اشتراک گذاری

نمایندگی کانن در کرج

نمایندگی کانن در کرج در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیر کانن، کادری مجرب از زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. اگرچه در نمایندگی کانن امکان ارائه‌ی تمامی محصولات این کمپانی و فروش آنها فراهم گشته است، اما تمرکز عمده‌ی متخصصان این مجموعه، بر ارائه سرویس‌های تعمیر کانن و ترمیم محصولات معیوبی است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند. متخصصان و کارشناسان تعمیر، در نمایندگی کانن در کرج، به دلیل بهره‌مندی از سال‌ها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و مشکلاتی هستند که در محصولات این شرکت پدید آمده‌اند. 

نمایندگی کانن در کرج

شماره تماس نمایندگی کانن در کرج

برای برقراری تماس با نمایندگی کانن در کرج، کافی است وارد صفحه تماس با ما شوید. در این بخش از وب سایت رسمی نمایندگی کانن، شماره تماس با شعبه کرج درج شده است. پس از این که با این مرکز تماس گرفتید، مطابق با درخواستی که دارید، می توانید با کارشناس یا واحد مربوطه در ارتباط باشید. همکاران ما در بخش کال سنتر، سوالات شما را با صبر و حوصله پاسخ می دهند. همچنین می توانید از این طریق، درخواست دریافت خدمات تعمیر کانن را ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. برای اطلاع از شماره تماس نمایندگی canon در کرج، به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

نمایندگی مجاز کانن در هشتگرد

هشتگرد جزء مناطق پر جمعیت غرب استان البرز است. ساکنین این منطقه معمولا برای تعمیر محصولات کانن خود به کرج یا تهران مراجعه می کنند. بدون شک این کار هزینه و زمان قابل توجهی را از آنها می گیرد. نمایندگی مجاز کانن در هشتگرد  کنار این عزیزان است تا دیگر نیازی به طی مسیر تا تهران یا کرج نداشته باشند.

خدمات نمایندگی Canon  مرکز سخت افزار ایران در این مناطق به صورت غیر حضوری ارائه می شود. یعنی کاربر باید دستگاه مورد نظرش را به نمایندگی کرج ارسال کرده و منتظر تعمیر تخصصی آن باشد. پس از ترمیم دستگاه توسط یک تیم دوره دیده و متخصص، محصول مورد نظر به آدرس کاربر ارسال می شود. بنابراین هزینه های جابجایی و … از لیست مخارج کاربر حذف خواهند شد.

نمایندگی کانن در نظرآباد

ما به خوبی می دانیم که بسیاری از کاربران برای تعمیر کپی، پرینتر و … کانن خود در نظرآباد و شهرک صنعتی نظرآباد به دنبال یک مجموعه تخصصی و در عین حال معتبر هستند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، کافی است با نمایندگی کانن در نظرآباد تماس برقرار کنید. همکاران ما شما را راهنمایی می کنند که چگونه تعمیرات دستگاه مورد نظرتان را پیگیری کنید.

پس از ارسال دستگاه به مرکز سخت افزار ایران در کرج، همکاران ما آن را بررسی و عیب یابی می کنند. سپس اقدامات تعمیراتی لازم انجام شده و قطعات معیوب پس از هماهنگی با شما تعویض خواهند شد. در نهایت شما دستگاه خود را مثل روز اول و بدون هیچ ایرادی تحویل خواهید گرفت.

نمایندگی Canon در شهرک صنعتی بهارستان

آیا ساکن شهرک بهارستان بوده و نیاز به تعمیر و سرویس دستگاه کپی یا پرینتر کانن تان دارید؟ گوشی را بردارید و با نمایندگی Xerox در شهرک صنعتی بهارستان تماس بگیرید. پس از این که با تیم فنی و پشتیبانی این مرکز ارتباط برقرار کردید، آنها شما را راهنمایی می کنند که چگونه محصول تان را به شعبه کرج نمایندگی کانن ارسال کنید. وقتی دستگاه به دست تیم تعمیرات رسید، بررسی های لازم روی آن انجام شده و هرگونه اقدام برای رفع مشکلات آن انجام می گردد. پس از تعمیر و تعویض قطعات معیوب و انجام عملیات شارژ کارتریج کانن و … دستگاه تان به صورت کاملا بی نقص به شما تحویل داده خواهد شد.

نمایندگی مجاز کانن در ماهدشت

نمایندگی مجاز کانن در ماهدشت، برای تسهیل و تسریع فرایند تعمیرات کانن در مناطق دوازده گانه کرج و حومه راه اندازی شده است. این اقدام موجب راحتی ساکنین این منطقه شده است. حتی اگر زمان مراجعه به نمایندگی کانن را ندارید، می توانید پرینتر یا فتوکپی خود را به آدرس مرکز سخت افزار ایران در کرج ارسال کنید.

کافی است دستگاه به دست تکنسین های ماشین های اداری این مجموعه برسد؛ همکاران ما ادامه مسیر را به گونه ای طی خواهند کرد که دیگر شاهد هیچ مشکلی در محصول خود نخواهید بود. گفتنی است تمامی مراحل بررسی، عیب یابی و تعمیر محصولات کانن در این مرکز با استفاده از تجهیزات و برنامه های پیشرفته و مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا انجام می شود.

نمایندگی کانن در محمدشهر

یکی دیگر از مناطق تحت پوشش خدمات نمایندگی کانن در مناطق دوازده گانه کرج و حومه ، محمد شهر است. فروش و تعمیرات محصولات این برند در محمدشهر هم شامل خدمات ارسال محصول شده و کاربران می توانند در صورت تمایل، دستگاه را به مرکز سخت افزار ایران شعبه کرج ارسال کنند. کارشناسان این مجموعه با انجام دادن اقداماتی مثل تعمیر و تعویض قطعات معیوب، شارژ کارتریج، رفع آسیب مشکلات عملکردی و … دستگاه مورد نظر کاربر را ترمیم نموده و مشکلات آن را به نحو احسن برطرف می کنند. برای برقراری تماس با نمایندگی کانن در محمدشهر، به سایر بخش های وب سایت مراجعه کنید.

نمایندگی تخصصی کانن در اشتهارد

اگر ساکن اشتهارد بوده و به دنبال یک مجموعه حرفه ای برای تعمیر محصولات کانن تان هستید، ما نمایندگی تخصصی کانن در اشتهارد را به شما پیشنهاد می دهیم. این مجموعه تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران در کرج فعالیت می کند و به واسطه فعالیت های حرفه ای خود، به عنوان یک دپارتمان فوق تخصصی در زمینه ماشین های اداری شناخته می شود.

تیمی که تعمیر کپی، پرینتر و … را در این مجموعه انجام می دهند، به خوبی بر قطعات این محصولات تسلط دارند. همین مساله موجب شده که بتوانند تا جزئی ترین ایرادات دستگاه را نیز شناسایی کرده و آنها را به شکل صحیح و اصولی برطرف کنند. برای اطلاع از نحوه ارسال کالا و تعمیرات تخصصی کانن در اشتهارد، با شعبه استان البرز مرکز سخت افزار ایران تماس حاصل نمایید.

نمایندگی Canon در صفادشت

یکی دیگر از شعب نمایندگی کانن در مناطق دوازده گانه کرج و حومه ، در صفادشت راه اندازی شده است. ساکنین این منطقه، برای مراجعه به کرج و دریافت سرویس های مورد نیازشان باید زمان زیادی را صرف کنند. نمایندگی Xerox در کرج، برای این عزیزان دو امکان فراهم کرده است؛ ارسال دستگاه به مرکز سخت افزار ایران در کرج و یا تعمیر دستگاه در محل.

 اگر تمایل داشتید، می توانید محصول مورد نظرتان را به این مرکز ارسال کرده و پس از تعمیر و رفع عیب، آن را مثل روز اول درب منزل تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید با این مجموعه تماس گرفته و درخواست تعمیرات کانن در محل را داشته باشید. در این صورت، همکاران ما در قالب یک تیم مجهز به محل اعزام شده و اقدامات لازم برای تعمیر هریک از محصولات کانن شما را انجام می دهند.

خدمات نمایندگی کانن در کرج

نمایندگی کانن در کرج ارائه‌دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی کانن است. نمایندگی کانن خدمات خود را در بخش فروش و خدماتِ پس از آن، به دست جمعی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه ارائه می‌دهد؛ کارشناسانی که ضمن دارا بودنِ مدارک تخصصی و آکادمیک در حوزه فعالیت خویش، به سبب حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی، برخوردار از دانش فنی و نظری روز دنیا نیز می‌باشند.

تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن ارائه می‌گردد. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

تعمیر دوربین Canon

کاربران انواع دوربین‌های کانن می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در دستگاه مورد استفاده خویش به مرکز تعمیرات دوربین Canon مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند. تعمیرات دوربین در این مرکز بر اساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای این حوزه انجام می پذیرد. نمایندگی کانن در کرج یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده سرویس های مرتبط با انواع دوربین کانن است که در این راه از پیشرفته‌ترین تجهیزات نظیر دستگاه‌های ADJUSTMENT استفاده می کند. برخی از سرویس‌های مرتبط با دوربین کانن که با حضور در نمایندگی کانن در کرج قابل دریافت است عبارتند از:

تعویض صحیح کلیه قطعات روی برد با هیتر و هویه و IR، تعویض جک ها روی برد، رفع عیوب مربوط به هارد، مموری کارت و اتصال به کامپیوتر، رفع اشکالات مرتبط با تاچ پنل دوربین عکاسی کانن، رفع اشکالات تصویر و شطرنجی و فریز شده آن، رفع مشکل رکورد مات در مرکز تعمیر دوربین عکاسی کانن، رفع اشکال نبود تصویر از ال سی دی و ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون و … .

تعمیر پرینتر Canon

کاربران کلیه مدلهای پرینتر کانن می‌توانند از طریق تماس با نمایندگی کانن در کرج سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. همانگونه که می‌دانید اکثریت قریب به اتفاق سرویس‌های مرتبط با دستگاه‌های پرینتر به دلیل ابعاد بالای این دستگاه‌ها و عدم امکان جابجایی‌شان، به صورت سرویس در محل ارائه می‌گردد. از این رو شما کاربران گرامی در صورت نیاز به هر گونه سرویس مرتبط با پرینترهای کانن کافی است تا از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در این وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر پرینتر کانن گرفته و نوع سرویس مورد نیاز خود را ثبت نمایید. برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های قابل دریافت در نمایندگی تعمیر پرینتر کانن عبارتند از:

شارژ کارتریج پرینتر کانن، بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر، بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر کانن، اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید، اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون، حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر کانن جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل، شارژ مواد مصرفی پرینتر کانن، رفع خطاهای رایج در بوبین، تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل پرینتر کانن و … . شایان ذکر است کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر کانن –جز در مواردی معدود- شامل گارانتی و ضمانت است.

سوالات متداول کاربران نمایندگی کانن در کرج

آدرس نمایندگی کانن در کرج رو میخواستم ؟

شاهین ویلا، خیابان نهم غربی ، نبش کوچه قنات، برج زاگرس ، طبقه چهارم

برای تماس با نمایندگی دوربین کانن در کرج چه شماره ای رو بگیرم ؟

برای تماس با کارشناسان نمایندگی دوربین کانن در کرج شماره 02154114 رو بگیرین. داخلی مورد نظر برای شما وصل میشه و میتونین با شعبه ی کرج و واحد مختص به دوربین صحبت کنین.

آیا خدمات نمایندگی کانن در کرج گارانتی داره ؟

بله، تمامی خدمات و سرویس های نمایندگی کانن در کرج دارای گارانتی هستند.

قصد دارم یکی از دوربین های جدید کانن رو بخرم؛ اما نمیدونم چه لنزی باید تهیه کنم، چیکار کنم؟

با مراجعه به نمایندگی کانن در کرج میتونین از مشاوره های تخصصی کارشناسان ما بهره مند شین و اجناسی متناسب با نوع استفادتون تهیه کنین.

من در یکی از شهرک های اطراف کرج ساکن هستم، چه جوری میتونم از خدمات نمایندگی کانن در کرج استفاده کنم؟

با ارسال دستگاه معیوب نمایندگی کانن در کرج به صورت غیر حضوری از خدمات تعمیراتی این مرکز استفاده کنین.

برای جنرال سرویس دستگاه کپی کانن میتونم از خدمات تعمیر در محل استفاده کنم ؟

بله. خدمات سرویس در محل دستگاه کپی کانن شامل تمامی اقدامات ترمیمی و همچنین جنرال سرویس میشه.

نمایندگی فروش کانن در کرج

نمایندگی فروش کانن در کرج ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات پس از فروش محصولات کانن به هموطنان گرامی است. نمایندگی کانن در کرج تمامی محصولات عرضه شده توسط کمپانی کانن اعم از پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر، پروژکتور، فکس، دوربین عکاسی و … را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد.

کاربران گرامی با حضور در نمایندگی کانن در کرج می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، دستگاه مورد نیاز خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش بهره مند گردند. برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: فروش پرینتر کانن، فروش فتوکپی کانن، فروش فکس کانن، فروش اسکنر کانن، فروش پروژکتور کانن، فروش دوربین فیلمبرداری کانن، فروش دوربین عکاسی کانن، شارژ کارتریج کانن و …. .

گارانتی خدمات نمایندگی کانن در کرج

ویژگی قابل توجه نمایندگی کانن در کرج ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی کانن در کرج می‌بایست پس از اتمام کار، به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد.

کارشناسان فنی این مرکز، پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی ارجاع داده خواهد شد. این امر جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی در این مرکز صورت می‌پذیرد.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

4.7/5 (124 امتیاز)