اشتراک گذاری

عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن

عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن جزء خدمات قطعات داخلی اسکنر است که پیچیدگی های خاص خود را دارد. اسکنر ها چشمان کامپیوتر شما هستند. آنها به Pc این اجاره را می دهند که یک نقاشی یا یک عکس را به کدی تبدیل کند که در کامپیوتر شما شناسایی و خوانده شود. عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن از آن جهت اهمیت دارد که روشنایی سند مربوط به این قطعه است.

چگونگی عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن

لامپ برای روشن کردن سند به کار می رود که در اسکنرهای قدیمی از لامپ های فلوروسنت کاتود سرد CCFL یا زنون و در اسکنر های امروزی از LED استفاده می شود. این در حالی ست که در اسکنرهای بسیار قدیمی تر از لامپ های فلوروسنت استاندارد نیز استفاده می شده است. برای عیب یابی اسکنر کانن لازم است در مرحله اول دقیقا بدانیم که مدل اسکنر ما چیست و از چه نوع لامپی برای روشن کردن سند استفاده می کند.

عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن

اهمیت عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن

میزان درخشندگی اسکنر به کیفیت شیشه به کار رفته در ساخت لنز و روشنایی منبع نور باز می گردد. در تعویض لامپ اسکنر کانن یک لامپ زنون پر نور و لنز با کیفیت می توانند وضوح بالاتری را نسبت به یک لامپ فلوروسنت و لنز با کیفیت ساخت معمولی ایجاد کند.

میزان شفافیت  ارتباط مستقیمی با کیفیت لنز و منبع نور دارد. اسکنری که از لامپ زنون و لنزهای با کیفیت بالا استفاده می نماید ، قطعا یک تصویر با کیفیت و شفاف تر نسبت به اسکنری که از لامپ های فلورسنت و لنزهای معمولی استفاده می کند، ایجاد خواهد کرد.

انتخاب لامپ تصویر متناسب با نوع اسکنر

به منظور اسکن و استفاده از تصاویر در صفحات وب و یا چاپ تصاویر ۳در۵ و یا ۴در ۶ ، دقت ۱۰۰ نقطه در اینچ کافی خواهد بود. برای اسکن متن با استفاده از OCR (Optical character recognition) ، دقت ۳۰۰ نقطه در اینچ استاندارد بوده و کفایت خواهد کرد. هنگام عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن در صورتی که قصد ایجاد تصاویر بزرگتر ( ۸ در ۱۰ اینچ ) و یا بزرگنمایی تصاویر کوچکتر وجود داشته باشد ، باید اسکنری با دقت ۱۲۰۰ یا ۲۴۰۰ نقطه در اینچ انتخاب گردد. تصاویری که دارای دقت بیشتری می باشند، از انعطاف مناسبی در زمان ویرایش برخوردار بوده و فضای به مراتب بیشتری را در زمان ذخیره شدن بر روی هارد دیسک ، اشغال خواهند کرد.

عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن

برای عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن لازم است تعمیر کار تمامی بخش های اسکنر شناخت داشته باشد و کارکرد هر قطعه را به خوبی بداند. برای اجرای مراحل تعمیرات لامپ اسکنر کانن  باید گام نخست در عیب یابی به درستی و با دقت انجام شود. اجرای صحیح مرحله عیب یابی نقش اساسی در تعمیر لامپ اسکنر خواهد داشت، زیرا با تشخیص درست، پروسه عیب یابی و تعویض لامپ اسکنر کانن در مسیر درست خود قرار می گیرد و دچار اختلال نخواهد شد.

تعمیرات کانن

مرکز تعمیرات کانن با کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات مربوط به تعمیرات همه تولیدات کمپانی کانن است. این مرکز با اجرای تخصصی سرویس تعمیرات، کیفیت برتر و بالاتری را برای کاربران به ارمغان می آورد. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کانن با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی و  و به کمک ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته و مدرن، قادر هستند بهترین خدمات تعمیراتی را در اختیار کاربران کانن قرار دهند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با در نظر گرفتن نیاز کاربران، اقدام به راه اندازی و برگزاری دوره های حرفه ای و تخصصی تعمیرات دستگاه های کانن کرده است. این نمایندگی پیوسته به دنبال تربیت تکنسین های متخصص و کاربلد است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد. کاربران علاقه مند به شرکت در این دوره ها می توانند با بخش روابط عمومی مرکز کانن تماس حاصل کنند و از جرئیات طرح آگاه شوند.

نمایندگی مجاز کانن مفتخر است که تمامی تولیدات کمپانی کانن را با رعایت تمامی ضوابط و قوانین کشوری وارد کند و کاربر را از خدمات پس از فروش طلایی این شرکت بهره مند سازد. این نمایندگی رسمی و مجاز اطمینان می دهد که کاربر کانن در استفاده از خدمات پشتیبانی و حمایتی ما با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد و به راحتی می تواند از چتر حمایتی نمایندگی رسمی کانن استفاده کند.

کاربران گرامی چنانچه قصد دارید اخبار، اطلاعات و مقاله های مرتبط  این موضوع را مورد مطالعه قرار دهید، می توانید به سایر بخش های سایت مراجعه کنید.

محصولات کانناطلاعات بیشتر »
سوالات متداول کانناطلاعات بیشتر »
مقالات کانناطلاعات بیشتر »
Rate this post