سرویس کانن در محل

سرویس کانن در محل یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی کانن است که در راستای رضایتمندی مشتریان و آسایش هموطنان گرامی به دست تیمی از مهندسان زبده و کارآمد این حوزه انجام می پذیرد. هدف از ارائه این سرویس بهبود و ارتقاء سطح کیفی خدمات پس از فروش کانن و جلب رضایت مشتریان گرامی با به کارگیری بالاترین استانداردهای کیفیتی و برترین ابزار آلات و تجهیزات روز دنیا بوده است. سرویس کانن در محل در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به لیست سرویس‌های این شرکت، افزوده شده است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه‌های متعدد خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه‌ها به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

مزایای استفاده از سرویس کانن در محل

سرویس کانن در محل در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست‌های مکرر و متعدد مراجعان به این مرکز به لیست سرویس‌های این شرکت، افزوده شده است. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از این سرویس از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه های کانن خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مجاز و مناسب و دردسرهای ناشی از تحویل دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت. دیگر مزایای استفاده از سرویس کانن در محل عبارتند از:

  • در این روش شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.
  • کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام سرویس کانن در محل نخواهند داشت زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر و ترمیم را با خود به همراه دارند.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر کانن اطلاع یابید.
  • کارشناسان مجرب و متعهد این مرکز، قطعات اصل را از تقلبی (قطعات تقلبی را که ممکن است تهیه کرده اید تا در حین تعمیر به کار رود) به آسانی تشخیص داده و از کاربرد آن‌ها در حین تعمیر خودداری می‌کنند.
  • کارشناس سرویس کانن در محل پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد.
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر دیگر محصولات کانن ارائه می‌گردد.
سرویس کانن در محل

دیگر مزایای استفاده از سرویس تعمیر در محل کانن

  • با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • به دلیل انجام تعمیرات و سرویس های کانن در محل مورد نظر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نخواهید داشت.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • به دلیل انجام سرویس کانن در محل می‌توانید بر مراحل تعمیر نظارت داشته باشید.
  • به دلیل وجود آرشیوی جامع از قطعات جانبی به همراه کارشناس اعزام شده، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ی قطعات جانبی مورد نیاز نخواهید داشت و بدین ترتیب با پرداختن به دیگر امور، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی نموده‌اید.
  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.

واحدهای تعمیرات کانن

سرویس کانن در محل مزایایی دارد که با آگاهی از آن‌ها ممکن است شما نیز مشتاق استفاده از این طرح گردید:

  1. با بهره‌مندی از این طرح دیگر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه ندارید.
  2. تمامی تعمیرات مورد نیاز در محل موردنظر شما انجام می‌پذیرد.
  3. در تعمیرات و سرویس کانن در محل محدودیتِ عملیاتی وجود ندارد و کارشناسان اعزامی به سبب در اختیار داشتن مجموعه‌ای از ابزارآلات تخصصی و عمومی تعمیر و ترمیم قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است در هر یک از محصولات این برند ایجاد شده باشند.
  4. ابزارآلات تخصصی به‌کارگرفته شده به کارشناسان این امکان را می‌دهند تا ضمن عیب‌یابی صحیح و تشخیص علت اصلی اختلال، اقدامات تخصصی مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را اعمال نمایند.

جهت برخورداری از این طرح کافی است تا شما کاربران گرامی، با یک تماس تلفنی، کارشناسان این مرکز را از محل دستگاه معیوب آگاه سازید. پس از تماس شما، کارشناسان تعمیر کانن بلافاصله در‌ محل موردنظر حاضر می‌شوند و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات کانن را آغاز نمایند. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می گردند.

خدمات سرویس کانن در محل

  • سرویس پرینتر کانن در محل
  • سرویس کپی کانن در محل
  • سرویس اسکنر کانن در محل
  • سرویس پروژکتور کانن در محل
  • سرویس فکس کانن در محل
  • سرویس دوربین عکاسی کانن در محل
  • ارائه کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهسازی و ارتقاء دستگاه های کانن در محل

نمایندگی کانن

نمایندگی مرکزی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

بیست − 19 =