اشتراک گذاری

تعمیرات دوربین حرفه ای کانن

در این مطلب، با نحوه تعمیرات دوربین حرفه ای کانن و راهکارهایی برای رفع برخی از رایج ترین مشکلات این دستگاه آشنا می شوید. با توجه به ظرافت قطعات دوربین و حساسیت تعمیر آن، به هیچ عنوان خودتان کاری برای تعمیر این دستگاه انجام ندهید.

تیم تعمیرات دوربین نمایندگی کانن در مرکز سخت افزار ایران، کنار شما هستند تا ضمن عیب یابی دقیق و ترمیم و تعویض اجزای دوربین، این دستگاه را به نحو احسن ترمیم کنند. تعمیرات دوربین حرفه ای کانن در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام می شود.

تعمیرات دوربین حرفه ای کانن

معرفی دوربین حرفه ای کانن

دوربین های حرفه ای کانن به دلیل بهره مندی از پیکسل ها بالا و کیفیت فوق العاده ی نمایش تصاویر کاربران بسیاری را به خود علاقمند کرده اند. همان طور که می دانید دوربین ها به دلیل ساختاری که دارند دارای سیستم داخلی و خارجی بسیار حساسی هستند. به طور کلی علاقمندان به عکاسی در سه گروه مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه یا تقسیم بندی می شوند که لازم است دوربین خود را مطابق با دانش عکاسی به درست آورده انتخاب کنند.

عمده تفاوت این دوربین ها با یکدیگر در تعداد پیکسل ها، فول فریم بودن یا نبودن، لنز نرمال ، تله، زوم و… داشتن و همچنین فاصله های گوناگون برای فوکوس می باشد که تعیین آن متناسب با لنز انتخابی شما متفاوت است. دوربین های حرفه ای کانن به دلیل بهره مندی از سیستم قدرتمند و پردازنده های قوی قیمت های بالایی دارند. 

برای مثال اگر شما یکی از کاربران دوربین حرفه ای  ۵ d کانن باشید قطعا در زمانی که دوربین شما با اختلال مواجه شد آن را تعویض نمی کنید، بلکه برای تعمیر آن به واحد تعمیرات دوربین حرفه ای کانن مراجعه می کنید. حساسیت این دوربین های حرفه ای نیاز به تعمیرات را در آن ها افزایش داده است. دوربین های حرفه ای کانن معمولا با بهره مندی از دو قابلیت فیلمبرداری و عکاسی به صورت همزمان بهره مند هستند.

هزینه تعمیرات دوربین حرفه ای کانن

قیمت تعمیر دوربین کنون و سایر برندها به شدت و نوع آسیب دیدگی این دستگاه بستگی دارد. تعمیرکار باید پس از عیب یابی دوربین، مشخص کند که آیا قطعات معیوب قابل ترمیم هستند یا حتما باید تعویض شوند. حتی نوع قطعه معیوب هم در تعیین هزینه تعمیرات دوربین حرفه ای کانن تاثیرگذار است. مثلا اگر نمایشگر دوربین یا اجزایی همچون برد نیاز به تعویض داشته باشند، با توجه به گران بودن نمونه اورجینال این قطعات، باید مبلغ قابل توجهی پرداخت کنید.

خدمات تعمیر دوربین حرفه ای کانن

اقداماتی همچون تعمیر و تعویض لنز، تعمیر اپتیک، ترمیم سنسورها، تعمیر و تعویض بدنه، تعمیر کلیدها، رفع ارورها، تعمیر باتری و تعویض آن در صورت نیاز، تعمیر برد، تعمیر و تعویض شاتر، تعمیرات بازیابی اطلاعات، تمیز کردن لنز و سنسورها، تعویض ال سی دی آسیب دیده، رفع مشکلات فوکوس و … بخشی از خدمات تعمیر دوربین حرفه ای  canon هستند.

با توجه به این که این سرویس ها دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند، می توانید مطمئن باشید که تمامی قطعات جایگزین شده اصل هستند و مراحل عیب یابی و ترمیم دوربین، در بالاترین سطح کیفی و تخصصی انجام می شوند.

تعمیر دوربین حرفه ای canon

رفع مشکلات دوربین حرفه ای canon

همان طور که پیشتر اشاره کردیم دوربین های حرفه ای به دلیل حساسیت های بالایی که دارند دچار خرابی های گوناگونی می شوند. از جمله عوامل تاثیرگذار بر عملکرد دوربین های حرفه ای کانن می توان به گرد و غبار موجود در محیط، رطوبت هوا، ضربه خوردگی و یا افتادن دوربین بدون کاور ضدآب در آب اشاره کرد. در صورت مواجهه با چنین مشکلاتی تنها راه چاره مراجعه به واحد تعمیرات دوربین حرفه ای کانن می باشد. اختلالات دوربین ها اگر در زمان مناسب مورد بررسی قرار نگیرد و تعمیر نشود منجر به از کار افتادن دوربین خواهد شد.

بنابراین وجود نشانه های مثل دو نیم شدن تصویر در دوربین، شطرنجی شدن آن ، تنظیمات غلط و خود به خودی دوربین و مشکل عدم فوکوس دوربین که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم را جدی بگیرید. به یاد داشته باشید در صورت این آسیب دیدگی ها ممکن است دوربین شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. قطعات دوربین بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و این نزدیکی نیاز آن ها را به حضور تعمیرکار دو چندان می کند،  زیرا هر گونه خطا و اشتباه در تعمیرات دوربین حرفه ای کانن بر سایر قطعات تاثیر گذار است و عملکرد دستگاه را با مشکل رو به رو می کند. استفاده از قطعه ی اورجینال به هنگام تعویض قطعات آسیب دیده در بازگرداندن کیفیت و کارایی اولیه دستگاه موثر است.

چرا دوربین کانن فوکوس نمی کند؟

فوکوس نکردن دوربین دلایل زیادی از جمله به هم خوردن فاصله های میکرونی در میان عدسی ها ، نزدیک شدن بیش از حد به سوژه و تنظیمات غلط دوربین دارد. به هم خوردن فاصل های میکرونی معمولا به دلیل باز کردن و بستن مداوم لنز اتفاق می افتد. عدسی ها درون استوانه ای به نام لنز قرار دارند که با هر بار تغییر فاصله ی کانونی جا به جا می شوند این جا به جایی زمانی که به طور مکرر و با سرعت انجام شود بر میزان فاصله های پیش فرض تاثیر گذار بوده و به همین دلیل دوربین قادر به فوکوس نمی باشد.

هر لنز متناسب با نوع کاربری خود دارای حد فاص معینی برای فوکوس روی سوژه است در مواردی که عکاس بدون استفاده از لنز ماکرو قصد عکاسی از سوژه های کوچک را دارد و در نتیجه زیاد به آن نزدیک می شود دوربین امکان فوکوس نخواهد داشت. در صورتی که فاصله ی شما از سوژه مناسب باشد امکان فوکوس مجددا ایجاد می شود. در مواردی نیز قرار دادن حالت فوکوس دوربین بر روی تنظیمات فوکوس دستی منجر به عدم فوکوس صحیح می شود . در این زمان دوربین به صورت خودکار فاصله ی سوزه را تشخیص نداده و امکان فوکوس بر روی سوژه را ندارد. کاربران برای فوکوس در حالت دستی می توانند با چرخاندن حلقه ی فوکوس نقطه ی مورد نظر برای فوکوس یا وضوح تصویر را انتخاب کرده و سپس سوژه را ثبت کنند.

تعمیرات دوربین کانن

واحد تعمیرات دوربین کانن در بخش مجزا فعالیت می کند. این واحد به دلیل بهره مندی از متخصصان و کارشناسان حرفه ای انواع مشکلات دوربین ها را در مدت زمانی کوتاه برطرف می کند. دوربین های عکاسی و فیلمبرداری کنون در هر مدل که باشند در مدت زمانی کوتاه قابل تعمیر هستند. مهندسان این واحد به دلیل آشنایی کامل با انواع دوربین ها و همچنین نحوه ی عملکرد قطعات می توانند تمامی مشکلات دوربین ها را تعمیر کنند. دسترسی این واحد به انواع ابزار آلات و قطعات اورجینال سبب شده تا فرآیند تعمیرات دوربین های کانن در این واحد با سرعت و کیفیت بسیار بالایی انجام شود. قطعات فرسوده ی انواع دوربین های کانن در این واحد با نمونه های اورجینال جایگزین خواهد شد.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دراین مرکز با استفاده از جدیدترین ابزارآلات انجام می شود. استفاده از برترین متخصصان و مهندسان روند تعمیرات را در این مرکز سرعت بخشیده است. اگر به هر دلیلی دستگاه های الکترونیکی شما دچار آسیب دیدگی شد برای تعمیر آن می توانید به این مرکز رسمی مراجعه کنید.

دستگاه شما با هر عیب و ایرادی که باشد توسط مجرب ترین تعمیرکاران این مرکز تعمیر خواهد شد. همچنین اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، قطعه ی فرسوده با یک نمونه ی اصلی آن جایگزین خواهد شد. تعویض قطعات تنها با اطلاع مشتریان انجام می شود. تمامی دستگاه های معیوب پس از تعمیرات برای مشتریان  تست شده و پس از آن تحویل داده می شوند. کاربران می توانند برای تعمیرات انواع محصولات کانن به این واحد مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن در راستای حمایت از شما با دو هدف رضایت مشتریان و عرضه ی بهترین خدمات به همراهی کاربران گرامی اقدام کرده است.  حضور مشاوران  و متخصصان در این نمایندگی باعث می شود تا با کسب اطلاعات بسیار از آن ها بتوانید انتخاب هوشمندانه ای در جهت خرید محصولات مورد نظر خود داشته باشید. جدیدترین محصولات شرکت کانن  در این نمایندگی به فروش می رسند. همان طور که پیش تر گفته شد کارشناسان بخش اول به ارائه ی مشاوره در زمینه ی خرید و نگهداری از دستگاه می پردازند، بخش دوم در ارائه ی خدمات پس از فروش شما را یاری می کند. خدمات پس از فروش شامل گارانتی دستگاه مورد نظر است. محصولات کانن در این نمایندگی همراه با گارانتی معتبر ارائه می شوند. انواع تعمیرات برای محصولات گوناگون از دیگر خدمات عرضه شده توسط این مرکز می باشد.

5/5 (1 امتیاز)