اشتراک گذاری

مرکز تعمیرات کپی کانن

دستگاه‌های کپی نیز پس از طی دوره‌ی عمر مفید خود، همانند هر دستگاه دیگری، ممکن است به سبب استهلاک قطعات و یا اشتباه کاربران در حین استفاده و کار با دستگاه، نیازمند تعمیر و سرویس گردند. در این میان، نکته حائز اهمیت، تعمیر دستگاه کپی توسط افرادی است که در این زمینه تخصص و تجربه کافی را داشته باشند. بنابراین اگر شما نیز در حال حاضر جزو آن‌دسته از افرادی هستید که دستگاه آن‌ها دچار نقص شده و برای تعمیر دستگاه کپی خود به دنبال مکانی قابل اطمینان می‌باشید، به شما توصیه می‌شود تعمیر این دستگاه را به افرادِ متخصص و نمایندگی‌های مجاز بسپارید.

مرکز تعمیرات کپی کانن یکی از نمایندگی‌های مجاز موجود در کشور در زمینه‌ی تعمیر دستگاه‌های کپی است که بر اساس استاندادهای روز جهانی به ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع می‌پردازد. کارشناسان فنی و مهندسان مرکز تعمیرات کپی کانن با بهره‌مندی از مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت توانسته‌اند تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند.

خدمات مرکز تعمیرات کپی کانن

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی کانن منحصر به مدلی خاص از این دستگاه نیست و تمامی مدل های جوهرافشان، لیزری، کپی رنگی، دستگاه کپی سیاه و سفید، رومیزی، چندکاره و … را شامل می گردد. حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیر کپی کانن سبب گشته تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند. شایان ذکر است در صورتی که امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه کپی وجود نداشته باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کپی کانن خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند. در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در مرکز تعمیرات کپی Canon  انجام می پذیرد.

تعمیرات کپی کانن در محل

به دلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه های کپی، تعمیرات مرتبط با این دستگاه ها غالباً به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در محل مورد نظر (آدرس ثبت شده از سوی کاربر) حضور می یابند و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی عملکرد دستگاه کپی را بر روی آن اِعمال می کنند. این سرویس –یعنی تعمیرات کپی کانن در محل- از سوی نمایندگی Canon نیز ارائه می گردد؛ متقاضیان این سرویس می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان مرکز تعمیرات کپی کانن تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیرکار دستگاه کپی را ثبت نمایند. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در واحد تعمیرات کپی کانن در محل با شما تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی های لازم در آدرس درج شده حضور می یابند.

سرویس های تخصصی مرکز تعمیرات کپی کانن

برخی از رایج ترین و متداول ترین سرویس هایی که مورد نیاز کاربران دستگاه های کپی قرار میگیرد عبارتند از:

تعمیر مین برد فتوکپی کانن

بروز اختلال در مین برد می بایست در اسرع وقت مرتفع شود. تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی کانن است که به همراه ضمانت و گارانتی برای مراجعان انجام می پذیرد.

تعمیر درام دستگاه کپی کانن

نوع درام در دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیر و تعویض درام دستگاه کپی کانن مد نظر قرار گیرد. در مورد خرید درام نیز باید توجه داشت که حتما درام اصلیِ خودِ دستگاه تهیه و بر روی آن نصب شود. تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه توسط کارشناسان مرکز تعمیرات کپی کانن ارائه می گردد.

تعمیر یونیت فیوزینک دستگاه کپی کانن

اختلال در یونیت فیوزینگ منجر به خرابی عملکرد سایر قطعات دستگاه و از کارافتادگی کامل کپی می گردد، از این رو می بایست در اسرع وقت جهت تعمیر و بهسازی آن اقدام نمود. تعمیر یونیت فیوزینگ دستگاه کپی کانن یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده به دست کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات کپی کانن است که با استفاده از نوین ترین متدهای حوزه تعمیر و بهسازی این دستگاه انجام می پذیرد.

شارژ کارتریج فتوکپی کانن

یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات کپی کانن، سرویس های مرتبط با تجهیزات چاپ نظیر شارژ تونر سبک و سنگین، شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی، تعویض بلید و مواردی از این دست است. متقضایان سرویس های مذکور می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس را ثبت نمایند.

تعمیر و تعویض کاغذکش فتوکپی کانن

در صورتی که بررسی دستگاه و تست آن کارشناسان ما را به این نتیجه برساند که امکان بهسازی و تعمیر کاغذکش کپی کانن وجود ندارد، با کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض کاغذکش کپی کانن آغاز خواهد شد.

تعمیر و تعویض دولوپر فتوکپی کانن

هر گونه ایرادی در کیفیت دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت. در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. سرویس های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه در مرکز تعمیرات کپی کانن ارائه می گردد.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

واحدهای تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید. موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته انددمات ارائه شده در این مجموعه در پارتهای تخصصی مجزایی انجام می پذیرند که شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر با هر یک از آنها آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خویش را کسب نمایید. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی گشته است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post