کانن

دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202

کمپانی کانن، همواره به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین های اداری در جهان شناخته شده است. دستگاه های کپی کانن بع دلیل کیفیت بالا و بهره مندی از تکنولوژی های پیشرفته، جزء پرطرفدارترین دستگاه ها در بین کاربران به شمار می روند. در این مطلب، قصد داریم یکی از محصولات قدرتمند این گروه را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم. دستگاه کپی کانن، عنوان محصولی است که اولین ویژگی قابل توجه آن، چند کاره بودن است. این دستگاه کپی های سیاه و سفید را در سایز A3 ارائه می دهد. کاربران می توانند با استفاده از یک USB، عملیات چاپ و اسکن را انجام دهند. پرینتر این دستگاه لیزری بوده و تنها چاپ سیاه و سفید توسط آن ممکن است. یکی از نقطه ضعف های این محصول کانن را می توان عدم برخورداری از قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک دانست.

دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202

مشخصات دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202

به عنوان یکی از مشخصات اصلی دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202، باید به امکان چاپ ۲۲ برگ A4 در دقیقه و ۱۱ برگ A3 در دقیقه اشاره کرد. قدرت بزرگ نمایی و کوچک نمایی کپی این محصول، بین ۲۵ تا ۴۰۰ درصد می باشد. وضوح ۳۰۰ dpi در اسکنر، کارایی این محصول کانن را برای کاربران به حد مطلوبی رسانده است. نکته دیگر اینکه دستگاه کپی ایمیج رانر کانن، از یک پردازنده‌ی ۴۰۰ مگاهرتزی و ۱۲۸ مگابیت رم بهره می برد و دارای یک صفحه‌ نمایش سیاه و سفید TFT پنج خطی می باشد. برای مطالعه دیگر مشخصات دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202 با ما همراه باشید.

مشخصات فیزیکی
ابعاد: ۵۰۲ × ۵۸۹ × ۶۲۲ میلی متر

وزن: ۲۹٫۷ کیلوگرم

مصرف انرژی: ۱۵۰۰ وات

مشخصات کلی
سایز چاپ: A3
مشخصات کپی
نوع چاپ: تک رنگ

سایز کپی: A3, A4, A5, B4, B5, Legal, Letter, Ledger, Executive, Statement, Envelopes

رزولوشن کپی: ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi

سرعت کپی: ۱۱ صفحه در دقیقه

چاپ دوروی خودکار: ندارد

بزرگنمایی: ۲۵-۴۰۰%

حافظه: ۱۲۸ مگابایت

هارد: ندارد

زمان گرم شدن دستگاه: ۱۳ ثانیه

زمان اولین کپی: ۷٫۹ ثانیه

ظرفیت سینی: ۲۵۰ + ۸۰ برگ

حداکثر تعداد کپی متوالی: ۹۹ برگ

مشخصات چاپگر
سایز پرینت: A3 – A4

دقت پرینت: ۶۰۰ dpi

سرعت: ۱۱-۲۲ = A3-A4 صفحه در دقیقه

مشخصات اسکنر
حد اکثر رزولوشن اسکن: ۳۰۰ dpi

سایز اسکن: A3, A4, A5, B4, B5, Legal, Letter, Ledger, Executive, Statement, Envelopes

سرعت: ۲۲ صفحه در دقیقه

مشخصات دیگر
قابلیت فکس: ندارد

تونر: C-EXV 42 Black Toner با قابلیت چاپ ۱۰۲۰۰ برگ

اتصالات: USB 2.0

شبکه بی سیم: ندارد

دیگر ویژگی ها

دارای صفحه نمایش ۵ خطی سیاه‌ و سفید قابلیت اسکن به ایمیل دارای OCR پردازنده‌ی ۴۰۰ مگاهرتزی

قطعات مختلف دستگاه کپی

کاغذ کش

فیلم فیوزینگ

لیزر

مین برد

قطعه tc

یونیت شارژر TC

یونیت تانک دولوپر

یونیت تانک تونر

یونیت کاغذ کش

یونیت By pass

برد پاور

یونیت لیزر

بردهای ولتاژ

یونیت درام

یونیت شارژ MC

تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن، در مرکزی انجام می شود که به صورت همه جانبه و مدون، خدمات مربوط به ترمیم این محصول را به کاربران ارائه می دهد. تعمیرات دستگاه کپی در این مرکز، زیر نظر متخصصین این حوزه انجام شده و از این رو می توان این فرایند را بی نقص دانست. از آنجا که همکاران ما اهمیت ویژه ای برای ارتقاء کیفیت کار خود و به تبع آن، جلب رضایت مشتریان قائلند، برای رفع مشکلات دستگاه کپی از جدیدترین ابزار و متدهای روز دنیا استفاده می کنند. دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202 نیز یکی از محصولاتی است که تحت پوشش خدمات این مرکز قرار می گیرد.

لینک مفید

تعمیر دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202

تعمیر دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202 در نمایندگی رسمی کانن انجام می شود. تکنسین هایی در این مرکز حضور دارند که به سبب برخورداری از تجربه بالا در تعمیرات انواع دستگاه های کپی، می توانند کلیه مشکلات این محصول را تشخیص داده و به خوبی تعمیر نمایند. به دلیل دانش به روز این تکنسین ها در حوزه تعمیرات کپی، تقریبا هیچ گونه مشکل یا اختلالی در این مرکز حل نشده باقی نخواهد ماند.

تعمیرات کپی کانن

فروش دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202

کلیه خدمات مربوط به حوزه فروش دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202، توسط نمایندگی این شرکت به کاربران ارائه می گردد. این مرکز، با ایجاد یک واحد مجزا فروش، گامی بلند در جهت ارائه ی سرویس های با کیفیت به کاربران خود برداشته است. در صورت تمایل به خرید این دستگاه کپی چند کاره، می توانید با بخش فروش این محصول تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی کارشناسان فروش این این بخش بهره مند گردید. بدیهی است که فروش این محصول پس از ارائه این اطلاعات راحت تر انجام شده و خریداران نیز خریدی آگاهانه و به صرفه را تجربه خواهند نمود.

فروش کپی کانن

سرویس در محل دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202

برای کاهش هزینه های اضافی کاربران، امکان سرویس در محل دستگاه کپی کانن imageRUNNER 2202 برای آنها فراهم شده است. به این ترتیب که تعمیرکاران ما به منزل کاربر اعزام شده و پس از بررسی دقیق دستگاه، مشکلات آن را به صورت تخصصی برطرف می نمایند. نکته حائز اهمیت اینکه تعمیرات انجام شده در این سرویس، دقیقا کیفیت خدمات در مرکز را داشته و کاربران می توانند از ترمیم محصول خود به بهترین شکل، اطمینان کامل داشته باشند.

سرویس در محل کانن

واحدهای تعمیرات کانن

واحدهای مجزایی در نمایندگی کانن ایجاد شده که به صورت تخصصی بر تعمیر محصولات این شرکت متمرکز شده اند. این واحدها، به سبب برخورداری از فناوری های پیشرفته و نیز حضور کادر فنی دوره دیده و مجرب، قادر به ارائه ی خدمات بسیار با کیفیت به کاربران می باشند. واحدهای تعمیرات کانن هریک به بررسی و تعمیر یکی از محصولات لوازم خانگی، ماشین های اداری، کامپیوتر و لپ‌تاپ، دوربین، گوشی و تبلت، تجهیزات جانبی و … کانن اختصاص یافته اند. شما کاربران گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل در این محصولات، می توانید با واحدهای تعمیرات کانن تماس گرفته و خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت دریافت نمایید.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن ، ضمن استخدام جمعی از مجرب ترین نیروها و نیز مهیا نمودن پیشرفته ترین تجهیزات، توانسته خدمات بسیار با کیفیتی را در دو بخش فروش و تعمیرات به کاربران ارائه نماید. مدیریت این مرکز اهتمام ویژه ای برای رعایت حقوق مشتری قائل بوده و در این راستا، بر کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل دارد. در همین راستا، کلیه کارکنان، اصول مشتری مداری را سرلوحه ی اصلی کار خود قرار داده و در راستای تحقق این امر تلاش می کنند. لازم است بدانید که نمایندگی کانن، خدماتی همچون فروش محصولات کانن، تعمیرات تخصصی این محصولات و نیز خدمات پس از فروش را در سطحی گسترده به کاربران ارائه می دهد. همچنین واحد مشاوره ی این مرکز نیز فعال بوده و راهنمایی های لازم را به مراجعین ارائه می دهد.

در صورت تمایل می توانید اخبار و خواندنی های نمایندگی کانن را در بخش ذیل پیگیری نمایید.

محصولات کانناطلاعات بیشتر »
سوالات متداول کانناطلاعات بیشتر »
مقالات کانناطلاعات بیشتر »