اشتراک گذاری

پد و پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن

پد و پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن، از آنجا که یک قطعه مصرفی به شمار می‌آیند پس از طی مدت زمانی مشخص و البته با توجه به میزان کارکرد دستگاه دچار خرابی می‌گردند. در این شرایط نیاز است تا پد و پیکاپ دستگاه کپی توسط کارشناسان تعمیر دستگاه فتوکپی کانن و یا توسط یک کاربر کاربلد مورد تعویض و یا تعمیر واقع شوند. خرابی پیش امده در پیکاپ معمولاً خود را با صاف شدن پدی نشان می‌دهد که برروی آن قرار گرفته است.

صاف شدن این پد منجر به عدم کشش برگ قرار گرفته در دستگاه و در نهایت اختلال در فرآیند چاپ می‌گردد. در صورتی که دستگاه کپی بعد از دریافت فرمان چاپ اقدام به کاغذ کشی کند ولی کاغذ از سینی جدا نشود احتمال فرسوده بودن پد و پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن (و یا یکی از آنها) زیاد است. توصیه می‌شود جهت دریافت سرویس‌های این بخش به نمایندگی کانن –مرکز تعمیرات کپی کانن– مراجعه کرده و یا از طریق تماس با نمایندگی کانن، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس «تعمیر دستگاه کپی در محل» را ثبت نمایید.

پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن

تست خرابی پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن

برای اطمینان از خرابی پیکاپ دستگاه کپی کانن می‌توان دستورالعمل درج شده در این بخش را امتحان نمایید. برای این کار میتوان سینی را خارج کرده و اهرم کنار پیکاپ ( سنسور تشخیص کاغذ ) را با دست کمی به سمت بالا نگه داشته و یک بار دیگر فرمان چاپ را دوبار فرستاد ( اگر قبلا فرمان را فرستاده‌اید درب دستگاه را یک بار باز و بسته کرده و یا کلید سبز رنگ روی دستگاه چاپگر را یک بار فشار دهید).

در این وضعیت آنچه که ما انتظار داریم، -درواقع آنچه که معمولاً در شرایط معمولی اتفاق می‌افتد- آن است که محور پیکاپ دو بار می چرخد. در صورتی که این اتفاق افتاد می توان نتیجه گرفت که علت اصلی کشیده نشدن کاغذ به احتمال زیاد پد و یا پیکاپ و شاید هر دوی آنها باشد. در این صورت توصیه می‌شود جهت تعمیر و تعویض پد و پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن اقدام نمایید. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تمامی قطعات دستگاه کپی با حضور در نمایندگی کانن قابل دریافت است.

توجه: برخی از همکاران و کاربران به جای تعمیر و تعویض پد و پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن اقدام به چرخاندن لاستیک روی پیکاپ می‌کنند و یا آنکه قطعه لاستیک‌مانند روی پد را برعکس می‌کنند. اگر این کار به درستی انجام شود و با تشخیص درست باشد مشکلی نخواهد داشت. با این تفاوت این کار تنها برای مدت زمانی اندک مشکل پیش آمده را رفع می‌کند و پس از گذشت زمانی کوتاه، مجدداً مشکل پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن ظاهر خواهد شد.

تعویض پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن

تعویض پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن یکی دیگر از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با انواع دستگاه کپی است که توسط کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی کانن  ارائه می‌گردد. در صورتی که از کاربران دستگاه‌های کپی هستید و در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکال در بخش پیکاپ دستگاه شده‌اید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی کانن تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایید.

کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما در محل حضور یافته و سرویس‌های مورد نیاز جهت تعمیر پیکاپ دستگاه فتوکپی کانن را آغاز می‌نمایند. برای آندسته از کاربرانی که مهارت و تخصص انجام این کار را دارند ویدئو آموزش تعویض پیکاپ دستگاه کپی در بخش زیر بارگذاری شده است تا خود جهت این کار اقدام نمایند.

نمایندگی مجاز کانن

ویژگی قابل توجه نمایندگی مجاز کانن ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز Canon را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است.

تمامی تعمیرات انجام شده در نمایندگی رسمی کانن به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، پس از اتمام کار می بایست به تأیید کارشناسان فنی این مرکز برسد. کارشناسان فنی نمایندگی مجاز کانن پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی نمایندگی مجاز کانن ارجاع داده خواهد شد.

Rate this post