اشتراک گذاری

تعویض مگنت پرینتر کانن

تعویض مگنت پرینتر کانن زمانی در دستور کار تعمیرکاران قرار می گیرد که اشکالاتی در فرآیند چاپ مشاهده شود و عیب یابی ها نشان دهد که این اشکالات ناشی از وجود اختلال در عملکرد مگنت است. در چنین شرایطی، اگر تعمیراتِ معمول پاسخگو نباشد، تعمیرکاران تصمیم به تعویض مگنت -یا همان آهنربای پرینتر- می گیرند تا اشکالات پیش آمده در حین چاپ رفع گردد. تصمیم به این مسئله که خرابی های پیش آمده در این قطعه با تعمیر برطرف می شوند یا با تعویض، نیاز به بررسی عملکرد دستگاه و نوع اشکالات پیش آمده در آن دارد. مرکز تعمیرات تخصصی کانن یکی از مجموعه های مجاز و فعال در حوزه تعمیرات پرینتر است که حرفه ای ترین خدمات مرتبط با سرویس های دوره ای این دستگاه از جمله تعویض مگنت پرینتر کانن را به همراه ضمانت و گارانتی ارائه می دارد.

عیب یابی و تعویض مگنت پرینتر کانن

بدیهی است با کارکرد مهمی که مگنت پرینتر کانن دارد، وجود اختلال و خرابی در آن، سبب افت کیفیت چاپ گردد. از همین روست که کارشناسان توصیه می کنند خرابی‌های پیش آمده در مگنت، در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن مرتفع گردد. خرابی این بخش از دستگاه، یعنی مگنت، عموماً خود را به صورت خط های کمرنگ افقی در عرض کاغذ به نمایش میگذارد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده چنین اشکالاتی به مرکز تخصصی تعمیر پرینتر Canon مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایید.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کانن، پس از بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی، سطح خرابی پیش آمده در مگنت را مشخص کرده و بسته به میزان خرابی، اقدام به تعمیر و یا تعویض مگنت پرینتر کانن می نمایند. در صورتی که خرابی پیش آمده در مگنت اندک بوده و امکان بهبود آن وجود داشته باشد، از تعویض آن صرف نظر شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مگنت پرینتر کانن آغاز می گردد. در غیر اینصورت –یعنی در شرایطی که تعمیر مگنت پرینتر کانن ممکن نباشد- کارشناسان ما پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدام به تعویض مگنت پرینتر کانن می نمایند.

تعویض مگنت پرینتر کانن

تعویض مگنت پرینتر کانن چه زمانی ضروری است؟

علل متعددی ممکن است باعث بروز اختلال و خرابی در مگنت پرینتر کانن گردند. بروز این اختلالات به هر دلیل که باشد سبب افت کیفیت چاپ می گردند و تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن را ضروری می سازند. برای مثال اگر کارتریج پرینترهای لیزری در معرض رطوبت قرار گیرند تونر درون آنها آسیب دیده و در این مواقع پودر داخل کارتریج، پس از مدتی کاملاً خشک می‌شود. این امر سبب می‌گردد تا قطعات داخلی کارتریج از قبیل چرخ دنده‌ها، اتصالات، فوم رول، مگنت و نهایتاً درام از حرکت ایستاده و اصطلاحاً قفل شوند. در این حالت است که به قطعات داخلی پرینتر از جمله مگنت پرینتر کانن آسیب جدی وارد می شود و حرکت چرخدنده‌های کارتریج و در نهایت فرآیند چاپ مختل می شود.

در صورت خرابی مگنت نیاز است تا میزان خرابی این بخش از دستگاه بررسی شود تا نیاز به تعمیر و یا تعویض مگنت پرینتر کانن مشخص شود. در صورت عدم کارکرد صحیح مگنت تونرها به خوبی باردار نشده و کیفیت چاپ را پائین می آورد. در صورت درست عمل نکردن مگنت صفحات چاپ شده ابری شکل و یا کمرنگ می باشند. کارشناسان ما با بررسی عملکرد دستگاه، میزان خرابی پیش آمده در این بخش از پرینتر را مشخص کرده و عملیات مورد نیاز جهت بهسازی، تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن را آغاز می کنند.

تعمیر پرینتر کانن

تعمیر پرینتر کانن یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با بهره مندی از به روزترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از کارشناسان زبده انجام می پذیرد. اگر شما نیز در حال حاضر در پی یک مرکز مجاز جهت تعمیرات پرینتر کانن هستید اما به دلیل عدم آشنایی با این مراکز دچار سردرگمی شده اید پیشنهاد ما به شما مراجعه به نمایندگی کانن است. تعمیرات پرینتر کانن در این مرکز محدود به مدل و نوع خاصی از این دستگاه نیست و تمامی پرینترهای کانن را شامل می گردد. به یاد داشته باشید بهترین مکان جهت دریافت هرگونه خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر کانن از جمله تعمیر و تعویض مگنت پرینتر کانن نمایندگی کانن است.

تعمیرات کانن

سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این بخش به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویسهای مرتبط با دستگاه‌ های کانن همراه با گارانتی عرضه‌ میگردد.

مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی کانن با دارا بودن سالها تجربه در زمینه‌ تعمیرات قادر به تعمیر و ترمیم تمامی دستگاه‌های معیوب و ناقص کانن می باشند. بهره مندی کارشناسان این مرکز از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان –از جمله تعمیرات مرتبط با تعویض مگنت پرینتر کانن – بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیرمعرفی می شوند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با همکاری تیمی از مجرب ترین و خبره ترین مهندسان به ارائه تمامی خدمات مرتبط با محصولات کانن مشغول است. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن است. پرسنل نمایندگی کانن به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام و تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند. از پارتهای ارائه دهنده خدمات در این مرکز عبارتند از: واحد تعمیرات پروژکتور کانن، واحد تعمیرات دوربین کانن، واحد تعمیرات کپی کانن، واحد تعمیرات پرینتر کانن و …. .

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post