اشتراک گذاری

جدیدترین دوربین فیلم برداری کانن

شرکت کانن ، با عرضه ی دوربین های عکاسی ، جایگاه خاصی در بین کاربران پیدا کرده است . همچنین این کمپانی در تولید دوربین های فیلمبرداری نیز صاحب امتیاز است . شرکن کانن به تازگی  دوربین EOS C300 Mark II را معرفی کرده است . این دوربین جدیدترین  دوربین فیلم برداری کانن امروز پرچمدار این کمپانی به حساب می‌آید . این دستگاه از قابلیت های فوق‌العاده ای برخوردار است .

ویژگی های  دوربین فیلم برداری کانن

ویژگی های جدیدترین دوربین فیلم برداری کانن عبارتند از :

  • حسگر CMOS سوپر ۳۵ میلیمتری
  • تکنولوژی فوکوس خودکار Dual Pixel
  • ضبط با فرمت MP4 و AVCHD
  • دو شکاف کارت حافظه  SDHC/SDXC
  • ایزو ۳۲۰ تا ۱۰۲٬۴۰۰
  • Log Gamma کانن و Wide DR gamma
  • ورودی حرفه‌ای صدا
  • دارای تکنولوژی بی‌سیم Wi-Fi

جدیدترین دوربین فیلم برداری کانن

قیمت جدیدترین دوربین فیلم برداری کانن

با معرفی این دوربین و ذکر ویژگی های جدیدترین دوربین کمپانی کانن ، می توان حدس زد که این دوربین فیلمبرداری حرفه ای از قیمت بالایی برخودار است . قیمت ذکر شده از سوی شرکت کانن برای ااین دوربین ۲۰ هزار دلار است .

جدیدترین دوربین فیلم برداری کانن ، مناسب برای کاربرانی است که از دستگاه فوق کارایی و قابلیت های بسیاری را انتظار دارند . این دستگاه به خوبی می تواند جوابگوی نیاز افراد متخصص باشد . به همین دلیل با قاطعیت به این مطلب اشاره می نماییم که ، درصورت نیاز به دوربینی با قابلت های به روز و پیشرفته می توانید این دستگاه را در اولویت انتخاب خود قرار دهید .

  واحدهای تعمیرات دوربین کانن

مدیریت نمایندگی کانن ، واحد های تعمیرات کانن را در بخش جداگانه و به صورت تخصصی برای هر محصول را ه اندازی کرده است . بدین صورت که کاربران برای تعمیرات دوربین EOS C300 Mark I  باید به واحد تعمیرات دوربین کانن مراجعه نمایند. در بخش زیر به معرفی واحد های تعمیراتی کانن پرداخته ایم .

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با بهره گیری از کادری خلاق و متخصص ، به عیب یابی و رفع ایراد دستگاه کاربران گرامی می پردازد . این مرکز با استفاده از تکنیک های روز دنیا و استفاده از ابزارالات درجه یک و طبق آخرین متدهای روز ، آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی می باشد .

خاطرنشان می سازیم تمامی خدمات تعمیراتی در این مرکز، به همراه گارانتی به کاربران محترم ارائه می گردد . درصورتی که دستگاه معیوب شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد ، می توانید با آسودگی خاطر آن را به دست کارشناسان این مجموعه بسپارید .درواقع یکی دیگر از فعالیت های این نمایندگی به جز تعمیر ، وارد کردن قطعات اورجینال می باشد .

Rate this post