تمایل به خرید هریک از دوربین های کنون دارید و یا لازم می دانید که دوربین تان توسط یک تعمیرکار ماهر و مجرب ترمیم شود، نمایندگی کانن مرکز سخت افزار ایران، خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهد. کافی است با یکی از شماره تماس های 54114-021 یا 62948-021 تماس بگیرید. عملیات تعمیر دوربین کانن در این مجموعه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات و در سطح حرفه ای انجام می شود. برای خرید هم می توانید با کارشناسان مجرب فروش در تماس بوده و اطلاعات و راهنمایی های لازم را از آنها دریافت کنید. در ادامه شما را با دیگر خدمات نمایندگی دوربین کانن و نحوه بهره مندی از این خدمات آشنا می کنیم.

در حال حاضر بخش عظیمی از بازارهای جهانی تصویر و چاپ به تسخیر کمپانی کانن درآمده است و این شرکت توانسته است خود را به عنوان یکی از پرچمداران و پیشروان این حوزه به رخ جهانیان بکشد. در بخش های بعدی این مقاله از نمایندگی کانن به معرفی خدمات فروش و تعمیر دوربین کانن می پردازیم.

نمایندگی دوربین کانن

نمایندگی دوربین کانن در تهران و کرج

نمایندگی دوربین کانن مجموعه ای فوق تخصصی است که در راستای ارائه ی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر انواع دوربین های برند محبوب کانن فعالیت دارد. این مرکز برای رفاه هر چه بیشتر کاربران و متقاضیان دوربین های باکیفیت کانن و کاهش هزینه‌های حمل و نقل به تاسیس شعب مختلفی در تهران و کرج پرداخته است. محل شعب 7 گانه ی نمایندگی دوربین کانن در تهران به گونه ای انتخاب شده است که تمامی مناطق گوناگون تهران بزرگ را تحت پوشش خود قرار می دهد. تعمیر دوربین کانن در ستارخان ، سعادت آباد ، فرجام ، میرداماد ، تجریش پیروزی ، ولیعصر و….

شعبه ی کرج این دپارتمان تخصصی نیز با قرارگیری در محدوده ی شاهین ویلا، امکان مراجعه ی حضوری را برای ساکنین مناطق مختلف استان البرز از جمله مهرشهر، گلشهر، حصارک، باغستان، فردیس، عظیمیه، کمالشهر و ماهدشت مهیا ساخته است. خاطرنشان می نماییم که کلیه سرویس ها و خدمات ویژه ی نمایندگی دوربین کانن در تهران و کرج براساس پارامترهای اصولی و استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می گردند.

نمایندگی دوربین کانن در شهرستان ها

نمایندگی دوربین کانن در شهرستان ها جهت خدمت رسانی به کاربران و متقاضیان ساکن در کلان شهرهایی چون مازندران، مشهد مقدس، اصفهان، شیراز، تبریز و یزد فعالیت دارد. این مجموعه ضمن برخورداری از تجهیزات کاری مدرن و پیشرفته به ارائه ی خدمات مرتبط با فروش، تعمیر، پشتیبانی و بازیابی انواع دوربین های کامپکت و یا حرفه ای کانن می پردازد.

اگر از دارندگان یکی از دوربین های کانن می باشید و به تازگی شاهد اختلالی در روند کاری آن هستید، می توانید با ثبت درخواست خود و ارسال دستگاه به نمایندگی مرکزی دوربین کانن در تهران از خدمات غیرحضوری و تخصصی ما بهره مند شوید. واحد تعمیرات نمایندگی دوربین کانن با به کارگیری تکنیک های نوین تعمیراتی تحت نظر دانش و تجربه ی کارشناسان ماهر، دوربین های قدیم و جدید کانن را در بالاترین سطح کیفی ممکن بازیابی می نماید.

خدمات نمایندگی دوربین canon

اقداماتی همچون تعمیرات برد، ترمیم و تعویض لنز، تعویض مدارهای آسیب دیده، تعویض باتری، رفع ارورهای دوربین، تعمیر آبخوردگی دوربین، انجام امور مرتبط با پروگرام بایوس، ترمیم فلش، تعویض قطعات روی برد، تعویض سوکت های پلاستیکی، انجام امور مرتبط با سیم کشی و ترمیم مدارات، ترمیم و تعویض منبع تغذیه و … مهم ترین خدمات نمایندگی دوربین کانن به شمار می روند. البته باید بدانید که این سرویس ها با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه هستند و در صورت نیاز، می توانید پیگیری های لازم را در مدت زمان تعیین شده انجام دهید.

تعمیر و تعویض نمایشگر دوربین کانن

نمایشگر دوربین برای پیش نمایش تصاویر، تنظیمات و اقداماتی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد و به دلایل مختلف، ممکن است دچار ایراد شده و درست کار نکند. به ویژه در دوربین هایی که نمایشگر متحرک دارند، این بخش همواره در معرض آسیب دیدگی است. علاوه بر این، عدم نمایش تصویر، شطرنجی و یا فریز شدن تصویر هم مشکلات دیگری هستند که در نمایشگر دوربین ایجاد می شوند و نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارند. در چنین شرایطی باید دید میزان خرابی و آسیب دیدگی چقدر است و بر این اساس، اقدام به تعمیر یا تعویض نمایشگر دوربین کانن کرد. اولویت همکاران ما در نمایندگی دوربین کنون، تعمیر صفحه نمایش است. اما در صورت نیاز، این قطعه را با نمونه جدید جایگزین می کنند تا مشکل به صورت اساسی و کلی برطرف شود.

تعمیر تاچ پنل دوربین canon

اگر دوربین شما مجهز به نمایشگر لمسی است، احتمالا پیش آمده که تاچ آن از کار افتاده و یا درست کار نکند. کار نکردن تاچ پنل، بیشتر ناشی از خرابی ال سی دی یا کابل ال سی دی و یا برد داخلی نمایشگر است. بسیار مهم است که فرایند عیب یابی و تعمیر تاچ پنل دوربین کانن و هر برند دیگری، با دقت بالا انجام شود تا نمایشگر آسیب نبیند. کارشناسان مجرب نمایندگی دوربین کانن در مرکز سخت افزار ایران، ضمن بررسی و عیب یابی دقیق دوربین، مشکل تاچ را تشخیص داده و اقدامات لازم را برای برطرف کردن آن انجام می دهند. در صورت نیاز به تعویض تاچ یا نمایشگر هم همکاران ما تنها از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کنند.

تعمیر ccd دوربین کانن

اقدام دیگری که در سطح حرفه ای و تخصصی در نمایندگی مجاز دوربین کانن انجام می شود، تعمیر سی سی دی دوربین است. این قطعه در واقع نوعی تکنولوژی آنالوگ است که باعث ثبت تصاویری بسیار شفاف و با رزولوشن بالا در دوربین می شود. سنسور ccd به ثبت تصاویر با کیفیت در شرایط نور کم کمک می کند و قطعاتی دارد که ترمیم و تعویض آنها تنها با استفاده از ابزار و تجهیزات خاصی امکان پذیر است. برای تعمیر ccd دوربین کانن، باید دوربین باز شود. سپس بر اساس شدت خرابی، تکنسین تصمیم می گیرد که این سنسور را ترمیم کند و یا از سی سی دی جدید در دستگاه استفاده نماید.

واحد فروش نمایندگی دوربین کانن

بخشی از فعالیت های نمایندگی دوربین کانن، فروش و عرضه‌ی دوربین های کانن می‌باشد. به همین منظور آرشیوی جامع از دوربین های کانن در این مرکز وجود دارد . علاقه مندان به دوربین های کانن می توانند با مراجعه به این مرکز ، دوربین مورد نظر خود را سفارش دهند. همچنین قطعات جانبی دوربین کانن در این بخش فراهم شده است. شما می‌توانید جهت تهیه  محصول و قطعات جانبی به واحد فروش این مرکز مراجعه کنید. کادر فروش نمایندگی کانن در تلاش است تا جدیدترین دوربین های کانن را با بهترین مشخصات و قیمت مناسب در دسترس شما قرار دهد.

  •  فیلترهای پلاریزه و UV حرفه‌ای
  •   هود Hood
  •  فروش انواع شارژر و باطری در نمایندگی دوربین کانن
  •  لنزهای اکستندر، لنزهای کانورتر، لنزهای سوپر تله‌فوتو
  •  لنز‌های زووم‌واید، لنزهای زووم‌استاندارد، لنزهای زووم تله‌فوتو
  •  لنزهای واید، لنزهای تله متوسط و استاندارد، لنزهای مایکرو
  • عرضه ی انواع دوربین‌های کامپکت، کامپکت سوپرزوم و کامپکت سطح پیشرفته
  • انواع دوربین‌های شبه SLR، DSLR
  • دوربین‌های مقاوم (ضدآب و ضد ضربه) یا دوربین‌های بدون آینه با لنز قابل تعویض
  • انواع رم و حافظه‌های جانبی
  •  فروش انواع سه‌پایه در نمایندگی دوربین کانن

نمایندگی تعمیرات دوربین کانن

بخش دیگری از فعالیت  های نمایندگی دوربین کانن ، به حوزه‌ی تعمیر و سرویس دوربین های کانن مربوط می‌گردد. در این حوزه، تلاش شده تا با بهره‌گیری از به‌روزترین امکانات و تجهیزات دنیا، خدمات و سرویس‌های مورد نیاز جهت تعمیر و بازیابی دستگاه‌های معیوب ارائه گردد. مهندسان مجرب و با سابقه‌ی این مرکز، تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا ضمن سرعت بخشی به فرآیند تعمیر محصولات بتوانند بالاترین سطح کیفی خدمات را ارائه نمایند. بخشی از خدمات نمایندگی دوربین کانن در بخش تعمیرات دوربین بدین شرح می باشد.

  • تعمیر و سرویس انواع مدل های دوربین کانن
  • تعمیرات دوربین‌های عکاسی
  • تعمیرات تخصصی انواع دوربین‌های فیلم‌برداری در نمایندگی دوربین کانن
  • تعمیر و تعویض لنز دوربین کانن
  • تعمیر و تعویض ال سی دی دوربین کانن
  • تعمیر و تعویض فلش دوربین کانن
  • تعمیرات دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال (هندی‌کم، دوربین‌های دارای حافظه جانبی و …)

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

مدیریت نمایندگی کانن با اعتقاد به این اصل که همواره حق با مشتری است، در راستای رسیدن به الگوی متعالی احترام به ارباب رجوع و تکریم مشتری فعالیت می نماید. جهت درخواست هر گونه تعمیر و یا خرید هریک از محصولات کمپانی کانن، می‌توانید با مراجعه‌ی حضوری به نمایندگی کانن یا از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت این مرکز اقدام نمایید. نمایندگی دوربین کانن ارائه دهنده ی خدمات مرتبط با دوربین کانن می باشد.

تمامی موارد تعمیراتی در نمایندگی کانن توسط گروهی از  کارشناسان مجرب و متخصص انجام می گردد. تعمیرات کانن در این مرکز با  پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرند. شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، می توانید هرگونه عیب و نقص موجود دردستگاه‌های خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. در این بخش به ذکر عنوان واحدهای تعمیرات کانن بسنده می کنیم. در صورت تمایل می توانید خدمات نمایندگی کانن را در کارگاه های مختلف مطالعه نمایید.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول کانن در دیگر صفحات سایت قابل پیگیری می باشد.

Rate this post