اشتراک گذاری

شارژ تونر دستگاه کپی کانن

شارژ تونر دستگاه کپی کانن یا ساده تر بگوییم شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن، از خدمات اولیه و بسیار ضروری یک مرکز تعمیرات است که ما در نمایندگی کانن این سرویس را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران وفادار خود قرار می دهیم. تونر دستگاه کپی همانند تونر شارژ است و منبع تامین رنگ دستگاه کپی می باشد. همان طور هم که از نامش پیداست از مواد مصرفی این دستگاه به شمار می رود.

تونرها در دو مدل مشکی و رنگی ( آبی، قرمز، زرد و مشکی) در بازار موجود هستند. تونر دستگاه های کپی رنگی و سیاه و سفید به طور معمول در سایزهای ۱۴ تا ۱۶ میکرومتر است، البته امکان کاهش یا افزایش میزان تونر با هدف تغییر در کیفیت تصاویر وجود دارد. دانستن این اطلاعات پایه برای شارژ تونر دستگاه کپی کانن ضروری است و به کاربر کمک می کند که به موقع برای شارژ تونر دستگاه خود اقدام کند.

چگونگی شارژ تونر دستگاه کپی کانن

تونرهای دستگاه کپی به صورت پودری و از نوع پلاستیک با بار منفی هستند. این تونرها قابلیت شارژ مجدد را دارند، بنابراین هنگام خرید تونر دستگاه کپی باید دقت بیشتری به خرج دهید تا تونر فابریک یا اورجینال برای فتوکپی خود خریداری کنید تا بتوانید در هنگام نیاز و بعد از تمام شدن تونر برای شارژ تونر دستگاه کپی کانن خود اقدامات لازم را انجام دهید. بد نیست به عنوان اطلاعات عمومی بدانید که تونرهای دستگاه کپی از تونرهای چاپگر لیزری گرانتر هستند. همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، از این تونرها به عنوان کارتریج تونر دستگاه کپی هم یاد می شود.

شارژ تونر دستگاه کپی کانن

اهمیت شارژ تونر دستگاه کپی کانن

تونر در شارژ کارتریج دستگاه های کپی به کار می رود. شارژ تونر دستگاه کپی کانن موضوعی بسیار تخصصی و فنی است و نیاز به دانستن فرمول دقیق هر یک از تونرها و آگاهی از کارتریج مخصوص آن تونر دارد. تولیدکنندگان اصلی، تونر را در درون کارتریج دستگاه به فروش می‌رسانند، اما تولیدکنندگان فرعی آن را در بطری‌ها و بسته‌های متفاوت از ۴۵ گرمی تا ۱۰ کیلویی عرضه می‌کنند.

تاثیر ارتباط تونر و کارتریج در کیفیت چاپ دستگاه کپی کانن

محفظه‌ ای که در آن پودر (تونر)، یا جوهر چاپ نگهداری می شود “کارتریج” نام دارد. اگر بخواهیم علمی تر توضیح بدهیم باید بگوییم جوهر جامد یا تونر برای ذخیره به یک انبار یا مخزن نیاز دارد که به آن کارتریج می گویند. هر قدر ذرات پودر تونر کوچک‌تر باشند، کیفیت چاپ بهتر خواهد بود،. این مخزن‌ها( کارتریج) وظیفه دارند جوهر را به دستور دستگاه به میزان لازم روی کاغذ بریزند تا در نتیجه چاپ میسر شود.

نحوه استفاده و نگهداری از تونر دستگاه کپی کانن

برای شارژ تونر دستگاه کپی کانن رعایت نکاتی که در زیر می آید بسیار ضروری و حیاتی است، لذا تاکید ویژه داریم که این بخش را با دقت بیشتری مطالعه نمایید؛

  • تنفس زیاد ماده‌ کربن موجود در تونر به مدت ۱۵ الی ۲۰ سال باعث بروز بیماری‌های ریوی خواهد شد.
  • عمر مفید یک ذره‌ تونر در یک اتاق بدون رطوبت یک سال تمام است.
  • شارژ تونر دستگاه کپی کانن با تونر غیر اصل، موجب کیفیت بد چاپ و حتی آسیب دیدن دستگاه خواهد شد
  • قبل از شارژ تونر دستگاه کپی کانن، تمیز کردن آن باعث کارکرد بهتر تونر می‌شود، اما این کار قطعا باید توسط متخصص و با رعایت همه اصول انجام شود.
  • تونر یک ماده‌ سمی محسوب می شود و تا ۳۰ ماده‌ شیمیایی در آن قابل تشخیص است، پس هرگز در هنگام شارژ تونر دستگاه کپی کانن این نکته را فراموش نکنید و اصول بهداشتی و مراقبتی را رعایت نمایید
  • بزرگی هر ذره‌ تونر ۲/. میکرون است و می‌تواند تا ۶ ساعت در هوا معلق بماند، بهتر است بدانید که حتی جارو برقی‌ های قوی خانگی نیز قادر نیستند ذرات کوچک‌تر از ۱۰/. میکرون را جذب کنند.
  • اگر تونر به پوست دست یا به لباستان چسبید آن را فقط با آب سرد بشویید و به هیچ عنوان برای شستن تونر از آب گرم استفاده نکنید؛ در غیر این صورت باعث جذب بیشتر آن می‌شوید.
  • اگر دستتان به تونر ذوب‌ شده برخورد کرد، باید آن را به وسیله‌ حلال، پاک کنید. اثر برخورد تونر ذوب‌ شده با لباس و پارچه به سختی پاک می‌شود.

واحد تعمیرات دستگاه های اداری کانن

این واحد نمونه و اختصاصی تنها برای رفاه حال کاربران ویژه این دستگاه ها راه اندازی شده است. اگر شما کاربر گرامی هر یک از محصولات اداری کانن را در اختیار دارید و به هر دلیلی با اختلال و مشکل روبه رو هستید، می توانید به راحتی و به سادگی یک تماس تلفنی از همه خدمات حرفه ای این مرکز بهره مند شوید. این خدمات ویژه و منحصر به دو شکل سرویس در محل و سرویس در مرکز ارائه می شود و این کاربر است که انتخاب می کند از چه طریقی از خدمات و سرویس های واحد تعمیر دستگاه کپی  استفاده کند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن در راستای خدمت رسانی مفید به کاربران خود در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع ماشین های اداری و سایر تولیدات کانن فعالیت دارد. این نمایندگی با ارائه خدمات گسترده پس از فروش توانسته است گام های موثری در جهت جلب رضایت مشتریان محترم بردارد. کاربران ما با انتخاب این نمایندگی به عنوان درگاه خرید خود، علاوه بر استفاده از گارانتی های اصل و شرکتی با بیمه کردن خرید خود، این امکان را دارند که برای همیشه از خدمات پس از فروش این مرکز به طور ویژه استفاده نمایند. کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با واحد فروش نمایندگی کانن ممکن است.

تعمیرات کانن

امکانات ما در واحد تعمیرات کانن بی نظیر و بی رقیب است. مهم نیست که کدام یک از محصولات کمپانی کانن را در اختیار دارید، مهم این است که با مراجعه به این مرکز جامع و فعال می توانید از خدمات منحصر و استثنایی برخوردار شوید و همه نیاز های خود را پاسخ بگویید. متخصصان ما در این مرکز از میان بهترین های این حوزه گلچین شده اند و تجهیزات و امکانات تعمیراتی این مرکز نیز قابل مقایسه با هیچ مرکز مشابهی نیست. فقط لازم است که یک بار امتحان کنید.

اخبار، اطلاعات مفید، مقاله های جذاب و سوالات پر تکرار کاربران را در سایر بخش های سایت دنبال کنید

محصولات کانناطلاعات بیشتر »
سوالات متداول کانناطلاعات بیشتر »
مقالات کانناطلاعات بیشتر »
Rate this post