اشتراک گذاری

تعمیر غلطک فکس کانن

یکی از اشکالاتی که ممکن است در دستگاه های فکس کانن –و البته در سایر برندهای فکس- ایجاد شود، خرابی غلطک است. بروز این اشکال معمولاً با نشانه هایی خاص همراه است. از همین رو اگر شما نیز در طول روزهای اخیر متوجه بروز اشکالاتی در دستگاه فکس خود شده اید و نمی دانید که این اشکالات به دلیل خرابی این قطعه –یعنی غلطک- است یا خیر، می توانید به بررسی نشانه های خرابی دستگاه بپردازید. برای مثال اگر کاغذ قرار گرفته شده در فکس، وارد دستگاه نشود، این موضوع، احتمالاً به دلیل خرابی غلطک است. 

در صورتی که تشخیص نشانه های خرابی غلطک برای شما ممکن نیست می توانید به واحد تخصصی تعمیر غلطک فکس کانن مراجعه کرده و سرویس های تخصصی مربوطه را دریافت نمایید. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر در محل کانن استفاده نمایید. شایان ذکر است تمامی سرویس های مرتبط با این دستگاه از جمله تعمیر غلطک فکس کانن، به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر به همراه گارانتی ارائه می گردد.

تعمیر غلطک فکس کانن

گردگیری و تعمیر غلطک فکس کانن

همانگونه که پیش از این نیز ذکر شد یکی از نشانه های خرابی غلطک پرینتر آن است که کاغذ قرار گرفته شده در فکس وارد دستگاه نشود. برای تعمیر فکسی که برگه را نمی‌کشد، می توان با یک پنبه پارچه ای تمیز، آلودگی‌های روی غلتک را پاک کرد. پس از این کار باید حتماً مطمئن شوید که ماده شوینده ای که روی غلتک استفاده کرده‌اید، کاملاً خشک شده است. هنگامی که غلطک را تمیز می‌کنید، متوجه خواهید شد که دستمال شما بسیار سیاه و کثیف می‌شود.

 زیرا با این کار، گرد و خاک و جوهر باقی‌مانده روی تونر را پاک می‌کنید و اجازه ورود بیشتر آلودگی به موتور دستگاه را می‌گیرید. در صورت گردگیری و پاک کردن غلطک، فکس کانن شما می بایست باید به خوبی کار کند و نیاز به اقدام دیگری جهت تعمیر غلطک فکس کانن نباشد. اما اگر نتیجه بخش نبود، احتمالاً باید رولر دستگاه فکس را که شامل بخش ورودی، غلتک و جدا کننده کاغذ است، به طور کامل تعویض کرد. شما کاربران گرامی می توانید سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر غلطک فکس کانن و سایر بخش های این دستگاه را با حضور در نمایندگی کانن دریافت نمایید.

تعمیرات فکس کانن

تعمیرات فکس کانن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که به دست تیمی از خُبره ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از فکس های کانن به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوبی گشته اند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد گردند.

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: تعمیر فکس کانن رولی، کاربنی، لیزری، حرارتی و …، تهیه و عرضه انواع مواد مصرفی فکس رول کاربنی لیزری، فکس لیزری رنگی و …، فروش مواد شارژ کارتریج، تهیه و عرضه مواد مصرفی نظیر تونر، درام، کارتریج و …، تعمیر غلطک فکس کانن، تعمیر دستگاه‌های فکس کانن در محل، رفع مشکل کشیده نشدن کاغذ در فکس کانن، رفع مشکل ارسال نشدن فکس و ….

تعمیر غلطک فکس کانن در محل

در صورتی که از خرابی غلطک فکس خود مطمئن هستید اما امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارید می توانید از سرویس تعمیر غلطک فکس کانن در محل استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اشکالات پیش آمده در دستگاه را مرتفع می سازند. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس و در اولین فرصت، هماهنگی های لازم را انجام داده و کارشناسان سرویس در محل را به آدرس درج شده اعزام می دارند.

توصیه می شود در زمان تماس کارشناس تعمیر فکس کانن، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید. البته استفاده از این سرویس، منحصر به مدل و نوع خاصی از دستگاه‌های کانن نیست و دارندگان کلیه دستگاه های پرینتر، فتوکپی، فکس و … می توانند از آن استفاده نمایند. شایان ذکر است تمامی سرویس های مرتبط با تعمیر فکس از جمله تعمیر غلطک فکس کانن، به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر به همراه گارانتی ارائه می گردد.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید.

موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند؛ مرکز تعمیرات کانن در راستای حفظ و پیاده سازی اصول مشتری مدار خویش، اهتمام ویژه ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم از جمله خدمات تعمیر غلطک فکس کانن، بر اساس نرخنامه مصوب و مبتنی بر استانداردهای جهانی به هموطنان گرامی دارد. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی شده اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

15 − چهارده =