فروشگاه مرکزی کانن

فروشگاه مرکزی کانن ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش محصولات کانن و خدمات پس از آن به هموطنان گرامی است. متقاضیان خرید هر یک از محصولات کانن می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی کانن و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. نمایندگی فروش کانن با در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی محصولات، قادر به ارائه تمامی محصولات این شرکتِ خوش‌‌نام به‌ویژه محصولاتی است که به تازگی و در طول سال‌های اخیر از سویِ کمپانیِ کانن معرفی و عرضه شده‌اند.

گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه فروشگاه مرکزی canon است. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی کانن می باشد.

فروشگاه مرکزی کانن

نمایندگی فروش کانن

نمایندگی فروش کانن یک مرجع تخصصی فروش دستگاههای کانن است که شما هموطنان گرامی می توانید با حضور در آن و صرف مدت زمانی اندک، با توجه به ویژگی های مدنظر و بودجه اختصاصی، دستگاه مورد نظر خویش را سفارش داده و تهیه نمایید. نمایندگی فروش کانن تمامی دستگاههای عرضه شده توسط این کمپانی اعم از دوربین عکاسی، دوربین فیلم‌برداری، پرینتر، دستگاه کپی و… را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی فروش Canon است. توصیه می‌شود پیش از مراجعه به نمایندگی فروش کانن با این مرکز تماس گرفته و از موجود بودن دستگاه مدنظرتان اطمینان یابید.

نمایندگی فروش دوربین کانن

کاربرانی که قصد خرید یکی از مدلهای دوربین کانن را دارند می‌توانند به نمایندگی فروش دوربین کانن مراجعه کرده و دستگاه مورد نیاز خویش را خریداری نمایند. نمایندگی فروش دوربین Canon تمامی دوربین های عرضه شده از سوی این کمپانی محبوب را در مجموعه خویش داشته و قادر است تا پاسخگوی تمامی خریداران و مشتریان گرامی باشد. برخی از دوربین‌های موجود در نمایندگی فروش دوربین کانن عبارتند از:

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D، دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 4000D، دوربین دیجیتال کانن مدل SX430 IS، دوربین دیجیتال کانن مدل Powershot SX60 HS، دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 2000D، دوربین دیجیتال کانن مدل Eos 80D EF S و … . کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش دوربین کانن می ‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره ‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید محصولات کانن اتخاذ کنند.

نمایندگی فروش پرینتر کانن

پرینترهای کانن همواره یکی از پرفروش‌ترین و پرتقاضاترین پرینترهای موجود در بازارهای داخلی کشور ما بوده‌اند. از میان پرفروش‌ترین پرینترهای کانن می‌توان به پرینتر بی سیم کانن مدل SELPHY CP1300، پرینتر چندکاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس کانن مدل PIXMA MG2540s، پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010، پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA MX492، پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G2410، پرینتر چاپ عکس بی سیم کانن مدل SELPHY CP1200 و … اشاره کرد.

پرینترهای عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند از اینرو کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی آن را انجام می دهند. کاربران گرامی با مراجعه به نمایندگی فروش پرینتر کانن می ‌توانند ضمن بهره‌‌مندی از خدمات ارائه شده در حوزه فروش، با به‌کارگیری مشاوره‌‌ها و راهنمایی های کارشناسان و متخصصانِ حاضر در این مجموعه، بهترین تصمیمات را در زمینه خرید پرینترهای کانن اتخاذ کنند.

نمایندگی فروش دستگاه کپی کانن

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی فروش دستگاه کپی کانن تمامی اطلاعات تخصصی مرتبط با محصول انتخابی خویش را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما بر تمامی ویژگی های فنی و تخصصی دستگاه های کپی کانن مسلط بوده و قادر هستند تا بهترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه دهند. در نمایندگی فروش دستگاه کپی کانن، علاوه بر فروش تمامی مدلهای دستگاه کپی کانن، قطعات و لوازم جانبی مرتبط با این دستگاه نیز به فروش می‌رسد.

فروش قطعات جانبی دستگاه‌های کپی کانن در این مرکز در راستای برآورده سازی نیاز کاربرانی صورت گرفته است که با بروز اشکال در دستگاه هایشان ناچار به تعویض یک قطعه یا قطعاتی از آن هستند. کاربران مذکور می توانند با حضور در نمایندگی فروش دستگاه کپی کانن و مراجعه به پارت قطعات جانبی، نسبت به تهیه و خرید قطعه مورد نظر خود اقدام نمایند. برخی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های کپی کانن عبارتند از: دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2204، دستگاه کپی لیزری رنگی کانن مدل imageRUNNER C3025i، دستگاه کپی کانن مدل C5535i MFP، دستگاه کپی کانن مدل imageRUNNER 2520، دستگاه کپی کانن مدل 6565I MFP و … .

مشاوره پیش از فروش محصولات کانن

یک خریدار آگاه پیش از تهیۀ یک کالا، تمامی جوانب را سنجیده و با بررسی‌های کارشناسانه نسبت به خرید اقدام می‌نماید. پیش از اقدام به خرید، آگاهی از ویژگی‌هایِ یک محصول به ویژه محصولات الکترونیکی، اهمیت دوچندان می‌یابد. زیرا خریدار ممکن است هزینۀ بسیاری صرف خرید آن‌ها کند و در صورتی که کالای بی‌کیفیتی را انتخاب نماید، در کوتاه مدت این کالا دچار ایراد گردیده و هزینه‌هایی را بابت تعمیر به خریدار خود تحمیل می‌کند. از همین رو پیشنهاد کارشناسانِ فروشگاه مرکزی کانن آن است که پیش از هر اقدامی، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌‌های کارشناسان حاضر در فروشگاه مرکزی کانن بهره‌مند گردید.

کارشناسان حاضر در واحد فروش محصولات کانن تمامی اطلاعات تخصصی و فنی مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد و یاری‌گر شما جهت یک خرید هوشمندانه خواهند بود. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در فروشگاه مرکزی کانن می باشد.

نمایندگی فروش کانن

فروش انواع محصولات کانن

در صورتی که شما نیز از علاقه‌‌مندان محصولات کانن هستید و قصد خرید یکی از تولیدات این شرکت را دارید، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروشگاه مرکزی کانن دریافت نمایید. کارشناسان فروشگاه مرکزی کانن به دلیل ارتباط‌های مداوم با سایت‌های خبری، سایت اصلی کمپانی کانن و نیز کار با محصولات این شرکت (چه در زمینه فروش و چه در زمینه تعمیر) تخصص و تسلط جامعی در ارتباط با ساختار و عملکرد محصولات کانن یافته‌اند و می‌توانند راهنمای مشتریان گرامی فروشگاه مرکزی کانن در هر زمینه‌ای باشند. برخی از خدمات ارائه شده در این فروشگاه عبارتند از:

  • فروش پروژکتور کانن
  • ارائه جدیدترین دوربین های عکاسی کانن
  • فروش جدیدترین دوربین های فیلمبرداری کانن
  • فروش پرینتر کانن
  • عرضه و فروش انواع دستگاه های کپی کانن
  • فروش اسکنر کانن در فروشگاه مرکزی کانن

فروش قطعات جانبی محصولات کانن

فروش قطعات جانبی محصولات کانن یکی دیگر از سرویس های ارائه شده دراین مجموعه است. فروشگاه مرکزی کانن در راستای تأمین نیاز آندسته از کاربرانی که دستگاه مورد استفاده شان به هر دلیل دچار اختلال و خرابی گشته و حال نیازمند تعویض و ترمیم قطعات است، درصدد برآمده تا بخشی از فضای فروشگاه را به فروش و عرضه قطعات جانبی محصولات کانن اختصاص دهد.

کاربران دستگاه های کانن می توانند در صورت نیاز به هریک از قطعات و لوازم جانبی دستگاه های مورد استفاده شان، به فروشگاه مرکزی کانن مراجعه کنند و با حضور در پارت مربوطه، نسبت به خرید قطعه جانبی موردنیازشان اقدام کنند. خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس این دستگاه ها نیز با حضور در مرکز تعمیرات کانن قابل دریافت است.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در فروشگاه مرکزی کانن، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش و سرویس های تعمیرات کانن است.

خدمات مرتبط با آموزش نیز در واحدهای آموش تعمیرات کانن ارائه می گردد. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می گردند