اشتراک گذاری

تعمیر پرینتر کنون

مشکلات پرینتر معمولا به دو دسته تقسیم می شوند. بخشی از آنها به راحتی برطرف می شوند و برخی دیگر هم نیاز به بررسی، عیب یابی و تعمیرات تخصصی دارند. تعمیر پرینتر کنون یا هر برند دیگری زمانی انجام می شود که ایرادهای دستگاه فراتر از باز بودن درب و … باشند و تشخیص و برطرف کردن آنها توسط کاربران امکان پذیر نباشد. در این صورت باید یک تعمیرکار ماهر بخش های مختلف دستگاه را بررسی کند تا ضمن شناسایی منشأ ایرادها، آنها را به نحو احسن برطرف کند.

تیم تعمیرات پرینتر کانن، ضمن وارسی و عیب یابی دقیق چاپگر، اقداماتی همچون تعمیر و تعویض مین برد، تعویض فیوزینگ، شارژ کارتریج، تعمیر برد پاور، ترمیم اپتیک، تعمیر سنسورها، تعمیر پنل و … را انجام می دهند. به این ترتیب مشکلات عملکردی دستگاه رفع شده و می توانید مجددا از آن استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این فرایند، کافی است بخش های بعدی را مطالعه کنید.

تعمیر پرینتر کنون

تعمیر پرینتر کنون در محل

سرویس پرینتر کنون در محل جهت آندسته از کاربرانی مناسب است که به هردلیل امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی را ندارند و نیازمند آنند تا کارشناسان تعمیر خود در محل مورد نظر حضور یابند. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از سرویس تعمیر پرینتر کنون در محل از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

در صورت نیاز به این سرویس کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به تعمیر پرینتر کنون در محل را ثبت نمایید. کارشناسان اعزامی جهت تعمیر پرینتر کانن در محل، علاوه بر آرشیوی جامع از ابزارآلات تعمیر، آرشیوی کامل نیز از قطعات جانبی را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت لزوم نسبت به تعویض هر یک از قطعات دستگاه اقدام نمایند. این امر -یعنی به همراه داشتن آرشیوی از قطعات – به منظور صرفه‌جویی در زمان و سرعت‌بخشی به روند تعمیر دستگاه های معیوب صورت گرفته است و شما را از جستجوهای کسالت‌بار جهت یافتن قطعات جانبی دستگاه رهایی خواهد بخشید.

تعمیر پرینتر کنون و گارانتی خدمات

گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر پرینتر کنون به دو دلیل صورت گرفته است: یک، اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی تعمیر پرینتر و دوم، برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان تعمیر.

تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا کاربران دستگاههای پرینتر، بالاترین سطح کیفی خدمات را در این مرکز دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر پرینتر کنون اقدام به اِعمال برخی گردگیری‌ها و سرویس های بهسازی در حین تعمیر پرینتر می‌نمایند که این امر سبب بازیابی کیفیت اولیه محصول و بی عیب و نقص گشتن آن می شود. به گونه ای که غالب دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی پرینتر کنون، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می گردند.

عیب یابی و تعمیرات پرینتر کنون

کارشناسان تعمیر پرینتر Canon با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از چاپگرهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

برخی از رایج ترین اشکالات پرینتر های کنون که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر پرینتر کانن مرتفع می گردند عبارتند از: خرابی درام پرینتر کانن، خرابی مگنت پرینتر کانن، اشکالات کارتریج پرینتر کانن، خرابی پیکاپ رولر پرینتر، خرابی غلطک های پرینتر و … . در مرکز تعمیرات پرینتر کنون تمامی اقدامات تعمیر بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی کانن صورت می‌پذیرد. در مرکز تعمیر پرینتر کنون، تمامی سرویس های اعمال شده بر روی چاپگرهای معیوب، صرفاً پس از عیب یابی صحیح دستگاه و شناسایی علت اشکالات پیش آمده صورت می گیرد. این امر سبب پیشگیری از دستکاری های نابجا و اِعمال تعمیرات غیرتخصصی گشته است.

نمایندگی تعمیرات کنون

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید. موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند.

یکی از بزرگترین افتخارات کسب شده توسط این مرکز آن است که در طی سالهای اخیر و بر اساس نظرسنجی های انجام شده به عنوان برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات از سوی کاربران انتخاب گشته است. حصول این موفقیت حاصل تکریم مشتریان در تمامی سالهای فعالیت و احترام به این اصل بوده است که «همیشه حق با مشتری است». خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کنون محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کانن را شامل می گردد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی کنون

نمایندگی کنون با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

Rate this post