دستگاه فتوکپی کانن imageRUNNER 2204

دستگاه فتوکپی کانن imageRUNNER 2204 یکی دیگر از دستگاه‌های خوش‌ساخت و باکیفیت کانن است که قابلیت‌های متنوعی را در چنته دارد. این دستگاه باقابلیت‌هایی که دارد، برای دفاتر اداری کوچک اما با حجم کاری زیاد مناسب است.همانند بیشتر دستگاه‌های این حوزه، دستگاه فتوکپی کانن imageRunner 2204 نیز ساده و به شکل مربع طراحی‌شده است؛ به‌طور دقیق‌تر، این دستگاه ابعادی 502 × 589 × 622 میلی‌متری دارد و فضای زیادی را اشغال می‌کند. وزن آن نیز در حدود 28.7 کیلوگرم است این دستگاه با ظرفیت سینی 250 برگی، برای دفاتر کوچک با حجم کاری زیاد مناسب است و می‌تواند جوابگو 3 الی 5 کاربر باشد. سرعت چاپ A3 و A4 این دستگاه به ترتیب 11 و 22 برگ دقیقه است.به طور کلی اگر به دنبال دستگاه فتوکپی با کارکرد بالا و هزینه پایین هستید، دستگاه فتوکپی کانن imageRunner 2204 گزینه‌ی مناسبی است. چاپ تا سایز A3 در این دستگاه امکان‌پذیر است. سرعت چاپ این دستگاه با 22 برگ در دقیقه در مقایسه با رقیبان هم‌رده در سطح متوسطی قرار دارد.  رزولوشن چاپ آن 600 × 600 dpi است و می‌تواند اسناد را باکیفیت قابل قبولی به چاپ برساند البته این کیفیت برای چاپ تصاویر به‌صورت سیاه‌وسفید چندان مناسب نیست. شایان ذکر است خدمات مرتبط با این دستگاه و سایر دستگاه های فتوکپی از طریق تماس با مرکز تعمیرات فتوکپی و ثبت درخواست مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر قابل دریافت است.

مشخصات دستگاه فتوکپی کانن imageRUNNER 2204

مشخصات فیزیکی

ابعاد: ۵۰۲ × ۵۸۹ × ۶۲۲ میلی متر

وزن: ۲۹٫۷ کیلوگرم

مصرف انرژی: ۱۵۰۰ وات

مشخصات کلی

سایز چاپ: A3

مشخصات کپی

نوع چاپ: تک رنگ

سایز کپی: A3, A4, A5, B4, B5, Legal, Letter, Ledger, Executive, Statement, Envelopes

رزولوشن کپی: ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi

سرعت کپی: ۱۱ صفحه در دقیقه

چاپ دوروی خودکار: ندارد

بزرگنمایی: ۲۵-۴۰۰%

حافظه: ۱۲۸ مگابایت

هارد: ندارد

زمان گرم شدن دستگاه: ۱۳ ثانیه

زمان اولین کپی: ۷٫۹ ثانیه

ظرفیت سینی: ۲۵۰ + ۸۰ برگ

حداکثر تعداد کپی متوالی: ۹۹ برگ

مشخصات چاپگر

سایز پرینت: A3 – A4

دقت پرینت: ۶۰۰ dpi

سرعت: ۱۱-۲۲ = A3-A4 صفحه در دقیقه

مشخصات اسکنر

حد اکثر رزولوشن اسکن: ۳۰۰ dpi

سایز اسکن: A3, A4, A5, B4, B5, Legal, Letter, Ledger, Executive, Statement, Envelopes

سرعت: ۲۲ صفحه در دقیقه

مشخصات دیگر

قابلیت فکس: ندارد

تونر: C-EXV 42 Black Toner با قابلیت چاپ ۱۰۲۰۰ برگ

اتصالات: USB 2.0

شبکه بی سیم: ندارد

دیگر ویژگی ها

دارای صفحه نمایش ۵ خطی سیاه‌ و سفید قابلیت اسکن به ایمیل دارای OCR پردازنده‌ی ۴۰۰ مگاهرتزی

قطعات مختلف دستگاه کپی

 

کاغذ کش

فیلم فیوزینگ

لیزر

مین برد

قطعه tc

 

یونیت شارژر TC

یونیت تانک دولوپر

یونیت تانک تونر

یونیت کاغذ کش

یونیت By pass

 

برد پاور

یونیت لیزر

بردهای ولتاژ

یونیت درام

یونیت شارژ MC

 

تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن

تعمیر دستگاه کپي کانن imageRUNNER 2204 و سایر دستگاه های فتوکپی در این مرکز به دست کارشناسان زبدۀ این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز دستگاه‌های فتوکپی بی‌شمار جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند. تسلط کارشناسان مرکز تعمیر فتوکپی Canon بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های فتوکپی کانن به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. دارندگان این دستگاه می توانند با حضور در این مرکز از تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات دستگاه کپی بهره مند گردند.

 

تعمیرات دستگاه کپي کانن imageRUNNER 2204

تعمیر دستگاه کپي کانن imageRUNNER 2204-که نخستین گام در آن، عیب‌یابی صحیح دستگاه است- یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است؛ این فرآیند با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. عیب‌یابی و تعمیرات فتوکپی کانن در این مرکز با در نظر داشتن و رعایت تمامی پارامترهای ضروری این حوزه انجام می ‌پذیرد. برقراری امکانات استاندارد جهت ایجاد تعامل میان مشتریان و مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی کانن سبب گشته تا سطح کیفی خدمات در این مجموعه به طور مداوم آنالیز گشته و نواقص احتمالی برطرف گردند. کارشناسان این مرکز تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام کانن را به کاربران آن ارائه دهند.

 

فروش دستگاه کپي کانن imageRUNNER 2204

کاربران گرامی با حضور در نمایندگی فروش دستگاه فتوکپی کانن می توانند بسته به نیاز و بودجه ای که در نظر دارند، فتوکپی مناسب با کار خویش را انتخاب و تهیه نموده و از تخصصی ترین خدمات پس از فروش =بهره مند گردند. نمایندگی فروش کانن یک مرجع تخصصی فروش محصولات کانن است که شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در آن و صرف مدت زمانی اندک، با توجه به ویژگی های مدنظر و بودجه اختصاصی، دستگاه مورد نظر خویش را سفارش داده و تهیه نمایید. دستگاه های عرضه شده در این مرکز، نظیر دستگاه کپي کانن imageRUNNER 2204، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدماتِ پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان ما همیشه همراه شما خواهند بود و تمامی عملیات مورد نیاز اعم از تعمیر، ارتقاء، بهسازی و …  را انجام می دهند.

 

سرویس در محل دستگاه فتوکپی کانن

سرویس در محل دستگاه فتوکپی کانن راهکاری جهت ارائه خدمت به آن‌دسته از کاربرانی است که به دلیل وزن بالای این محصول ترجیح می‌دهند تا عملیات تعمیر آن در محل انجام گیرد. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر فتوکپی پس از تماس کاربر، به مکان مورد نظر اعزام شده و عملیات تعمیر را در همان‌جا اجرایی می‌سازند. در این شیوه امکان تعمیر تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه وجود دارد و کارشناسان اعزامی به سبب همراه داشتن آرشیوی جامع از قطعات و مواد مورد نیاز، محدودیتی در زمینه تعمیرات دستگاه فتوکپی نخواهند داشت. تعمیرکار اعزامی جهت تعمیر فتوکپی کانن در محل یکی از باتجربه‌ترین و متخصص‌ترین مهندسان حوزه تعمیر این مرکز است تا نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش در همان جلسه اولیه تعمیر حاصل گردد و از تأخیر در تعمیر و بازیابی دستگاه فتوکپی حتی‌الامکان پیشگیری شود.

 

واحدهای تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید. موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند؛ برخی از پارامترهای مذکور عبارتند از: تعهد مرکز تعمیرات پرینتر کانن به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری با گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور و.. . واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می شوند.

 

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد.