اشتراک گذاری

تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن

تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و با همکاری زبده ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد. این فرآیند با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد.

متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز دستگاه‌های کپی بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند. تسلط کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های کپی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند.

5/5 (25 امتیاز)
تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن

تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات کانن

 

عیب‌یابی و تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن در این مرکز با در نظر داشتن تمامی پارامترهای ضروری این حوزه انجام می ‌پذیرد. برقراری امکانات استاندارد جهت ایجاد تعامل میان مشتریان و مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن سبب گشته تا سطح کیفی خدمات در این مجموعه به طور مداوم آنالیز گشته و نواقص احتمالی برطرف گردند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام کانن را به کاربران آن ارائه دهند. دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن

نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی، تعمیر مین برد، شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن، تعمیر کاغذکش، تعمیر درام، تعمیر دولوپر، تعمیرات هارد دیسک دستگاه کپی، تعمیر برد پاور دستگاه کپی، تعمیر بلید دستگاه کپی Canon و …. به متقاضیان است.

کاربران دستگاه‌های کپی کانن می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به نمایندگی تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر فتوکپی را ثبت نمایند.

سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز به دلیل رعایت ضوابط و استانداردهای جهانی برخوردار از بالاترین سطح کیفی می‌باشند. جهت آسودگی خیال مراجعان، کلیه سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن مشمول گارانتی و ضمانت گشته است.

تعمیرات تخصصی دستگاه فتوکپی کانن

در بخش زیر برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با دستگاه کپی کانن که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن ارائه می‌گردد، شرح داده شده است. شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به سرویس‌های زیر و یا سایر سرویس‌های مرتبط با این دستگاه، از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با مرکز تعمیرات کانن تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر دستگاه کپی را ثبت نمایید.

تعمیر گیركردن كاغذ در دستگاه فتوکپی:

 یکی از مشکلات رایج دستگاه کپی گیركردن كاغذ در این دستگاه است. بروز این اشکال به علل متفاوتی چون استفاده از کاغذ نامناسب، بارگذاری نادرست كاغذ  و …. روی می دهد. برطرف کردن این قبیل مسائل مستلزم آن است كه كاغذ گیر كرده با دست جدا شود یا اندازه‌ی كاغذ مناسب دوباره بارگذاری شود یا تراز بندی كاغذ تصحیح شود. شاید عجیب بنظر آید، اما وجود گرد و غبار بر روی کاغذ نیز آیتم دیگری است که به بروز این اشکال دامن می زند. گردگیری های مکرر و زدودن گرد و خاک از لاستیک‌ های گردان دستگاه کپی کمک می کند تا دستگاه عملکرد بهتری پیدا کند و مشکلات رایج دستگاه کپی کمتر امکان بروز یابند.

 كارتریج یا تونر:

در شرایطی که تونر كم یا خالی شود، به‌ سادگی می توان مجدداً آن را پر یا تعویض کرد. اما اگر مشکل پیش آمده ناشی از سوء کارکرد این قطعه باشد راهکارهای آتی می تواند کمک‌کننده باشد؛ راهکار نخست آن است که یک نمونه برگ کپی (که کیفیت پایینی دارد) را به همراه کارتریج خریداری شده به فروشگاه ببرید و درخواست نمایید تا آن را برای شما تعویض نمایند.

نکته دوم آنکه، توجه داشته باشید اكثریت دستگاه‌ های كپی به تونر مخصوصی نیاز دارند. اگر كارتریج نا مناسبی را بكار برید، به كیفیت چاپ لطمه وارد می کنید. بنابراین بهتر است از کارتریج و تونرهای باکیفیت و سازگار با دستگاه کپی تان استفاده نمایید. توصیه می‌شود سرویس‌های مرتبط با این بخش را صرفاً از نمایندگی‌های مجاز کانن دریافت نمایید.

تعمیر پیکاپ دستگاه کپی کانن:

در هر تعمیری، -از جمله تعمیر و تعویض پیکاپ دستگاه کپی – شناسایی نوع اشکال پیش آمده و علت آن، نقش بسزایی در کیفیت نهایی تعمیر و بهسازی دستگاه دارد. بنابراین در این بخش برآنیم تا برخی از شایع‌ترین عللی را که سبب بروز اشکال در پیکاپ دستگاه کپی می شوند را نام ببریم.

این علل عبارتند از: خرابی پد و پیک آپ، خرابی سینی، خرابی کلاچ، خرابی میله پیک آپ، خرابی سنسور تشخیص وجود کاغذ، خرابی اهرم سنسور کاغذ، خرابی کارتریج و در نهایت خرابی محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها. توصیه می شود در عیب‌یابی، تعمیر و تعویض پیکاپ دستگاه کپی کانن کلیه قطعات مذکور توسط کارشناسان تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن بررسی و صحت عملکرد آنها چک شود.

 تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی کانن:

یکی دیگر از مشکلات رایج در دستگاه‌های کپی کانن و البته سایر برندهای دستگاه کپی، بروز اشکال در فیوزینگ است. اشکالات پیش آمده در فیوزینگ غالباً نیاز به تعمیر و تعویض یکی از قطعات دستگاه کپی دارد. از این رو رفع آنها می بایست از طریق تماس با مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن و حضور کارشناس تعمیر دستگاه فتوکپی صورت پذیرد.

نمایندگی کانن و جدیدترین محصولات نمایندگی کانن

 

نمایندگی کانن ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، بهبود، سرویس، گردگیری و ارتقاء محصولات شرکتی است که فعالیت‌های خویش را محدود به صنعت چاپ نساخته و اندیشه‌های فراتر از آن در سر می‌پروراند؛ دوربین عکاسی، تجهیزات جانبی چاپ، دستگاه‌های فتوکپی، چاپگر، تجهیزات جانبی عکاسی و فیلمبرداری، اسکنر، فانتوم، دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری در مدل‌های گوناگون و… برخی از محصولات ساخت این شرکت می‌باشند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با جدیدترین محصولات نمایندگی کانن و خدمات ارائه شده در رابطه با هر یک از آنها در نمایندگی کانن به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات کانن و اخبار مرکز تخصصی کانن

 

بی هیچ اغراقی می توان گفت تجربه، پشتکار و خلاقیت، هوشمندی، تخصص، دانش، نوآوری، خصیصه‌ تک تک مهندسان فعال در  مرکز تعمیرات کانن است که به نوبۀ خود توانسته اند در حوزۀ فعالیت های خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازند و حتی الامکان در بهینه سازی دستگاه های هوشمند موجود در کشور کوشا باشند.

مرکز تعمیرات کانن در راستای حفظ و پیاده سازی اصول مشتری مدار خویش، اهتمام ویژه ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم، بر اساس نرخنامه مصوب و مبتنی بر استانداردهای جهانی به هموطنان گرامی دارد. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر مطالب مرتبط با مرکز تعمیرات کانن و سایر اخبار مرکز تخصصی کانن را مشاهده نمایید.

نمایندگی کانن و مقالات تعمیرگاه تخصصی کانن

 

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است.

تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد. کارشناسان نمایندگی کانن در بخش زیر ارائه دهنده مقالات تعمیرگاه تخصصی کانن خواهند بود.

تعمیرات کانن و سوالات متداول تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن

مرکز تعمیرات کانن توانسته است با بکارگیری مجموعه کارشناسان نخبه و فناوری‌های پیشرفته، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان و مراجعان خویش ارائه نماید. کاربران گرامی محصولات کانن می توانند با مراجعه به بخش زیر تمامی سوالات متداول تعمیرات تخصصی کانن، شیوه های نگهداری از محصولات، عکس العمل صحیح در هنگام بروز مشکل در دستگاه های کانن و پرسش هایی از این دست را مشاهده نموده و در ادامه پاسخ های کارشناسان مرکز تعمیرات کانن را مطالعه نمایند. تمامی پرسش ها و سوالات متداول تعمیرات دستگاه فتوکپی کانن همراه با پاسخ های تخصصی نیز در این قسمت مطرح شده است و خوانندگان گرامی می توانند با بررسی آنها دانش و اطلاعات خویش را دوچندان سازند. مطالعه پرسش و پاسخ های این بخش شما را جهت استفاده ی بهتر و بهینه تر از محصولتان یاری خواهد نمود.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری ‌محور، ویژگی‌ های منحصر به فردی را در زمینه ارائه خدمات فراهم ساخته است و از این‌ راهرو توانسته رضایت بیش از پیش هموطنان را جلب نماید. نمایندگی کانن چه در فروش تولیدات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری با تعدادی از باتجربه ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است، به گونه ای که به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک سازد.

برخی از خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از: مشاوره‌ی تخصصی و عمومیِ پیش از خرید یا تعمیر هر یک از محصولات کانن، فروش و تعمیر فتوکپی کانن، فروش و تعمیر پرینتر کانن، ارائه لوازم و مواد جانبی، تعویض قطعات با نمونه‌ی اورجینال و دیگر خدمات مربوط به تعمیر و فروش هریک از محصولات کانن.