اشتراک گذاری

هیتر دستگاه کپی چیست ؟

یکی از مهم ترین قطعات دستگاه کپی هیتر یا فیوزینگ آن به شمار می رود. گرمای موجود در کاغذ خارج شده از دستگاه کپی به علت وجود هیتر می باشد. به عبارتی تثبیت متون و یا تصاویر بر روی کاغذ از طریق این حرارت انجام می شود. پس از اعمال فرآیند چاپ کاغذ کپی گرفته شده از زیر این قطعه عبور کرده و سپس از دستگاه خارج می شود. هیتر یکی از قطعات مشترک میان انواع پرینتر ها و دستگاه های کپی می باشد.  نحوه ی عملکرد هیتر به این صورت است که درام با توجه به این که اندازه دقیق تونر مورد نیاز برای هر تصویر را در خود دارد آن را بر روی کاغذ می ریزد، در مرحله ی بعدی به وسیله ی فیوزینگ حرارت دیده و پخته شده و باعث حک شدن تصاویر یا متون بر روی کاغذ می شود ، در آخر کاغذ به وسیله غلطک خروجی خارج می شود. تعمیرات هیتر دستگاه کپی با توجه به حساسیت های این قطعه لازم است توسط نیروی حرفه ای و مجرب انجام شود. تعویض و یا تعمیر این قطعه اگر به درستی انجام نشود در کارایی دستگاه اختلال ایجاد می کند. در صورت بروز نشانه هایی از خرابی این قطعه برای تعمیر آن به واحد تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید. در ادامه به بررسی علائم خرابی هیتر دستگاه کپی و زمان تعویض این قطعه می پردازیم.

علائم خرابی هیتر دستگاه فتوکپی

در صورت آسیب دیدگی این قطعه فرآیند تثبیت تونر به درستی انجام نمی شود. در صورتی که پس از فرآیند چاپ بر روی برگه ی مورد نظر خود خطوط اضافه ای را مشاهده کردید می توانید به سالم بودن هیتر دستگاه کپی شک داشته باشید. این قطعه داری حساسیت های بسیاری بوده و هرگونه تعمیرات ناآگاهانه برای آن اختلالات بسیاری را ایجاد می کند. هیتر آخرین مرحله ی تشکیل تصویر در دستگاه می باشد. به یاد داشته باشید در صورتی که تعمیرات هیتر دستگاه کپی امکان پذیر نباشد لازم است قطعه ی معیوب را با یک نمونه ی اصلی جایگزین کنید.

چه زمانی هیتر دستگاه کپی را تعویض کنیم؟

در اغلب موارد تعویض هیتر دستگاه فتوکپی از طریق کد های اعلام شده در نمایشگر دستگاه کپی به کاربر هشدار داده می شود. همان طور که پیش تر اشاره کردیم در صورت مشاهده ی خطوط اضافه بر روی برگه نیز لازم است هیتر دستگاه کپی را تعویض نمایید. تکنسین های ما در مرکز تعمیرات کپی کانن می توانند تمام عیوب پیش آمده برای این قطعه و یا دستگاه کپی را به طور کلی برطرف کنند. با توجه به پیچیدگی های دستگاه تعویض هیتر دستگاه کپی باید توسط نیروی متخصص و آشنا به پیچیدگی های دستگاه کپی انجام شود.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن در این نمایندگی به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. دسترسی واحد تعمیرات دستگاه کپی به انواع ابزار، قطعات و تحهیزات سبب شده تا فرآیند تعمیرات در این مجموعه با سرعت انجام شود. در این مرکز تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی با ضمانت انجام می شود. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کپی به این واحد مراجعه کرده و از خدمات کاربردی آن بهره مند شوید. سیستم دستگاه کپی با توجه به حساسیت هایی که دارد در صورتی که به تعمیرات نیاز داشت باید توسط نیروی متخصص و حرفه ای تعمیر شود.

نمایندگی رسمی کانن

برای خرید هر کدام از تولیدات شرکت کانن می توانید به نمایندگی رسمی کانن مراجعه کنید. این نمایندگی مجاز تمام محصولات را همراه با گارانتی معتبر به شما عرضه می کند، بنابراین شما می توانید با خیال راحت به خرید از این نمایندگی اقدام کنید و حضور مشاوران برتر در نمایندگی کانن امتیازی دیگر برای شما خریداران می باشد، با حضور در این نمایندگی می توانید تمام راهنمایی لازم برای خرید دستگاه مورد نیاز خود را از مشاوران دریافت کنید. نمایندگی رسمی کانن به منظور رفاه مشتریان تعمیرات و فروش انواع محصولات کانن را ارائه می کند.

تعمیرگاه مجاز کانن

نمایندگی مجاز کانن در راستای رفاه کاربران تمامی خدمات تعمیراتی مرتبط با محصولات خود را ارائه می کند. بهره مندی واحد تعمیرات کانن از انواع ابزار و تجهیزات مدرن سبب شده تا تعمیرات انواع دوربین های حرفه ای ، دستگاه کپی، پرینتر و … کانن در این مجموعه امکان پذیر باشد. تعمیر قطعات برای تعمیرکاران در اولویت اول قرارا دارد اما در بعضی مواقع قطعات نیاز به تعویض دارند. تعویض قطعات نیز در این مرکز انجام می شود به این صورت که قطعه ی فرسوده با یک نمونه ی اورجینال جایگزین خواهد شد. استفاده از متخصصان و کارشناسان مجرب در این نمایندگی باعث شده است تا خدمات تعمیرات به صورت حرفه ای و تخصصی در اختیار کاربران قرار بگیرد. کلیه ی خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات کانن برای کاربران تضمین می شود.

3/5 (1 امتیاز)