اشتراک گذاری

تعمیر کپی کانن در محل

تعمیر کپی کانن در محل راهکاری جهت ارائه خدمت به آن‌دسته از کاربرانی است که به دلیل وزن بالای این محصول ترجیح می‌دهند تا عملیات تعمیر آن در محل انجام گیرد. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر کپی پس از تماس کاربر، به مکان مورد نظر اعزام شده و عملیات تعمیر را در همان‌جا اجرایی می‌سازند.

در این شیوه امکان تعمیر تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه وجود دارد و کارشناسان اعزامی به سبب همراه داشتن آرشیوی جامع از قطعات و مواد مورد نیاز، محدودیتی در زمینه تعمیرات دستگاه کپی نخواهند داشت. کارشناس اعزامی جهت تعمیر کپی کانن در محل یکی از باتجربه‌ترین و متخصص‌ترین مهندسان حوزه تعمیر این مرکز است تا نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش در همان جلسه اولیه تعمیر حاصل گردد و از تأخیر در تعمیر و بازیابی دستگاه کپی حتی‌الامکان پیشگیری شود.

نحوه استفاده از سرویس تعمیر کپی کانن در محل

شما کاربران عزیز در صورت نیاز به استفاده از روش سرویس در محل می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما و در اولین فرصت، هماهنگی های لازم را انجام داده و کارشناسان سرویس در محل را به آدرس درج شده اعزام می دارند.

توصیه می شود در زمان تماس کارشناس، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید.  استفاده از این سرویس، منحصر به نوع خاصی از دستگاه های کپی کانن نیست و دارندگان کلیه دستگاه های کپی می توانند از سرویس تعمیر کپی کانن در محل استفاده نمایند.

تعمیر کپی کانن در محل

زمان استفاده از سرویس تعمیر کپی کانن در محل

استفاده از خدمات ارائه شده در روش تعمیر کپی کانن در محل زمانی پیشنهاد می شود که شما نمی دانید اشکال پیش آمده در دستگاه مربوط به کدام قطعه و کدام بخش از دستگاه است. در این شرایط نیاز است تا کارشناس تعمیر خود در محل حضور یافته و با طی مراحل عیب یابی، قطعه معیوب را شناسایی کند. بدیهی است در شرایطی که بدانید اشکال پیش آمده مربوط به کدام قطعه است و بتوانید این قطعه را از دستگاه جدا کنید و به تعمیرگاه تحویل دهید، نیازی به استفاده از سرویس در محل نخواهید داشت (مگر در مواردی خاص چون ضیق وقت، دوری از تعمیرگاه و …).

موقعیت دیگری که استفاده از روش تعمیر کپی کانن در محل را ضروری می سازد، خراب بودن قطعه ای در دستگاه و نیاز به تعویض آن است. در چنین وضعیتی نیز، توصیه می شود از روش تعمیر در محل استفاده نمایید. مگر آنکه مهارت تعویض و تعمیر قطعات دستگاه معیوب را داشته باشید و بتوانید با تهیه قطعه، خود نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در نیاز به سرویس های دوره ای دستگاه، تعمیر قطعات مهم و بزرگ دستگاه، تعمیر قطعاتی که امکان جداسازی آنها از دستگاه وجود ندارد و موقعیت هایی از این دست نیز توصیه می شود از روش سرویس در محل استفاده نمایید.

مزایای استفاده از سرویس در محل کپی کانن

استفاده از سرویس تعمیر کپی کانن در محل علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه‌هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل، این امکان فراهم می‌گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه، از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان یابید.

در این روش، شما بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت خواهید داشت و تمامی اقدامات لازم جهت تعمیر یا ترمیم دستگاه پس از مطرح گشتن با شما و کسب اجازه از شما انجام خواهد پذیرفت. کارشناسان اعزامی از سوی مرکز تعمیرات کپی کانن، علاوه بر آرشیوی جامع از ابزارآلات تعمیر، آرشیوی کامل نیز از قطعات جانبی دستگاه کپی را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض هر یک از قطعات دستگاه اقدام نمایند.

این ترفند –یعنی به همراه داشتن آرشیوی از قطعات- به منظور صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند تعمیر دستگاه صورت گرفته است. نکته‌ی آخر آنکه، تعمیرکاران اعزامی جهت تعمیر کپی کانن در محل، محدودیتی در زمینه تعمیر و انجام سرویس ندارند و قادر به رفع، تعمیر و ترمیم هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در دستگاه‌های شما می‌باشند.

تعمیرات کپی کانن

برخورداری مرکز تعمیرات کپی کانن از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر سبب گشته تا تشخیص علل خرابی دستگاه در کمترین زمان و به دقیق ترین شکل انجام پذیرد و عملیات مورد نیاز جهت رفع و حل اشکالات پیش آمده در دستگاه -بر اساس عیب یابی انجام شده،- انتخاب و اِعمال گردند. شایان ذکر است مدیریت مرکز سرویس و تعمیر کپی کانن در محل به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است.

واحدهای تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز غالب دستگاه های کانن نظیر پرینتر، فتوکپی، دوربین های عکاسی و… را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است.

بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند. شایان ذکر است سرویس های مرتبط با دستگاه های کپی کانن به صورت تعمیر کپی کانن در محل نیز قابل دریافت است.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن سالهاست که با همکاری تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان به ارائه خدمات مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیرات کانن به مشتریان خویش مشغول است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن انجام می پذیرد. مهندسان مرکز تعمیرات کانن به تمامی مهارت های لازم جهت سرویس کانن آشنایی داشته و قادر هستند تا به بهترین شکل عملیات مورد نیاز جهت ترمیم و بازسازی کانن را انجام دهند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به واحدهای تعمیرات کانن با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید. برخی از پارتهای ارائه دهنده خدمات در این مرکز عبارتند از: واحد تعمیرات پروژکتور کانن، واحد تعمیرات دوربین کانن، واحد تعمیرات کپی کانن، واحد تعمیرات پرینتر کانن و …. .

خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن

تعویض و عیب‌یابی قطعات کاست و بای‌پس / تعمیرات دستگاه کپی کانن و تعویض قطعات موتور / رفع خطاهای مربوط به لیزر و لنز / نظافت و سرویس دستگاه کپی / عیب‌یابی و اصلاح یونیت لیزر / بررسی و اصلاح یونیت فیوزینگ / عیب‌یابی هیتر، ترمیستور و ترموستات / تعویض دولوپر / عیب‌یابی یونیت کاغذکش و تعمیر آن / شارژ کاتریج / عیب‌یابی یونیت فیدر دستگاه کپی کانن و اصلاح آن / تعویض پیکاپ / تنظیم منو دستگاه / انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی / عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی

تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی کانن / تعمیر و تعویض قطعات فیوزینگ / بررسی تغذیه کننده کاغذ و عملکرد صحیح آن در دستگاه کپی کانن / انجام سرویس‌های کلی دستگاه کپی / عیب یابی و اصلاح عملکرد واحد ورود و خروج کاغذ / بررسی مکانیزم کار سولونویید / بازیابی موتور الکتریکی دستگاه کپی / تحریک سنسورها و عیب یابی خطاهای مربوط به دستگاه کپی / ایجاد تصویر در دستگاه کپی کانن و خطاهای مربوط به آن / تعمیر AC power / تعمیرات بخش High Voltage دستگاه کپی کانن  / تعویض Blank Lamp دستگاه کپی / دیگر خدمات مربوط به تعمیرات دستگاه کپی کانن

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات کانناطلاعات بیشتر »
سوالات متداول کانناطلاعات بیشتر »
مقالات کانناطلاعات بیشتر »
Rate this post