اشتراک گذاری

تعمیر چاپگر canon

تعمیر چاپگر canon به دست مجموعه‌ای از کارشناسان تعمیر و با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات در مرکز تعمیرات کانن انجام می‌پذیرد. کارشناسان حاضر در این مجموعه به دلیل طی دوره‌های تخصصی و دارا بودن دانش فنی مورد نیاز قادر به تعمیر و رفع تمامی اختلالاتی می‌باشند که به هر روی ممکن است در چاپگر canonهای کانن ایجاد شده باشند.

نمایندگی کانن، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در چاپگر canonهای خود را تعمیر و رفع کنید و از مراجعه به مراکز دیگر بی‌نیاز باشید. توصیه می‌گردد جهت انجام کوچکترین عملیات سرویس و تعمیر چاپگر canon به کارشناسان مربوطه مراجعه کرده و از هر گونه اقدام خودسرانه و یا مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری نمایید. توجه به این امر به ویژه در ارتباط با چاپگر canonهای رنگی و لیزری اهمیت صدچندان دارد زیرا ساختار این دستگاه‌ها بسیار هوشمندانه‌تر و ظریف‌تر از چاپگر canonهای معمولی سیاه و سفید است.

سرویس های دوره ای و تعمیر چاپگر

دارندگان دستگاههای چاپ به ویژه چاپگرها می دانند که پیاده سازی سرویس های دوره ای و گردگیری های منظم بر این دستگاه ها تا چه اندازه می تواند بر عملکرد و راندمان شان مؤثر باشد. از همین رو نمایندگی canon در ایران ضمن ارائه کلیه سرویس های مرتبط با تعمیر انواع چاپگر خدمات مرتبط با سرویس و گردگیری دوره ای این دستگاه را نیز ارائه می دارد.

جهت استفاده از این سرویس می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. خدمات مرتبط با این سرویس با استفاده از سیستم «سرویس در محل چاپگر» نیز به شما ارائه خواهد شد. همانگونه که می دانید با استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر چاپگر canon خود به محل مورد نظر اعزام گشته و نیازی به جابجایی و حمل دستگاه نیست. (استفاده از این سرویس اختیاری است). سرویس و تعمیر چاپگر canon شامل موارد زیر است:

  • شارژ کارتریج و تونر انواع چاپگرها در مرکز تعمیر چاپگر canon
  • ارائه مشاوره و راهنمایی مشتریان عزیز در خصوص عملکرد چاپگرها در واحد تعمیر چاپگر canon
  • نگهداری و در صورت لزوم سرویس دوره ای دستگاه های چاپگر
  • تست کلیه قطعات چاپگر جهت بررسی عملکرد صحیح و رفع اشکال قطعات معیوب
  • بررسی و در صورت لزوم نصب نرم افزار و درایورهای جدید و ارائه شده از جانب کمپانی جهت سازگاری بیشتر چاپگر با سیستم عامل
  • گرد زدایی ، روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد چاپگر و نگهداری آن و همچنین پیشگیری از ازکارافتادگی آن ( هر ۶ ماه یکبار ) در واحد تعمیر چاپگر canon
  • تعویض و ترمیم کابل ها و سایر اتصالات در صورت خرابی و قطع شدن
  • ترمیم شکستگی بدنه
  • خارج کردن پودر،کاغذ و اشیای خارجی
  • سرویس کلی و تعمیر انواع چاپگر canon
  • تعمیرات هد انواع چاپگرها در واحد تعمیر انواع چاپگر canon
  • رفع کلیه مشکلات مکانیکی و الکترونیکی انواع چاپگر canon
  • سرویس و تعمیر چاپگر canon
  • روغن کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه سازی عملکرد چاپگر و نگهداری بخش مکانیکی چاپگر
  • بروز رسانی Firmware چاپگر ها جهت اصلاح عیب های اختلالی چاپگر ها
  • بررسی و در صورت لزوم سرویس تمامی قطعات یدکی چاپگر جهت بهینه سازی عملکرد چاپگر و کاهش استهلاک چاپگر
  • ارتقاء و بروز رسانی بخش مکانیکی و الکترونیکی چاپگرها در صورت ارائه از سوی شرکت های سازنده جهت رفع اختلالات احتمالی و بهره گیری ازهمه امکانات چاپگر

اطمینان داشته باشید که طی تعمیر چاپگر canon تمامی قطعات معیوب اصلاح و در صورت لزوم با قطعات کارخانه‌ای و اورجینال جایگزین خواهند شد. در صورتی که شما کاربر هریک از چاپگر canonهای جوهرافشان و یا لیزری کانن هستید می توانید جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر چاپگر canon به ما مراجعه کنید.

تعمیر چاپگر canon و رفع اشکالات رایج در آن

چنین اشکالی ممکن است به دلایل متعددی بروز یابد، پس بهتر است رفع این اختلال با بررسی های پایه آغاز شود. برای شروع بهتر است ببینیم چراغ Error بر روی دستگاه چاپگر canon روشن است یا خیر. بعد از این کار باید موارد زیر را چک کنیم:

عدم چاپ برگه توسط چاپگر canon

  • بعد باید مطمئن شویم که کاغذ در محل خود قرار دارد
  • محفظه قرارگیری کارتریج خالی نباشد
  • کابل USB به دستگاه‌ای که می‌خواهیم پرینت بگیریم متصل شده یا اینکه از طریق بی‌سیم ارتباط برقرار باشد. (ترجیحاً در این زمان که چاپگر canon اقدام به پرینت برگه نمی‌کند از سیم USB به جای اتصال بی‌سیم استفاده کنید.)

گاه برای حصول نتیجه، می بایست برای چاپگرهای canon‌ قدیمی، حالت چاپ کننده پیش‌فرض (default printer) را انتخاب کنیم. برای این کار Control Panel  ویندوز را باز کنید و به بخش Devices and Printers بروید، سپس بر روی چاپگر canonی که می‌خواهید از طریق آن پرینت انجام شود کلیک راست کنید و با انتخاب set as default آن را به حالت پیش‌فرض چاپ ببرید. (از انتخاب دستگاه صحیح اطمینان حاصل نمایید). در صورت نیاز می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر چاپگر canon خدمات مرتبط با این بخش را دریافت نمایید.

مایکروسافت برای شناسایی مشکلات چاپگر canon، بخش راهنمایی با نام printing troubleshooter دارد که می تواند جهت حل برخی از مشکلات به کاربر کمک کند. برای استفاده از این برنامه بر روی دکمه Fix کلیک کند و با دانلود و اجرای برنامه‌، راهنمای مایکروسافت را به کار بگیرید. همچنین می‌توانید با رفتن به بخش Control Panel، انتخاب Devices and Printers و کلیک راست بر روی آیکون چاپگر canon خود گزینه Troubleshoot را انتخاب کنید. شرکتهای دیگر نظیر اچ پی و کانن نیز راهنمایی هایی را برای کاربران خویش در نظر گرفته اند. شرکت Canon ویدئوهایی را برای راهنمایی کاربران تدوین کرده و در اختیار آنها قرار داده است.

کیفیت پایین برگ چاپ شده

جهت داشتن یک برگ پرینت خوب با کیفیت مناسب بهتر است پیش از هر چیز به سایز صفحه وب دقت نمایید زیرا صفحات وب معمولاً ابعاد متنوعی دارند و این کاربر است که می بایست سایز آنها را با توجه به عرض و طول کاغذ خود تغییر دهد. کاربران گرامی می توانند جهت اطمینان از کیفیت صفحه پرینت، پیش نمایشی از آن را با استفاده از ابزار Print Preview در مرورگر اینترنت اکسپلورر مشاهده نمایند و سپس اقدام به پرینت صفحه مورد نظر کنید.

در شرایطی که صفحه مورد نظر شما بزرگ‌تر از صفحه‌ای است که می‌خواهید بر روی آن پرینت شود مرورگر اینترنت اکسپلورر گزینه‌ای به نام shrink-to-fit در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا ابعاد را متناسب با خواست تنظیم نماید. در چاپ برخی نتایج و اطلاعات خاص نظیر اطلاعات شخصی، کارنامه‌ها و … بهتر است از آیکون چاپی که معمولاً تصویر یک چاپگر canon کوچک است و در همان صفحه وجود دارد استفاده شود. در صورت عدم رفع این اشکال می توانید با حضور در مرکز تعمیر چاپگر canon دستگاه خویش را بررسی و تعمیر نمایید.

 گیر کردن مداوم کاغذ در چاپگر canon

در صورتی که گیر کردن کاغذ در چاپگر canon به صورت متوالی و مکرر اتفاق بیفتد این احتمال وجود دارد که تکه‌ای از کاغذ در جایی از چاپگر canon (به ویژه در آن بخش که کاغذ به داخل کشیده میشود،) جا مانده باشد. برای پیدا کردن این تکه از کاغذ می توان بخش های مختلف چاپگر canon را بررسی کرد. اگر در زیر دستگاه شما پنلی وجود داشته باشد این امکان هست که بتوانید با استفاده از آن کاغذ گیر کرده را بیرون بکشید. بهتر است برگه هایی را که جهت چاپ استفاده می نمایید در جای خشک نگه دارید زیرا چاپگر canon‌های قدیمی می‌توانند رطوبت را جذب کنند و در هنگام دریافت یک یا چند برگه آن‌ها را در درون خود گیر بیاندازند. خدمات مرتبط با رفع این اشکال با حضور در مرکز تعمیر چاپگر canon قابل دریافت است.

نمایندگی canon و سایر واحدهای تعمیرات canon

نمایندگی canon سالهاست که با همکاری تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان به ارائه خدمات مرتبط با دو حوزه فروش و تعمیرات کانن به مشتریان خویش مشغول است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی canon ، به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر چاپگر canon بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن انجام می پذیرد. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد  سایر واحدهای تعمیرات canon در بخش زیر معرفی می گردند.

Rate this post