فکس کانن مدل آی سنسیز L150

کمپانی کانن یکی از خوش نام ترین و مطرح ترین شرکت های عرضه کننده ماشین های اداری و تجهیزات چاپ است که در طول چند دهه اخیر توانسته است با تولید محصولاتی باکیفیت و مقرون بصرفه بخش عمده ای از بازارهای جهانی این حوزه را به تسخیر خویش در آورد. فکس کانن مدل آی سنسیز  L150یکی از محصولات با کیفیت و کاربرپسند همین کمپانی است که برای استفاده در محیط های اداری، شرکت ها و دفاتر مناسب است.  فناوری چاپ این دستگاه لیزری و رزولوشن فکس آن ۲۰۰x400 پیکسل است.  یک صفحه نمایش LCD پنج خطی برای اعمال تنظیمات بر روی آن تعبیه شده است.

اتصال این دستگاه فکس به‌وسیله درگاه USB 2.0 صورت می‌گیرد و در کل می‌توان گفت قیمت این دستگاه در کنار عملکرد و کارایی که ارائه می‌کند، مناسب است. دستگاه فکس کانن مدل مدل آی سنسیز  L150 با نام کامل ابعادی جمع و جور دارد و در مقایسه با سایر محصولات هم‌رده -از دیگر شرکت ها- فضای کمتری را اشغال می کند. دستگاه فکس کانن مدل ‏I SENSYS L150‎‏ نمونه کامل و پر کار یک دستگاه فکس با کیفیت ساخت بالا می‌باشد که برای مصارف ‏خانگی و مصارف شرکتی بسیار توصیه می‌شود.

فکس کانن مدل آی سنسیز L150

مشخصات فکس کانن مدل آی سنسیز  L150

مشخصات کلی
ابعاد: ۳۷۲x303x303 میلی متر

وزن: ۸٫۸ کیلوگرم

مشخصات فنی
تکنولوژی چاپ: لیزری

قابلیت کپی: دارد

رزولوشن فکس: ۲۰۰x400

حافظه فکس: ۵۱۲

گوشی تلفن: ندارد

سرعت مودم: ۳۳٫۶K bps Kbps

شماره گیر خودکار: دارد

سایز کاغذ: A4,B5 ,A5 ,LGL ,LTR ,STMT ,EXE ,OFFICIO ,B-OFFICIO ,M-OFFICIO ,GLTR ,GLGL ,FLS ,16K ,Postcard ,Envelope:COM10 ,Monarch ,C5 ,DL ,Custom (Min. 2 x 127mm to Max. 216 x 356mm) ADF:A4 ,B5 ,A5 ,B6 ,Letter ,Legal ,Statement ,Min. 127 x 139.7 mm to Max

ظرفیت سینی کاغذ: ۱۵۰ برگ

ADF: دارد

ظرفیت تغذیه اتوماتیکADF : 30 برگ

سایر مشخصات: سه کاره (پرینت، کپی، فکس)، دارای LCD و ۵ خطی، پورت USB 0، طراحی مناسب و استاندارد، دارای صفحه نمایش ۵ خطی

قطعات مختلف دستگاه فکس

برد تلفن NCU

مودم

برد تغذیه

قسمت TX یا همان اسکنر

قسمت RX یا چاپگر

برد اصلی یا برد FCU

برد حافظه MBU

واحد تعمیرات فکس کانن

واحد تعمیرات فکس کانن ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر، بهسازی و ترمیم این دستگاه است. دارندگان این محصول می توانند با مشاهده هر گونه اختلال و ناکارامدی در دستگاه خویش به واحد تعمیرات فکس کانن مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مربوطه را دریافت نمایند.

در این واحد خدمات مرتبط با تعمیرات فکس کانن مدل آی سنسیز  L150 و سایر فکس های ارائه شده از سوی کمپانی کانن ارائه می گردد. برخی از خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات فکس کانن عبارتند از: تعمیرات فکس ریکو رولی، کاربنی، لیزری، حرارتی و …، تهیه و عرضه انواع مواد مصرفی فکس رول کاربنی لیزری، فکس لیزری رنگی و …، فروش مواد شارژ کارتریج، تهیه و عرضه مواد مصرفی نظیر تونر، درام، کارتریج و …

تعمیرات فکس کانن

تعمیرات فکس کانن یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است؛   کانن سرویس، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای هموطنان گرامی، واحد تخصصی تعمیرات فکس کانن را با تیمی از باتجربه ترین مهندسان و متخصصان راه اندازی نموده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات فکس کانن را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد.

فروش فکس کانن

فروش فکس کانن مدل L150 در این مرکز با رعایت تمامی استانداردهای این حوزه و با ارائه کلیه خدمات پس از فروش انجام می پذیرد. متقاضیان این دستگاه می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی کانن نسبت به خرید و تهیه این دستگاه اقدام نمایند. در صورت نیاز به مشاوره های پیش از خرید نیز می توانید از راهنمایی های ارائه شده توسط همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی بهره مند گردید.

سرویس در محل فکس کانن

استفاده از سرویس در محل فکس کانن مناسب برای آندسته از کاربرانی است که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان سرویس در محل فکس کانن تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به اعزام کارشناس تعمیر را ثبت نمایند. بلافاصله پس از تماس متقاضی، کارشناسان ما با صاحب دستگاه تماس گرفته و هماهنگی مورد نیاز جهت حضور در محل را انجام می دهند. تمامی خدمات ارائه شده در سیستم « سرویس در محل فکس کانن» مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن با تلفیق دو پارامتر ضروری «تخصص» و «دانش» توانسته است تخصصی ترین خدمات را در دو حوزه فروش و تعمیر به مشتریان، هموطنان و همکاران خویش ارائه نموده و نیازهای آنان را برآورده سازد. تمرکز نمایندگی کانن در طول سالهای اخیر بر ترمیم و تعمیر محصولات کانن سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز موفق به رفع تمامی ایراداتی ریز و درشتی گردند که ممکن است به هر روی در محصولات کانن ایجاد شده باشند.

متخصصان و کارشناسان تعمیر در نمایندگی کانن به دلیل برخورداری از سالها سابقه و در اختیار داشتن به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به رفع و حل تمامی ایرادات و اشکالاتی هستند که ممکن است در محصولات کانن نظیر فکس کانن مدل L150 و سایر تولیدات این برند ایجاد گردند. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می گردند.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به سایر صفحات وب سایت، اخبار کان ، مقالات کانن  و سوالات متداول کانن را مطالعه و دنبال نمایید.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار