اشتراک گذاری

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، ، می تواند به حد قابل توجه و کم نظیری، روند کار پرحجم شما را سرعت بخشیده و به طور فوق العاده ای در زمان شما صرفه جویی کند. این پرینترقدرتمند، محصولی دیگر از شرکت محبوب کانن بوده و خبر خوب آن است که با داشتن این محصول، همواره با خرابی های کمتری رو به رو خواهید بود.

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، بسیار کاربرپسند است و می تواند به صورت تکی یا بخشی از یک دستگاه بزرگتر استفاده شود.

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن

معرفی پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن

جا به جایی آسان

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، یک دستگاه قابل اعتماد و جمع و جور بوده  و علاوه بر جا به جایی آسان، می تواند به عنوان یک پرنتر همه کاره، تصاویر رنگی آن هم با کیفیتی بالا و مناسب برای شما چاپ کند. شایان ذکر است، تمام این قابلیت های کلیدی، منجر به رضایت همه جانبه کاربران این محصول شده است.

پرینتر همه کاره

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، را می توان در ردیف چاپگرهای همه کاره و ارتقا یافته شرکت کانن، به شمار آورد.

این محصول کم نظیر، یک راهکار ایده آل برای انجام کارهای چاپی در محیط های اداری کوچک و بزرگ می باشد، اگر چه باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این دستگاه به گونه ای میان رده اما در حقیقت پرکاربرد است.

همچنین، پلتفرم تعبیه شده در پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، سهولت استفاده از آن را به همراه دستگاه آورده و باعث عملکرد برجسته و چشمگیر دستگاه شده است.

سرعت

فن آوری های استفاده شده برای انجام کارهای چاپی و همینطور تونری که با استفاده از مشخصات رنگ Canon’s V2، تصاویر قابل توجهی ارائه میدهد، همگی نشان از ارائه یک پرینتر مناسب توسط شرکت کانن می باشند. گفتنی است، پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن،  دارای سرعت چاپی معادل ۳۶ صفحه در دقیقه ، در هر دو شکل، سیاه و سفید و رنگی می باشد.

 

قابلیت اسکن

همچنین پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، علاوه بر استاندارد بودن، می تواند محتوای مورد نیاز شما را به صورت single-pass duplex، اسکن کند. بر اساس این قابلیت اسکنردستگاه می تواند با یک حرکت از دو روی سند یا فرم شما  اسکن گرفته و در وقت و زمان شما صرفه جویی قابل ملاحظه ای بکند. لازم به ذکر است، سرعت اسکنرحداکثر ۱۰۰ipm بوده و رزولوشن آن ۳۰۰ نقطه در هر اینچ می باشد.

رابط کاربری آسان

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، دارای ویژگی هایی همچون، رابطه کاربری کامل و بصری می باشد. استفاده از صفحه نمایشگر این پرینتر، به مانند استفاده از صفحه نمایشگر لمسی گوشی هایتان است، از این رو با کمک این فن آوری اکنون می توانید با یک اشاره کارهای تان را به خوبی و آسانی مدیریت کنید.

با بهره گیری از پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، در فضاهای کاری و اداری خود می توانید با خیال راحت به کارهای خود بپردازید. این دستگاه بسیار قابل اعتماد بوده و استفاده کردن از آن آسان است.

به هر حال، این دستگاه با ارزش، همواره کیفیت کارهای خروجی را حفظ کرده و می تواند یک راه کار اصلی برای انجام کارهای اداری باشد. و مهم تر آنکه، می تواند به صورت تکی یا بخشی از یک دستگاه بزرگتر به شما خدمت رسانی کند.

 

دیگر ویژگی ها

بهره مندی از صفحه نمایشگر لمسی ۱۰٫۱ ایچی، به مانند، نمایشگرهای گوشی های همراه، کار با این دستگاه را آسان کرده است و اکنون، با استفاده از گزینه، My ADVANCE، در پرینترهمه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، می توانید تنظیمات را بر اساس سلیقه و دلخواه خودتان متناسب کرده و تغییر دهید.

اسکن کردن و تبدیل اسناد به فایل های دیجیتالی قابل جستجو در فرمت های مختلف را نیز، می توان به عنوان یکی دیگر از ویژگی کلیدی این دستگاه نام برد.

همراه کردن دستگاه با نرم افزارهای کانن و نرم افزارهای شخص ثالث و پتلفرم تعبیه شده در این محصول هم از دیگر قابلیت های پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C356iF II کانن، محسوب می شود.

لینک مفید

واحدهای تعمیرات کانن

تکنسین های حرفه ای واحدهای تعمیرات کانن، تمام تلاش خود را در جهت ارائه ی خدمات تعمیر محصولات این شرکت در بالاترین سطح کیفی به کار بسته اند. بر همین اساس نیز این افراد، دوره های تخصصی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و به صورت دقیق و علمی با جزئیات تعمیر محصولات الکترونیک آشنا هستند. از سوی دیگر، مدیریت نمایندگی کانن نیز در راستای تحقق رضایت مشتری، واحدها را به تجهیزات مدرن و پیشرفته و دستگاه های به روز شده مجهز نموده و امکان تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری را در این مراکز فراهم نموده است. بنابراین، شما کاربران محترم در صورت مشاهده ی هر مشکل، نقص و ایرادی  می توانید به واحدهای تعمیرات کانن مراجعه نموده و شاهد بازگشت کیفیت محصول خود باشید. ضمنا یادآور می شویم، در صورت نیاز از قطعات اصل و اورجینال برای تعمیر دستگاه شما نیزاستفاده خواهد شد.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن ، به واسطه ی خدمات بی نظیر و کیفی خود در طول سالیان دراز از فعالیت اش، همواره توانسته به عنوان اولین و مناسب ترین انتخاب کاربران در بین سایر مراکز خدماتی تبدیل شود. این واحد، با بهره گیری از حرفه ای ترین کارکنان در دو حوزه ی فروش و تعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به شکل چشمگیری افزایش داده و رضایت کاربران محترم را جلب نموده است. ایجاد واحدهای کارشناسانه تعمیرات بر هر محصول، راه اندازی فروشگاه های رسمی فروش کانن، ارائه راهنمایی های تخصصی فروش و تعمیرات،ارائه گارانتی خدمات و …. مهمترین و اصلی ترین خدماتی هستند که در این مرکز به کاربران ارائه می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات نمایندگی و همچنین مقالات تخصصی و عمومی، می توانید به این بخش مراجعه کنید.

محصولات کانناطلاعات بیشتر »
سوالات متداول کانناطلاعات بیشتر »
مقالات کانناطلاعات بیشتر »
Rate this post