اشتراک گذاری

چرا کاغذ در دستگاه کپی چروک می شود؟

چرا کاغذ در دستگاه کپی چروک می شود؟ یکی زا رایج ترین مشکلات و سوالاتی است که کاربران با آن رو به رو می شوند. هدف از گردآوری این مقاله بررسی علل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی کانن می باشد. همان طور که می دانید کانن یکی از برترین تولیدکنندگان انواع دستگاه کپی می باشد. دستگاه های کپی صرف نظر از نوع برندشان از قطعات یکسانی ساخته شده اند. در نتیجه علت بروز این مشکل در انواع دستگاه کپی یکسان است. انواع دستگاه های کپی در مدل های ایستاده و رومیزی ممکن است با مشکل مچاله یا چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی مواجه شوند. عوامل زیادی بر بروز این مشکل در دستگاه کپی تاثیر گذارند. در صورت مواجه شدن با این اختلال تعمیر دستگاه کپی را در اختیار واحد تعمیرات دستگاه کپی قرار دهید. به یاد داشته باشد تعمیرات اگر توسط افراد مبتدی و بی تجربه انجام شود خرابی های بیشتری برای دستگاه شما در پی خواهد داشت. در ادامه به بررسی دلایل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی و روش های تعمیر این مشکل می پردازیم. همراه ما باشید.

دلایل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی کانن

مناسب نبودن سایز کاغذ وارد شده به دستگاه یکی از رایج ترین دلایلی است که منجر به گیر کردن و مچاله شدن کاغذ در دستگاه کپی می شود. علاوه بر ابعاد کاغذ نازک بودن و یا ضخامت کاغذ وارد شده در دستگاه کپی کانن نیز در بروز این مشکل تاثیر گذار است. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر چروک شدن کاغذ در دستگاه می توان به رطوبت، نوع کاغذ و دما اشاره کرد. رطوبت کاغذ موجب انعطاف بیش از حد کاغذ شده و آن را چروک می کند. این مشکل ممکن است به دلایل دیگری مثل فرسودگی غلطک دستگاه کپی و عدم کارکرد صحیح آن ، چسبناک بودن رولر ها رخ دهد.  به یاد داشته باشید اگر این اتفاق در دستگاه کپی به ندرت اتفاق می افتد می توانید از روش های زیر بری رفع این مشکل استفاده کنید. در صورتی که به صورت مکرر با مشکل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی رو به رو هستید برای رفع این مشکل از نیروی مجرب و متخصص کمک بگیرید.

رفع ایراد چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی کانن

در وهله ی اول در صورت مواجه شدن با این اختلال از وارد کردن کاغذ جدی در دستگاه خودداری کنید، زیرا با این کار نه تنها مشکل را برطرف نمی کنید بلکه شدت خرابی را بیشتر خواهید کرد. در صورتی که راه کارهای پیشنهادی موثر نبود با مراجعه به مرکز تعمیرات دستگاه کپی این اختلال را برطرف کنید.

  • در مرحله ی اول از قرار دادن درست برگه در دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • ابعاد و ضخامت کاغذ وارد شده به دستگاه کپی را متناسب با توان دستگاه مورد بحث بررسی کنید.
  • کیفیت کاغذ را بررسی کنید. بی کیفیت بودن کاغذ از دیگر عواملی است که منجر به چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی می شود.
  • کاغذ های موجود در دستگاه را بر گردانید (پشت و رو کنید)
  • و در آخر کاغذ های موجود در دستگاه را ۱۸۰ درجه بچرخانید.

تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن توسط مجرب ترین متخصصان انجام می شود. قطعات داخلی دستگاه کپی دارای پیچیدگی خاصی هستند و تنها واحد تعمیرات دستگاه کپی قادر به عیب یابی دقیق از دستگاه و رفع تمام مشکلات آن می باشد. این واحد با بهره مندی از تمام قطعات اورجینال و همچنین تمام ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیرات می تواند این فرآیند را با بالاترین سطح کیفی و در مدت زمانی کوتاه ارائه کند. تعمیرات در این واحد تنها توسط برترین متخصصان دستگاه کپی انجام خواهد شد. تعمیر کاران در این بخش سعی بر ترمیم . تعمیر قطعات دارند اما در بعضی موارد تعمیرات کافی نبوده و نیاز است که قطعه تعویض شود. جایگزینی قطعه ی فرسوده با نمونه ی اورجینال از ویژه ترین خدمات ارائه شده در این واحد می باشد.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با هدف جلب رضایت مشتریان بهترین خدمات را ارائه می کند. تمام سرویس های مورد نیاز کاربران از جمله تعمیرات انواع دستگاه های تولید شده توسط نمایندگی.کانن و همچنین گارانتی را عرضه می کند. شما می توانید جدیدترین محصولات تولید شده توسط کمپانی این شرکت را از نمایندگی رسمی کانن خریداری کنید. فروش در این مرکز تنها توسط متخصصان کارشناسان برتر انجام می شود. تمامی دستگاه های موجود در این نمایندگی اورجینال می باشند. همچنین گارانتی ارائه شده توسط نمایندگی مجاز کانن دارای اعتبار می باشد. شعار نمایندگی مجاز کانن  مشتری مداری و تضمین کیفیت است. تحقق این شعار نمایندگی کانن را به اولویت اول کاربران تبدیل کرده است.

Rate this post