اشتراک گذاری

کامپکت جدید کانن

کامپکت جدید کانن برخوردار از سنسور DSLR خواهد بود. بنابر خبرهای طرح شده از سوی این کمپانی، دوربین Powershot G1X Mark III این شرکت دارای لنز ۲۴-۷۲ میلی‌متری با دیافراگم f/2.8 تا f/5.6 خواهد بود. دوربین G1X Mark III اگر چه محصولی جدید با قابلیت های منحصربفرد از سری Powershot G1X به شمار می‌رود اما رگه‌هایی از تشابه نیز با دوربین دو سال پیش کانن یعنی G5X نیز دارد.

اگر چه دو دوربین قبلی این سری یعنی G1X Mark I و G1X Mark II از بهترین کامپکت‌های کانن بودند، اما در دوره‌ای که بیشتر افراد می‌توانند با گوشی‌های هوشمند خود تصاویری شگفت‌انگیز ثبت کنند، کمپانی‌های سازنده دوربین از جمله شرکت کانن، نیز ناچار به ارتقا کیفی محصولات خود می‌گردند. کامپکت جدید کانن نیز در راستای رقابت با همین محصولات روانه بازارهای جهانی شده است.

کامپکت جدید کانن

زمان عرضه کامپکت جدید کانن

کامپکت جدید کانن چنانکه شرکت سازنده این محصول عنوان کرده قرار است در ماه آینده (آبان ماه مصادف با اکتبر) روانه بازارهای جهانی شود. قیمت درنظرگرفته شده برای این محصول ظاهرا ۱۳۰۰ دلار است و این دستگاه با این قیمت وارد بازار خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که کامپکت جدید کانن تا چه اندازه به ادعاهای طرح شده از سوی شرکت سازنده نزدیک است. البته دوربین‌های کانن در میان فعالان دنیای عکاسی و تصویر نیاز به معرفی ندارد و بسیاری از کاربران این حوزه کار با دوربینهای کانن را تجربه کرده‌ و از امکانات آن‌ها بهره برده‌اند. کانن هم‌اکنون رقیبی کاربلد برای دیگر همکاران هم‌تراز خود به شمار می‌رود و یکه‌تاز میدان تصویر و عکاسی است.

پیشنهاد سایت: تار شدن عکس دوربین

مشخصات کامپکت جدید کانن

کامپکت جدید کانن داری صفحه نمایش 3 اینچی و نمایاب دیجیتالی OLED است. سنسور 80D این دستگاه با دقت ۲۴.۲ مگاپیکسلی و قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel به آن اندازه خوب است که کانن از آن روی دوربین‌های بدون آینه‌ی M5 و M6 هم استفاده کرده است. کامپکت جدید کانن سرعت بسیار خوبی دارد و می‌تواند با سرعت ۷ فریم در ثانیه بدون فوکوس خودکار عکس‌برداری کند.

اگر چه این سرعت در مقایسه با دوربین RX100 V سونی که ۲۴ فریم در ثانیه عکس‌برداری می‌کند، ممکن است پایین به نظر برسد، ولی می‌توانید مطمئن باشیدکه کامپکت جدید کانن به خوبی نیازهای عادی‌تان را برآورده می‌کند. نکته آخر و شایان ذکر درباره این محصول آن است که در آن از همان پردازنده‌ی DIGIC 7 استفاده شده است.

این آموزش را از دست ندهید: وصل کردن دوربین کانن به گوشی

نمایندگی مجاز کانن

نمایندگی‌ مجاز کانن پیشرفته ‌ترین امکانات و تجهیزات حوزه تعمیر و فروش را در اختیار نیروی انسانی و کادر فنی خویش نهاده تا با ارائه برترین و باکیفیت‌ ترین خدمات، رضایت کاربران و مشتریان این مرکز را کسب نماید. کاربران محصولات کانن می توانند به نمایندگی دوربین کانن مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصی مرتبط با محصول خویش تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت دارند.

ویژگی قابل توجه نمایندگی کانن ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت این مرکز به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن را – چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- گارانتی و ضمانت نموده است. برای ارتباط با نمایندگی مجاز کانن می‌توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وب سایت اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیرات کانن

نمایندگی تعمیرات کانن ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات محصولات کانن به متقاضیان است. ویژگی قابل توجه نمایندگی کانن ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت نمایندگی تعمیرات دوربین عکاسی کانن به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را گارانتی و ضمانت نموده است. خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات کانن منحصر به سرویس و دستگاهی خاص نیست و کاربران محصولات این برند می توانند با حضور در این مرکز، کلیه خدمات مرتبط با دستگاه های کانن را دریافت نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

9 + 4 =