قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز کانن، توسط مدیریت این مجموعه و در راستای تأمین خواست، نیاز و رضایت مراجعان محترم تدوین و اجرایی شده است. نخستین اصل در این قوانین، تکریم ارباب رجوع و توجه به خواست و نیاز مراجعان محترم است. مدیریت تعمیرگاه مجاز کانن، جهت اطمینان از پیاده سازی این اصول، قوانین سختی را مدنظر داشته و از آنها به عنوان ضامن اجرایی استفاده کرده است.
همانگونه که می دانید ضمانتهای اجرایی به ویژه در مجموعه های خصوصی امری بایسته و ضروری است زیرا فقدان ضمانت اجرایی برای مواد قانونی، ارزش ماده قانونی را تا حد توصیههای اخلاقی تنزل میدهد. در مرکز تعمیرات کانن تلاش شده تا با قوانین صریح، پشتوانه مورد نیاز جهت ارائه برترین خدمات کیفی و تکریم ارباب رجوع مهیا گردد. در همین راستا در تعمیرگاه مجاز کانن به رعایت ادب و نزاکت در گفتار و ایجاد احترام متقابل، سرعت عمل در انجام امور مراجعان، راهنمایی مراجعان با ارایه توضیحات کافی و در نهایت تسلط داشتن کارکنان به امور محوله توجه ویژه ای گشته است.
روند پذیرش در تعمیرگاه مجاز کانن
آگاهسازی ارباب رجوع از حقوق خود میتواند سهم بسزایی در بهتر شدن کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده داشته باشد. از همین رو در این بخش برآنیم تا ضمن ارائه اطلاعات مورد نیاز شما را با روند پذیرش دستگاه در تعمیرگاه مجاز کانن آشنا سازیم. پیش از هر چیز بد نیست بدانید که تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید.
موفقیت و پیشروی این تعمیرگاه مجاز کانن مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند؛ پارامترهایی چون: تعهد به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده، استفاده از پیشرفتهترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری با گروهی از متخصصترین و زبدهترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری میان کارکنان مرکز تعمیرات پرینتر کانن، پیادهسازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتریمداری و تعهد به آن و…. .
قوانین تعمیرگاه مجاز کانن
- پس از طی مراحل عیب یابی و انجام بررسی های لازم، نکات ضروری در خصوص قطعه ی معیوب و هزینه ی تقریبی جهت تعمیر به اطلاع مشتریان گرامی خواهد رسید.
- در صورت رضایت مشتری، کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن ، تعمیر را آغاز خواهند کرد.
- در صورتیکه هزینه ی تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال (هشتاد هزار تومان) باشد، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
- با توجه به مورد تعمیراتی و بسته به حجم کار مرکز، ممکن است حداقل زمان برای بررسی و عیب یابی دستگاه، برآورد هزینه و تعمیر دستگاه تا یک هفته بطول بیانجامد. طی هر یک از مراحل تعمیر درصورت نیاز، کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن مراتب لازم را به اطلاع مشتریان خواهند رساند، لذا نیازی به تماس مشتریان عزیز نمی باشد.
- بعد از طی مراحل تعمیر و آماده شدن دستگاه، کارشناسان تعمیر گاه مجاز کانن با مشتریان گرامی تماس گرفته، وضعیت نهایی دستگاه و آماده بودن دستگاه را به مشتری اعلام خواهند کرد.
- در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی مراحل تعمیر، تعمیرات متوقف شده و با توجه به نوع دستگاه هزینه ای جهت عیب یابی از مشتری دریافت خواهد شد.
- پس از اتمام مراحل تعمیر و عدم مراجعه ی مشتری جهت تحویل دستگاه، تعمیرگاه مجاز کانن تا یک ماه دستگاه را به صورت امانت نگهداری خواهد کرد. پس از طی یک ماه، کانن سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال دستگاه نخواهد داشت.
- در صورتی که دستگاه کانن قبلا در مراکز دیگری غیر از این مرکز تعمیر و یا حتی باز شده است، حتما کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن را از این موضوع آگاه گردانید. در غیر اینصورت این مرکز مسئولیتی در قبال عواقب احتمالی نمی پذیرد.
- کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند.
- پس از تعمیر دستگاه، کارشناسان تعمیرگاه مجاز کانن آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند. لذا از مشتریان گرانقدر خواهشمندیم در هنگام تحویل دستگاه دقت لازم را به عمل آورند؛ مهلت تست دستگاه تا ۱۰ روز می باشد.
- به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز کانن مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد. به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز کانن مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
- به دلیل اینکه امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد، تعمیرگاه مجاز کانن مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
- دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان میدهند، بنابراین بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و تعمیرگاه مجاز کانن تعهدی در قبال آن ندارد.
- تعمیرگاه مجاز کانن، مسئولیتی در قبال لوازم جانبی مانند کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… نمی پذیرد.
- اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد، دستگاه درصورت باز شدن در تعمیرگاه مجاز کانن از گارانتی ساقط شده و در صورت تحویل دستگاه به این مرکز باید هزینه های تعمیر را بپردازید.
- تعمیرگاه مجاز کانن هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات موجود روی دستگاه ندارد.
- مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز کانن ۴۸ ساعت می باشد.
- در هنگام مراجعه به تعمیرگاه مجاز کانن قبضی که شامل قوانین مرکز بوده به مشتری تحویل داده می شود. در این قبض علاوه بر نام مشتری، آدرس و شماره ی تماس، قسمتی با عنوان اظهارت مشتری وجود دارد که به مشتریان گرامی این امکان را می دهد تا عیوب دستگاه خود را شرح دهند. قسمت بعدی که بسیار مهم می باشد بخش توضیحات است که توسط کارشناسان فنی تکمیل خواهد شد. دارنده ی این قبض صاحب دستگاه محسوب می گردد و باید در مراجعات بعدی و هنگام تحویل دستگاه آن را همراه داشته باشد.
کاربران دستگاه های کانن می توانند با مراجعه به تعمیرگاه مجاز کانن کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، ارتقاء و ترمیم محصولات خویش را دریافت نمایند. در صورت عدم امکان مراجعه حضوری به این مرکز، دارندگان دستگاه های کانن می توانند از سیستم «سرویس در محل کانن» بهره مند گردند. این سرویس به ویژه برای آندسته از محصولاتی که به دلیل حجم و ابعاد بالا، امکان جابجایی آنها میسر نیست، مناسب است. تعمیرگاه مجاز کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است.
نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن
نمایندگی کانن سالهاست که با همکاری تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان به ارائه خدمات مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیرات کانن به مشتریان خویش مشغول است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن بر اساس اصول و استانداردهای بینالمللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن انجام می پذیرد. تمامی کارشناسان این مرکز به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام به ارباب رجوع، تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند.
خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مجاز کانن در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید. برخی از پارتهای ارائه دهنده خدمات در این مرکز عبارتند از: واحد تعمیرات پروژکتور کانن، واحد تعمیرات دوربین کانن، واحد تعمیرات کپی کانن، واحد تعمیرات پرینتر کانن و… . واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می گردند.
نمایندگی اپل / نمایندگی ایسوس / نمایندگی ایسر / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی / نمایندگی فوجیستو / نمایندگی لنوو / نمایندگی سونی / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی پاناسونیک / نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی برادر / نمایندگی ال جی / نمایندگی کانن / نمایندگی نوت بوک / نمایندگی زیراکس / نمایندگی ریکو / نمایندگی کونیکا مینولتا/نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور / نمایندگی اصلی کولر گازی / مرکز سخت افزار ایران / نمایندگی اصلی نوت بوک / نمایندگی اصلی لپ تاپ /