اشتراک گذاری

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن

پرینترها از متداولترین دستگاه هایی هستند که می توانند یک دفتر کار پرشتاب را تجهیز کنند . این محصولات دارای تنوع بسیاری بوده و انتخاب نمونه ای کارآمد از میان آنها کمی دشوار و سردرگم کننده است. اما برای داشتن یکی از برترین آنها، علاوه بر مقرون به صرفه بودن باید به پارامترهای دیگری به مانند کیفیت و سرعت بالا نیز توجه داشت. اگر چه نمی توان از امکانات مهم دیگری بمانند ظرفیت سینی، حجم عملیات چاپ بالا و نحوه اتصالات متنوع آن چشم پوشی کرد. به هر حال، به عنوان یکی از بهترین نمونه ها، می توان به پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن اشاره داشت.

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن، محصولی کم نظیر و مطابق با نیازهای مورد نیاز کاربران می باشد. امکان مدیریت کارآمد اسناد، حفظ امنیت داده ها، بازدهی بالا را می توان از قابلیت های این دستگاه نامید.

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن

بررسی ویژگی های پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن

اتوماسیون سراسری

طراحی و ساخت پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن، به گونه ای است که می تواند به صورت یکپارچه  و حتی در سطوح سازمانی، گردش کارهای اسنادی شما را انجام دهد. گفتنی است، این پرینتر قادراست، بخشی از کارها را به صورت دیجیتالی انجام داده و ارتباط  شما را با دیگر کسب و کارهای مرتبط گسترش دهد.

مقایس پذیری مناسب

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن، چاپگری چند منظوره و رنگی بوده و از این حیث توانسته پاسخگوی خوبی نسبت به نیازهای متفاوت کاربر خود باشد. همچنین، این محصول حرفه ای از کاغذهای زیادی پشتیبانی کرده و از این حیث بسیار مقایس پذیر است.

سرعت چاپ

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن، قادر است با سرعتی معادل ۵۰ برگه درهر دقیقه ( با پشتیبانی از کاغذهای A4) کار چاپ را انجام دهد.

همچنین این محصول دارای فیدر یا همان کاغذ کش دوطرفه  ۱۵۰ برگه ای بوده و در یک حرکت پشت و روی صفحه را به چاپ می رساند. از سویی دیگر، این محصول حرفه ای دارای قابلیت اسکن دو طرفه با سرعت ۱۶۰ تصویر در هر دقیقه نیز می باشد.

پوششی همه جانبه

پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن، تمام انتظارات شما را از لحاظ کپی، پرینت، اسکن و چاپ برآورده کرده و بدون توقف از کارهای اسنادی شما پشتیبانی می کند. این دستگاه به هیچ عنوان شما را مأیوس و نا امید نساخته و با ارائه فینیشرهای مناسب کارهای اسنادی تان را تکمیل می سازد.

نرم افزارها

یکی از قابلیت های بسیار خوب گنجانده شده در پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن، همگام سازی این محصول با نرم افزارهای نسل سوم Canon imageRUNNER ADVANCE می باشد. این چاپگر دارای پلتفرمی سودمند برای مدیریت اطلاعات به صورت هوشمند می باشد که از جمله کارایی های آن می توان به بهره وری بسیار بالا، صرفه جویی در هزینه های اضافی، امنیت، کیفیت، قابلیت اعتماد و پایداری اشاره داشت.

قابلیت های بیشتر

از آنجایی که همواره  اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد. پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن، برای انجام کارهای پیچیده طراحی شده و نه تنها از سرعت بالایی بهره می برد، بلکه انجام امور اسکن را نیز برای شما فراهم کرده است. همچنین از دیگر قابلیت های کلیدی این محصول می توان به ، صفحه نمایش رنگی، احراز هویت، خروجی های با کیفیت رنگی نیز اشاره داشت.

صفحه نمایش

رابط کاربری از موارد بسیار مهمی است که می تواند تجربه بسیار خوبی در بهره مندی از یک دستگاه را به همراه داشته باشد. از این حیث، پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن دارای یک نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی ( ۲۵٫۶ سانتی متری ) قابل تنظیم بوده و با یک نگاه اجمالی، اطلاعات مورد نظرتان را در اختیار شما می گذارد.

سرویس های ابری

به عنوان یکی دیگر از قابلیت های پرینتر همه کاره imageRUNNER ADVANCE C5550i II کانن، می توان به پشتیبانی از خدمات ابری به مانند Google Drive و Box نیز اشاره کرد. اکنون با بهره مندی از پرینت ابری به راحتی می توانید به هنگامی که در فرودگاه یا تاکسی و به دور از دفتر کاری خود هستید، فایل مورد نظر خود را از گوشی یا تبلت شخصی خود به پرینتر فرستاده و به هنگام بازگشت، آن را از روی دستگاه خود بردارید.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن ، مرکز رسمی و معتبر ارائه دهنده ی خدمات فروش وتعمیر محصولات این کمپانی به کاربران محترم می باشد. انواع مدل های دستگاه کپی، چاپ، اسکنر، فکس، دوربین و تجهیزات جانبی کانن، در این نمایندگی به فروش رسیده و به صورتی کاملأ حرفه ای تعمیر می گردند. شایان ذکر است، به منظور دستیابی به اهداف بالای مشتری مداری و ارائه ی سرویس های مطلوب، مشاوره های تخصصی پیش و پس از فروش و تعمیرات در این نمایندگی انجام می پذیرد. شما کاربران محترم در صورت نیاز به کسب اطلاعات در مورد هر یک از محصولات کانن و یا تعمیرات آنها، می توانید با این نمایندگی تماس حاصل کرده و ضمن ارتباط مستقیم با مشاورین حرفه ای این مرکز، مشکلات خود را به گونه ای شایسته برطرف نمایید.

واحد تعمیرات کانن

برای بررسی دقیق و تعمیر هر یک از انواع محصولات کانن خود، می توانید به واحدهای تعمیرات این مرکز مراجعه نمایید. این مراکز، به پیشرفته ترین ابزار و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا مجهز شده و همکاران ما با استفاده از این امکانات می توانند سرویس های بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه نمایند. از سویی دیگر، تعمیرکاران فعال در واحدهای تعمیرات کانن ، از دانش فنی و مهارت بسیار بالایی در زمینه ی ترمیم محصولات الکترونیک بهره مند بوده و خدمات تعمیر را در تخصصی ترین سطح ممکن به کاربران محترم ارائه می دهند. در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در محصولات کانن خود، می توانید با مراکز تعمیرات این نمایندگی تماس حاصل کرده و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات ال جیاطلاعات بیشتر »
سوالات متداول ال جیاطلاعات بیشتر »
اخبار ال جیاطلاعات بیشتر »
مقالات ال جیاطلاعات بیشتر »
Rate this post