اشتراک گذاری

دولوپر دستگاه کپی کانن

دولوپر یا گسترش دهنده یکی از اصلی ترین قطعات در دستگاه کپی به شمار می رود. وظیفه ی این قطعه در انواع گوناگون دستگاه کپی یکسان بوده و عملکرد هماهنگی دارد. انتقال تونر بر روی درام دستگاه کپی اصلی ترین وظیفه ی دولوپر می باشد. عملکرد این قطعه به صورتی است که با چرخش های مکرر باعث سایید شده پودر تونر شده و در نتیجه فرآیند چاپ را امکان پذیر می کند. هدف از گردآوری این مقاله آشنایی شما با کارکرد این قطعه و نقش آن در دستگاه کپی می باشد. در ادامه به بررسی عوامل تاثیر گذار بر دولوپر دستگاه کپی کانن و تعمیر این قطعه می پردازیم. اطلاع و آگاهی از این موارد به شما کمک می کند تا از دستگاه خود بهتر استفاده کنید و عوامل تاثیرگذار بر روی آن را بشناسید. به یاد داشته باشید پیچیدگی های دستگاه کپی بسیار زیاد بوده در نتیجه برای تعمیر و ترمیم آن لازم است به واحد تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید.

دولوپر دستگاه کپی کانن

مشکلات دولوپر دستگاه کپی کانن

همان طور که پیش تر اشاره کردیم دستگاه کپی سیستم بسیار حساسی دارد و قطعه ی دولوپر نیز از این قاعده مستثنی نیست. دولوپر ها معمولا تحت تاثیر عواملی مثل حرارت محیط ، رطوبت، کارکرد مداوم دستگاه و… دچار اختلال می شوند. از رایج ترین اختلالاتی که در زمان خرابی دولوپر دستگاه کپی کانن با آن مواجه خواهید شد تونر ریزی دستگاه می باشد. در صورتی که مصرف تونر یا همان پودر سیاه رنگ که برای اعمال فرآیند کپی مورد نیاز است بیش از حد معمول بود می توانید نسبت به وجود اختلال در دولوپر اطمینان حاصل کنید. البته استفاده از تونر با کیفیت و مرغوب و همچنین دولوپر اورجینال تاثیر بسزایی در کیفیت چاپ دارد. به یاد داشته باشید کارکرد دولوپر در دستگاه کپی محدود بوده و در صورتی که پس مدتی مورد استفاده قرار گرفت لازم است برای حفظ کیفیت دستگاه آن را با نمونه های اورجینال جایگزین کنید.

تعمیر دولوپر دستگاه کپی کانن

تعمیر دولوپر دستگاه کپی کانن به علت ظرافت های این قطعه لازم است توسط کارشناسان و مهندسان مجرب انجام شود. لازم به ذکر است که تعویض و تعمیر دولوپر دستگاه کپی کانن باید تنها توسط نیروی متخصص انجام شده و هرگونه تعمیرات ناآگاهانه مشکلات بسیاری را برای قطعه و دستگاه به همراه خواهد داشت. در صورت مشاهده ی هرگونه خرابی در عملکرد دولوپر تنها به واحد تخصصی تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید. مهندسان به دلیل آشنایی با قطعات و نحوه ی عملکرد آن ها می توانند انواع خدمات تعمیراتی مرتبط با آن را ارائه کنند. برای کیفیت بیشتر فرآیند چاپ در دستگاه کپی توصیه می کنیم دولوپر را تعویض کرده و آن را با نمونه ی اصلی جایگزین کنید.

برای آشنایی با خدمات سایر بخش های دستگاه های اداری، می توانید مقاله «تعمیر کاغذ کش کپی کانن» را مطالعه کنید. 

تعمیر دستگاه کپی کانن

تعمیر دستگاه کپی کانن در این واحد با بهره مندی از متخصصان مجرب انجام می شود. کلیه خدمات مورد نیاز کاربران در این واحد ارائه می شود. دسترسی واحد تعمیرات دستگاه کپی کانن به انواع ابزار و قطعات سبب شده تا فرآیند تعمیرات با سرعت و دقت بالایی انجام شود. انواع عیوب دستگاه کپی کانن با مراجعه به این واحد قابل رفع بوده و تعمیر می شود. کادر فنی مجرب در این مجموعه تمامی توان خود را در راستای ارائه ی خدماتی بهتر به مشتریان به کار می بندند. تعویض قطعات معیوب دستگاه کپی و جای گزینی آن ها با نمونه های اورجینال از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این واحد به شمار می رود.

نمایندگی کانن

نمایندگی رسمی کانن آماده است که با ارائه ی مشاوره های تخصصی به مشتریان گرامی یاری رساند. مشاوران حاضر در نمایندگی ما به دلیل داشتن اطلاعات تخصصی و کامل در مورد هر محصول به شما کمک می کنند تا در انتخاب محصول مورد نیاز خود هوشیار تر باشید و بهترین را برای خود برگزینید. ما در این نمایندگی به دو صورت به پشتیبانی و حمایت شما پرداخته ایم؛ اولین قسمت بخش فروش است و بعدی خدمات پس از فروش می باشد. با مراجعه به این نمایندگی شما می توانید از بهترین خدمات بهره مند شوید. شما کافیست تنها با یکبار مراجعه به این نمایندگی مجاز تمامی عیوب دستگاهتان را برطرف کنید و آن را کاملا سالم تحویل بگیرید. نمایندگی کانن با تحقق شعار تضمین کیفیت و تاکید بر مشتری توانسته است رضایت غالب کاربران را جلب کند.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

Rate this post