پرینتر کانن G2400

پرینتر کانن G2400 با مخزن جوهر اورجینال ، برای چاپ عکس ها و اسناد کاملا مناسب به نظر می رسد . این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا ، عکس ها را در سایز ۶*۴ پرینت بگیرید. اگر بخواهیم به ویژگی های این دستگاه اشاره نماییم می توانیم این موارد را مورد بررسی قرار دهیم که،  G2400 دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد . این محصول قابلیت پرینتر پی در پی عکس ها را دارا است . همچنین نسبت به سایر دستگاه های مشابه از قابلیت عملکرد بالایی برخوردار می باشد . از آن جایی که این محصول دارای هزینه چاپ کم و مخزن جوهر اورجینال می باشد لذا ، بسیار مقرون به صرفه عمل می کند .

همچنین کارتریج مصرفی در این دستگاه به این شرح می باشد : مشکی ۴۹۰ – زرد ۴۹۰ -قرمز ۴۹۰ – ابی ۴۹۰ . در نهایت در توضیح این دستگاه باید به این تکته اشاره نماییم که ، G2400 نسبت به سایر دستگاه های مشابه از کارایی بالا و قابل قبولی برخوردار می باشد .

نمایندگی پرینتر G2400 کانن

تاریخچه :

شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است، که در تولید دوربین‌ها و تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری تخصّص ویژه‌ای دارد. دفتر مرکزی شرکت کانن در توکیو، ژاپن قرار دارد و محصولات این شرکت شامل دوربین عکاسی، دستگاه‌های فتوکپی و چاپگرهای رایانه، دوربین‌های دیجیتال و ویدئویی،دوربین‌های تک ‌لنزی بازتابی می‌باشد. بر اساس آخرین فهرست مجلهٔ فورچون نام شرکت کانن در ردیف یکصد و پنجاه و چهارم ۵۰۰۰ شرکت برتر جهان قرار دارد.

شرکت کانن در سال ۱۹۳۳ توسط «یوشیداگورو» و «اوچیدا سابورو» تاسیس شد. کانن اولین شرکتی است که دوربین‌های خود را با لنزهای لایکا به بازار عرضه کرد. شرکت کانن در ابتدا از لنزهای ساخت شرکت نیکون در محصولات خود استفاده می‌کرد، ولی پس از مدتی  اقدام به ساخت لنزهایی با نام تجاری «سرنار» کرد. به رغم آن که دوربین‌ها و چاپگرهای رایانه‌ای شرکت کانن بازار مصرف را در دست دارند، بیشتر درآمد این شرکت از دستگاه‌های فتوکپی آنالوگ و دیجیتال تامین می‌شود. شرکت کانن در همکاری با شرکت توشیبا به تولید تلویزیون های صفحه تخت، نوع جدید فناوری نمایشگرهای تلویزیون مبادرت کرد.

مشخصات فنی پرینتر کانن PIXMA-G2400

مشخصات کلی

  • کاربری پرینتر :سه کاره (پرینت – اسکن – کپی)
  • ابعاد (میلیمتر) :۱۶۳ * ۳۳۰ * ۴۵۵میلیمتر

فکس

  • فکس:دارد
  • گوشی تلفن :دارد

کاغذ

  • ظرفیت سینی کاغذ :(برگ) ۱۰۰ برگ
  • رزولوشن (وضوح) :۶۰۰*۱۲۰۰

سایر مشخصات

  • کارکرد کارتریج یا تونر :مشکی ۷۰۰۰ برگ – رنگی ۶۰۰۰ برگ
  • پورت اتصال: USB 2.0 high speed

کپی

  • شماره گیر خودکار :دارد
  • حداکثر تعداد کپی: برگ ۲۱
  • بزرگنمایی کپی: ۲۵-۴۰۰%
  • سرعت کپی (صفحه در دقیقه)۹
  • رزولوشن (وضوح) کپی ۶۰۰ dpi

اسکن

  • اسکنر:دارد
  • نوع اسکنر: Flatbedتخت
  • تعداد اسکن اتوماتیک: (برگ) ۹
  • عمق اسکن رنگی(بیت) :ورودی ۴۸ ، خروجی ۲۴
  • سرعت اسکن:۹صفحه در دقیقه

چاپ

  • سرعت چاپ :۹برگ در دقیقه
  • نوع چاپ :رنگی
  • تکنولوژی چاپ :جوهرافشان
  • توان کار ماهانه (صفحه)۲۰۰۰۰
  • سایز چاپ: A4 / A5 / B5
  • رزولوشن چاپ: ۱۲۰۰*۴۸۰۰

قطعات مختلف دستگاه پرینتر

کاغذ کش

فیلم فیوزینگ

لیزر

مین برد

قطعه tc

درام

کارتریج

تونر

پودر

پیکاپ رولر

تعمیرات پرینتر کانن G2400

تعمیرات پرینتر کانن  G2400 از جمله خدمات اصلی مرکز تعمیرات کانن است. نمایندگی کانن با به کارگیری متخصصین توانا و ابزار آلات مدرن به بهترین شکل ، خدمات تخصصی تعمیرات پرینتر کانن را به کاربران گرامی ارائه می نماید. لازم به ذکر است تمامی روش هایی که برای تعمیرپرینتر کانن در این مرکز به کار گرفته می شود ، براساس جدیدترین معیارهای روز دنیا می باشد . در این مرکز تعمیر محصولات به دو شکل صورت می گیرد : سرویس در محل و سرویس در مرکز ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ،  صفحه ی تعمیرات پرینترکانن را مطالعه نمایید.

سرویس پرینتر کانن G2400

سرویس پرینتر کانن G2400دراین مرکز توسط مهندسین ماهر و خلاق انجام می شود . خدمات تعمیراتی در این مرکز به نحوی است که ، نیازی برای مراجعات مکرر شما عزیزان باقی نمی ماند . در نمایندگی کانن سعی داریم با ارائه ی خدمات تعمیراتی مطلوب ، رضایت هرچه بیشتر کاربران گرامی را کسب نماییم . جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش مربوطه درسایت مراجعه فرمایید .

نمایندگی پرینتر کانن »

فروش پرینتر کانن G2400

فروش پرینتر کانن G2400در این نمایندگی انجام می شود . عزیزانی که خواهان خرید این دستگاه هستند می توانند ، ابتدا از نظر مشورتی پرسنل مجموعه استفاده نمایند . در این صورت می توانید انتخابی آگاهانه داشته باشید. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی فروش این دستگاه می توانید به بخش مربوط در سایت مراجعه فرمایید .

 فروشگاه مرکزی کانن »

سرویس در محل پرینتر کانن G2400

سرویس در محل پرینتر کانن G2400 به این معنا است که ، مرکز به اعزام کارشناسی متخصص به محل مورد نظر شما عزیزان اقدام می نماید . این کارشناسان با به همراه آوردن ابزار پیشرفته به رفع ایراد دستگاه شما اقدام می پردازند . بدیهی است از این طریق می توانید به میزان قابل توجهی هزینه های خود را کاهش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش مربوط در سایت مراجعه نمایید .

تعمیر پرینتر کانن در محل »

تعمیرات پرینتر کانن G2400 و دیگر واحدهای تعمیرات کانن

کارشناسان نمایندگی کانن با به خدمت گرفتن مدرن ترین ابزارآلات ، به تعمیر دستگاه پرینتر کاربران گرامی اقدام می نمایند . همچنین در دیگر واحدهای این مرکز نیز به تعمیر سایر محصولات تولید شده توسط کمپانی کانن پرداخته ایم . مشتریان محترم می توانند با مراجعه به بخش زیر اطلاعات کاملی در این رابطه کسب نمایند .

پرینتر جوهر افشان کانن G2400

تعمیرات پرینتر و اخبار نمایندگی کانن

تکنسین ها و مهندسین نمایندگی کانن به نحوی مطلوب به تعمیر پرینتر شما کاربران گرامی اقدام می نمایند . همچنین جهت افزایش اطلاعات شما ، جدیدترین اخبار مربوط به تعمیرات کانن را فراهم کرده ایم . با مطالعه ی این خبرها می توانید ، همواره اطلاعات به روزی داشته باشید. با مراجعه به بخش زیر می توانید به شرح این اخبار دست پیدا نمایید .

مقالات تعمیرگاه تخصصی کانن

کادر حرفه ای مجموعه که به علم روز آشنایی کامل دارند ، مقاله هایی را در حیطه ی تعمیرات دستگاه های کانن جمع آوری کرده اند . با مطالعه ی این اخبار می توانید به شکل چشمگیری سطح علمی خود را افزایش دهید . مخاطبین فهیم مجموعه می توانند با مراجعه به بخش زیر ، مقاله ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و مطالعه نمایند .

سوالات متداول تعمیرات تخصصی کانن

کاربران گرامی چنانچه سوالی در رابطه با تعمیرات تخصصی دستگاه های کانن دارند می توانند با کارشناسان ما در میان بگذارند . همچنین شما مخاطبین محترم سایت ، می توانید سوالات متداولی که از قبل توسط تکنسین های مجموعه پاسخ داده شده است را مطالعه نمایید. ازاین طریق می توانید به پاسخ بسیاری از پرسش های خود دست پیدا نمایید . با مراجعه به بخش زیر می توانید وارد این قسمت شوید.

نمایندگی کانن

مدیریت نمایندگی کانن با تشکیل تیمی از مهندسین و تکنسین های ماهرو به کارگیری جدیدترین روش های تعمیراتی ، به رفع ایراد دستگاه شما کاربران گرامی اقدام کرده است . فعالیت های انجام شده در این مرکز از چنان کیفیتی برخوردار است که ، هیچ مرکز مشابهی یارای رقابت با نمایندگی اصلی کانن را ندارد .

از آن جایی که خشنودی و رضایت کاربران جزء اهداف مهم و اصلی نمایندگی کانن محسوب می گردد لذا ، تمامی خدمات فروش و تعمیر در این مرکز به همراه ارائه ی گارانتی انجام می گردد . جهت اطلاع شما مشتریان محترم باید به این نکته اشاره نماییم که ، کارشناسان این مجموعه پس از گذراندن دوره های علمی معتبربرای فعالیت در این نمایندگی به کار گرفته شده اند .

نمایندگی کانن در حوزه ی فعالیتی خود به قدری موفق عمل کرده است که ، عملا جایی برای فعالیت سایر مراکز به ویژه نمایندگی های غیرمجاز باقی نمانده است .