اشتراک گذاری

ارورهای کپی کانن

شناخت ارورهای کپی کانن به شما کمک می کند که بتوانید مشکلات این دستگاه را به موقع شناسایی کنید و برای رفع آنها اقدام کنید. کانن یکی از مشهورترین و معتبرترین شرکت هایی است که دستگاه کپی تولید می کند. با پیدایش مشکل در دستگاه کپی می توان به کمک چند مرحله عیب یابی دستگاه کپی کانن را انجام داد و مشکل را شناسایی و رفع کرد. ترجمه ارورهای کپی کانن به منزله کلید حل مشکلات، ایرادات و اختلالات دستگاه است.

پس ضرورت دارد که ترجمه این ارور ها را دست کم نگیرید و قبل از اینکه مشکل دستگاه به جاهای باریک کشیده شود و اختلال شدت و حدّت پیدا کند، آن را شناسایی و رفع کنید. با شناسایی ارورهای کپی کانن تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه شناخته می شود. تعمیرکاران واحد تعمیر فتوکپی کانن برای عیبی یابی این دستگاه از این ارور ها کمک می گیرند تا بتوانند مشکل را به درستی ریشه یابی کنند.

ارورهای کپی کانن

رایج ترین ارورهای کپی کانن کدام اند؟

  • کد خطا ۱۸۴۱: دریچه داخلی باز است
  • کد خطا ۱۳۲۰: چاپ از درب جلو ناقص است
  • کد خطا۱۶۸۱: دو کارتریج از یک رنگ قرار گرفته شده است
  • کد خطا ۱۸۵۶: دریچه داخلی در هنگام چاپ بر روی کاغذ باز شود؛ (چاپ نمی تواند ادامه داشته باشد)
  • کد خطا ۱۰۰۰ : کاغذ در کاغذکش بالا( ADF) وجود ندارد
  • کد خطا ۱۳۰۵: گیر کردن کاغذ در کاغذ کش بالا / گیر کردن کاغذ در کاغذ کش جلو
  • کد خطا ۱۶۶۰/۱۶۰۰: جوهر وجود ندارد یا در حال اتمام است. کارتریج وجود ندارد
  • کد خطا ۱۸۵۱: دریچه داخلی در هنگام چاپ بر روی کاغذ باز شود؛ (چاپ می تواند ادامه داشته باشد )

رفع مشکل کپی گرفتن در دستگاه کپی کانن

تعمیرکاران واحد تعمیر فتوکپی کانن می گویند اگر در کپی گرفتن با دستگاه کپی کانن مشکل دارید و به کمک ارورهای کپی کانن تواسته اید ریشه مشکل را کشف کنید، لازم است قبل از صدور دستور چاپ جدید، تمام دستورات قبلی را لغو کنید. برای انجام این کار کافی ست از صفحه نمایش ال سی دی استفاده کنید و بر روی «Print Jobs» کلیک کنید. از طریق این منو، قادر خواهید بود تمامی موارد فعلی را لغو کنید و در صورتی که USER ID تعریف کرده باشید هم به راحتی می توانید این عمل را انجام دهید و تمام موارد فعلی را کنسل کنید.

مشکلات کارتریج دستگاه کپی کانن

همان طور که در لیست ارورهای کپی کانن مشاهده می کنید، ارور های 1660 و 1600 مربوط به کارتریج است. به گفته تعمیرکاران واحد تعمیر فتوکپی کانن باید مطمئن شوید که جوهر کافی در کارتریج وجود دارد. حتی با کم بودن و کافی نبودن جوهر در کارتریج، دستگاه، ارور مربوطه را نمایش می دهد. به علاوه مطمئن شوید برای انجام کپی کاغذ کافی در دستگاه قرار داده باشید. کشوی کاغذ را که معمولا در سمت جلویی دستگاه قرار دارد، باز کنید. دستگاه کپی را از برق بکشید، یک دقیقه منتظر بمانید و سپس دوباره دستگاه کپی را به برق بزنید و ریست کنید. این کار بسیاری از مشکلات دستگاه کپی همچون مشکل کپی نکردن و پرینت نگرفتن را حل می کند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن درگاهی امن و مورد وثوق است که انبوهی از خدمات مفید و کاربردی را برای کاربران فراهم کرده است و هر طیفی از خواسته ها را برطرف می سازد. این نمایندگی به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است و در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات کانن خدمات و سرویس هایی ارزنده و مفید ارائه می دهد. در نمایندگی کانن رعایت اصل مشتری مداری و توجه به حقوق مشتریان از اصول اولیه خدمات رسانی است.

هر کاربر می تواند با اطمینان کامل از کیفیت خدمات این مرکز معتبر از امکانات و تسهیلات بسیار مفید و کاربردی استفاده کند. نمایندگی رسمی کانن همواره با کاربران خود در تعامل است. به همین دلیل به خوبی توانسته است حوزه نیاز های آنها را شناسایی کند و از مسیر درست برای رفع هر یک از آنها وارد عمل شود. کیفیت نمایندگی کانن به گونه ای است که توسط خود کاربران به یکدیگر معرفی می شود. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی کانن همراه با ضمانت نامه های کتبی و معتبر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

Rate this post