اشتراک گذاری

لنز کمیاب کانن

لنز جدید کانن که با عنوان کمیاب ترین لنز کانن معرفی شده است ،چندی است نظر کاربران دوربین های کانن را به خود جلب نموه است. اگر شما نیز علاقمند به اشنایی با این محصول هستید جهت مطالعه ی متن خبر ما را همراهی نمایید. مشخصات و ویژگی های خاص این دوربین نظیر وزن بالای آن سبب گشته تا کانن تنها ۴ عدد از این لنز را ساخته و به دست سفارش دهندگان آن برساند. تعداد پایین این لنز احتمال اینکه علاقمندان به این لنز بتوانند آن را از نزدیک ببیند را بسیار کم ساخته است. علاوه بر این جستجوهای اینترنتی نیز حاصل چندانی نخواهد داشت و اطلاعات چندانی در اختیار کاربر نخواهد گذاشت. این لنز که با فاصله ی کانونی ۳۰۰ میلی‌متری و دیافراگم f/1.8، حدود یک تن وزن دارد . لنز کمیاب کانن برای استفاده در مسابقات اسب دوانی طراحی و تولید شده است.

کمیاب ترین لنز دوربین کنون

بررسی مشخصات لنز کمیاب کانن

در این بخش به بررسی مشخصات لنز کمیاب کانن می پردازیم. این لنز از فاصله کانونی ۳۰۰ میلی متری و دیافراگم F/1.8 ،برخوردار است و احتمال اینکه بتوانید آن را از نزدیک ببینید یا حتی اطلاعات مختصری درباره ی آن در اینترنت پیدا کنید،بسیار کم است. لنز تله فوتوی F/1.8 300mm کانن از نوع EFmount  بوده  و از آن برای عکاسی نواری(strip photography)یا عکاسی بریده استفاده می گردد.

عکاسی بریده نام یک تکنیک در عکاسی است که در آن نوارهای یک بعدی ، تصویری دو بعدی خلق می شود و غالب کاربرد آن در مسابقات اسب دوانی است. حال این پرسش مطرح می شود که چرا این محصول لنز کمیاب کانن نام گرفته است. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

این مقاله را از دست ندهید: آموزش عکاسی با دوربین کنون

وجه تسمیه لنز کمیاب کانن ؟!!

مطمئنا تمامی افرادی که متن این خبر را مطالعه می نمایند این پرسش به ذهنشان خطور می نماید که ، چرا این لنز کمیاب ترین لنز کانن لقب گرفته است ؟ باید بگوییم اطلاق لنز کمیاب کانن  به این محصول از آن روست که تابحال تنها ۴ عدد از این لنز به مرحله ساخت و تولید رسیده است. نکته ی شگفت انگیز این است که  لنزکمیاب کانن  وزنی حدود یک تن دارد و به منظور عکسبرداری از مسابقات اسب دوانی طراحی شده است.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن ، خدمات تعمیرو ترمیم انواع محصولات کانن را به مشتریان گرامی ارائه می نماید. شرکت کانن از دیرباز تاکنون به تولید محصولات مختلفی از جمله ؛ماشین های اداری و دورین های عکاسی و فیلم برداری پرداخته است . جهت ارائه ی خدماتی با کیفیت بیشتر کارگاه های مجزا جهت تعمیرات canon در نظر گرفته شده است . در هر یک از این واحدها ، مهندسین و متخصصین تعمیرات محصول مورد نظر مشغول به فعالیت هستند .  تعمیر دوربین کانن یکی از خدمات نمایندگی  canon است که در واحد تعمیرات دوربین Canon  به صورت تخصصی انجام می گردد. اگر مایل هستید با خدمات ما در هریک از کارگاه های تعمیرات کانن آشنا شوید توصیه می کنیم وارد صفحه ی مورد نظر خود شده و به مطالعه ی بخش های مختلف بپردازید.

Rate this post