دوربین کانن EOS 70D

این دوربین یکی از قدرتمندترین دوربین‌های اس‌ال‌آر دیجیتالی قطع APS-C است. حسگر ۲ / ۲۰ میلیون پیکسلی این دوربین، آرایش پیکسلی منحصربه‌فردی دارد. هر پیکسل در سطح حسگر این دوربین، دو بخش مختلف دارد، که یکی از بخش‌ها، فوکوس خودکار سریع و دقیق در حالت نمایش زنده (Live View) و هنگام فیلم‌برداری را تضمین می‌کند. پردازنده‌ی DIGIC 5+ این دوربین، سرعت پردازش بالا و عکاسی مستمر سریع، تا ۷ فریم بر ثانیه، را ممکن می‌کند. گستره‌ی حساسیت (ISO) 100 تا ۱۲۸۰۰ (قابل تقویت تا ۲۵۶۰۰) برای عکاسی در انواع شرایط نوری درنظر گرفته شده است. پردازنده‌ی قدرتمند این دوربین، نویز پایین، و جزئیات واضح در انواع حساسیت‌ها را ممکن می‌کند. صفحه‌ی نمایش ۳ اینچی این دوربین هم چرخشی، و هم لمسی است، تا کاربر بتواند در عموم شرایط، به‌بهترین نحو از آن استفاده نماید. این دوربین در حالت استفاده از چشمی، ۱۹ نقطه‌ی فوکوس خودکار دارد که به‌خوبی در کادر پخش شده‌اند. سیستم Wi-Fi داخلی دوربین، امکانات وسیعی را برای کنترل از راه دور (با استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند)، به‌اشتراک‌گذاری و ذخیره‌ی تصاویر ارائه می‌کند.

کانن

دوربین کانن EOS 70D

مشخصات فنی دوربین عکاسی کانن EOS 70D

مشخصات کلی
ابعاد : ۱۳۹X104X79 میلی متر

وزن : ۷۵۵ گرم

ضد آب : 

جنس بدنه : پلاستیک مقاوم

حسگر و تصویر
محدوده دقت حسگر : ۲۰٫۰ مگاپیکسل و بیشتر

نوع حسگر : CMOS

ابعاد حسگر : APS-C (22.5 x 15 mm)

دقت حسگر : ۲۰٫۹ مگاپیکسل

دقت موثر حسگر : ۲۰٫۲ مگاپیکسل

حداکثر رزولوشن عکس : ۳۴۶۸x2432, 2736×۱۸۲۴, ۱۹۲۰×۱۲۸۰, ۷۲۰×۴۸۰, ۴۸۶۴×۳۶۴۸, ۳۲۴۸×۲۴۳۲, ۲۴۳۲×۱۸۲۴, ۱۶۹۶×۱۲۸۰, ۶۴۰×۴۸۰,۵۴۷۲×۳۰۷۲, ۳۴۶۸×۲۰۴۸, ۲۷۳۶×۱۵۳۶, ۱۹۲۰×۱۰۸۰, ۷۲۰×۴۰۸, ۳۶۴۸×۳۶۴۸, ۲۴۳۲×۲۴۳۲, ۱۸۲۴×۱۸۲۴, ۱۲۸۰×۱۲۸۰, ۴۸۰×۴۸۰

نسبت ابعاد عکس : ۱:۱, ۴:۳, ۳:۲, ۱۶:۹

فرمت غیر فشرده عکس : JPEG, RAW

پردازشگر : DIGIC 5+

لنز
محدوده زوم : ۶ تا ۱۰ برابر بزرگنمایی

فاصله کانونی : ۱۸-۱۳۵ میلی متر

محدوده دیافراگم : ۳٫۵-۵٫۶

بزرگ‌نمایی اپتیکال : ۷٫۵ برابر

لرزشگیر تصویر : دارد

توضیحات لرزشگیر :» اپتیکال

حداقل فاصله فوکوس نرمال : ۴۵ سانتی متر

حالت ماکرو : ندارد

فوکوس خودکار : دارد

فوکوس دستی : دارد

زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری : دارد

فیلم
رزولوشن فیلم : Full HD

حداکثر سرعت فیلم : ۳۰ فریم بر ثانیه

فرمت فیلم : H.264

توضیحات فیلم : ۱۹۲۰x1080 (29.97 , 25 , 23.976 fps) , 12080×۷۲۰ (۹٫۹۴, ۵۰ fps), 640 x480 (59.94 , 50 fps ))

ضبط صدا : Stereo

فیلمبرداری سه بعدی : ندارد

عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر : ۱/۸۰۰۰ ثانیه

حداقل سرعت شاتر : ۳۰ ثانیه

زمانسنج خودکار : ۲ یا ۱۰ ثانیه

حداقل حساسیت : ۱۰۰

حداکثر حساسیت : ۲۵۶۰۰

ایزو : Auto, 100, 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800 (25600 with boost)

عکاسی پیاپی : ۷ فریم بر ثانیه

فلاش : بالاجهنده با برد ۱۲ متر

تکنولوژی تشخیص چهره : ندارد

تکنولوژی تشخیص لبخند : ندارد

عکاسی سه بعدی : ندارد

صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش : LCD چرخنده

سایز صفحه نمایش : ۳ اینچ

دقت صفحه نمایش : ۱,۰۴۰,۰۰۰ نقطه

صفحه نمایش جلو : ندارد

چشمی : دارد

توضیحات چشمی : منشور پنج وجهی با توانایی پوشش ۹۸ درصد میدان دید

تصویر زنده Live View : دارد

صفحه نمایش لمسی : دارد

ورودی و خروجی
خروجی HDMI : دارد

خروجی USB : دارد

خروجی تلویزیون : دارد

PictBridge : دارد

سایر مشخصات
قابلیت هوشمند : ندارد

نوع کارت حافظه : SD/SDHC/SDXC

کارت حافظه همراه : ندارد

میکروفون داخلی : دارد

اسپیکر داخلی : دارد

موقعیت یاب GPS : ندارد

قطب نما : ندارد

تکنولوژی بی سیم : دارد

نوع تکنولوژی بی سیم : Wi-Fi

نوع باتری : لیتیوم یونی

مشخصات باتری : LP-E6

اقلام همراه دوربینباتری : لیتیومی، شارژر، کابل USB، سی دی و دفترچه، بند گردنی، درپوش دهانه لنز و لاستیک دور چشمی

قطعات مختلف دوربین

عدسی

عقبه یا Back

سنسور

دیافراگم

لنز

فلاش

صفحه LCD

چشمی یا منظره یاب

شاتر

واحد تعمیرات دوربین کانن

واحد تعمیرات دوربین کانن EOS 70D ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول به مراجعان گرامی است. دارندگان این دستگاه می توانند در صورت مواجهه با هر گونه اختلال و ناکارآمدی در آن به مرکز تعمیرات دوربین کانن EOS 70D مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات سرویس و بهسازی این محصول را دریافت نمایند.

رفع هنگ دوربین، تعمیر برد سوخته دوربین، تعمیرات حرفه ای لنز دوربین عکاسی کانن، تعمیر آبخوردگی دوربین دیجیتال و خرابی مدار کانن، تعمیر فلش های حرفه ای دوربین عکاسی کانن، پروگرام بایوس و رفع مشکلات نرم افزاری آنها و … برخی از خدمات تخصصصی ارائه شده در واحد تعمیرات دوربین کانن EOS 70D است.

تعمیرات دوربین کانن

تعمیراتدوربین کانن EOS 70D یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است؛   کانن سرویس، در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای هموطنان گرامی، واحد تخصصی تعمیراتدوربین کانن EOS 70D را با تیمی از باتجربه ترین مهندسان و متخصصان راه اندازی نموده و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار آنان قرار داده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات دوربین کانن EOS 70D را با قطعات اورجینال و مناسب ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد.

فروش دوربین کانن

فروش دوربین کانن EOS 70D در این مرکز با رعایت تمامی استانداردهای این حوزه و با ارائه کلیه خدمات پس از فروش انجام می پذیرد. متقاضیان این دستگاه می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی کانن نسبت به خرید و تهیه این دستگاه اقدام نمایند. در صورت نیاز به مشاوره های پیش از خرید نیز می توانید از راهنمایی های ارائه شده توسط همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی بهره مند گردید.

سرویس در محل دوربین کانن

استفاده از سرویس در محل دوربین کانن EOS 70D کانن مناسب برای آندسته از کاربرانی است که امکان جابجایی دستگاه و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان سرویس در محل دوربین کانن EOS 70D  تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به اعزام کارشناس تعمیر را ثبت نمایند. بلافاصله پس از تماس متقاضی، کارشناسان ما با صاحب دستگاه تماس گرفته و هماهنگی مورد نیاز جهت حضور در محل را انجام می دهند. تمامی خدمات ارائه شده در سیستم « سرویس در محل دوربین کانن EOS 70D کانن» مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن عهده دار کلیه ی فعالیت های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در ایران می باشد. این مرکز با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری در تمامی بخش هایش، همواره در تلاش بوده تا رضایت شما کاربران گرامی را جلب کند. در نمایندگی کانن، خدمات مربوط به هر محصول در پارت مختص به همان محصول ارائه می شود.

کارشناسان حرفه ای و با تجربه ی حوزه ی تعمیرات هر محصول، در پارت مخصوص به همان محصول حضور دارند. هم چنین نمایندگی مذکور با تجهیز هر بخش به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مربوط به همان بخش، گامی بلند در جهت ارائه ی خدمات تخصصی به مشتریان محترم برداشته است. شما عزیزان در صورت وجود هرگونه سوال درمورد فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات canon، می توانید با خدمات ما را در واحدهای تعمیرات کانن مطالعه نمایید.

در صورت تمایل می توانید اخبار و خواندنی های نمایندگی کانن را در بخش ذیل پیگیری نمایید.

محصولات کانناطلاعات بیشتر »
سوالات متداول کانناطلاعات بیشتر »
مقالات کانناطلاعات بیشتر »