اشتراک گذاری

کد های خطا دستگاه کپی کانن

آشنایی با کد های خطا دستگاه کپی کانن و روش رفع این ارور ها تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت و کارایی دستگاه دارد. بررسی این ارور ها و اطلاع از علت به وجود آمدن آن ها کاربر را برای اعمال تعمیرات تخصصی راهنمایی می کند. به یاد داشته باشید دستگاه کپی با وجود اینکه دارای ظاهر ساده ای است اما سیستم داخلی پیچیده ای دارد. قطعات این دستگاه بسیار حساس بوده و با کوچکترین آسیب دیدگی دچار اختلال می شوند. بنابراین شناخت کد های خطا دستگاه کپی canon باعث می شود قبل از آنکه قطعات به طور کامل از کار افتاده شوند هشدار هایی توسط دستگاه به کاربر داده شود.

دریافت این هشدار ها و جدی گرفتن آن ها امکان تعمیرات دستگاه کپی را فراهم می کند. در صورت مشاهده ی این ارور ها و هر گونه خطا در دستگاه کپی لازم است به واحد تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید. عیب یابی دقیق توسط متخصصان از اساسی ترین اصول تعمیرات دستگاه کپی می باشد. در ادامه به بررسی انواع کد های خطا دستگاه کپی کانن می پردازیم. با ما همراه با شید.

معرفی کد های خطا دستگاه کپی کانن

  • کد خطا ۱۸۴۱: دریچه داخلی باز است
  • کد خطا ۱۸۵۱: دریچه داخلی در هنگام چاپ بر روی کاغذ باز شود ( چاپ می تواند ادامه داشته باشد )
  • کد خطا ۱۸۵۶ : دریچه داخلی در هنگام چاپ بر روی کاغذ باز شود ( چاپ نمی تواند ادامه داشته باشد )
  • کد خطا۱۶۸۱: دو کارتریج از یک رنگ قرار گرفته شده است.
  • کد خطا ۱۳۲۰: چاپ از درب جلو ناقص است
  • کد خطا ۱۰۰۰ : کاغذ در کاغذکش بالا( ADF) وجود ندارد.
  • کد خطا ۱۳۰۵: گیر کردن کاغذ در کاغذ کش بالا / گیر کردن کاغذ در کاغذ کش جلو
  • کد خطا ۱۶۶۰/۱۶۰۰: جوهر وجود ندارد ، یا در حال اتمام است. کارتریج وجود ندارد.

کد ریست دستگاه فتوکپی Canon

برای از بین بردن کدهای خطا دستگاه کپی کانن، می توان آن را ریست کرد. این کار با استفاده از کد ریست انجام می شود. بدین منظور، روی دکمه “عملکردهای اضافی” ضربه زده و کلیدهای “2” و “8” را همزمان روی صفحه شماره فشار دهید و سپس به سرعت آنها را آزاد کنید. حالا دوباره روی دکمه “عملکردهای اضافی” ضربه بزنید.

وقتی صفحه “مدیریت سیستم” را دیدید، روی دکمه “کپی” ضربه بزنید. در ادامه، دکمه “عملکرد” و سپس دکمه “پاک” را فشار دهید. روی دکمه ” ERR”ضربه بزنید تا همه کد های خطا و وضعیت فعال را برجسته کنید. در پایان، کلید OK را فشار داده و سپس دستگاه کپی را مجدداً راه اندازی کنید.

رفع ارورهای دستگاه کپی کانن

رفع انواع کد های خطا دستگاه کپی کانن باید تنها توسط کادر فنی مجرب انجام شود. اگر تعمیرات دستگاه کپی توسط افراد مبتدی و بی تجربه انجام شود آسیب ها  و اختلالات بسیاری برای آن ایجاد خواهد شد. بنا براین تعمیرات این دستگاه پیچیده و حساس را و همچنین رفع ارور های آن را به کادر فنی مجرب بسپارید.

متخصصان به دلیل آشنایی کامل با قطعات و نحوه ی عملکرد آن ها می توانند در مدت کوتاهی تمامی ارور های دستگاه کپی کانن را برطرف کنند. لازم به ذکر است که استفاده از قطعات اورجینال و همچنین شارژ کارتریج با تونر مرغوب از مهم ترین نکاتی است که برای رفع این ارور ها و حفظ کیفیت و کارایی دستگاه کپی کانن باید در نظر داشته باشید.

تعمیرات دستگاه کپی کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن در واحدی مجزا و به صورت تخصصی انجام می شود. رفع انواع مشکلات دستگاه کپی با مراجعه به این و احد امکان پذیر است. رفع انواع ارور های دستگاه کپی کانن و اختلالاتی مثل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی و مچاله شدن آن و … در این واحد انجام می شود. متخصصان کادر فنی مجرب در واحد تعمیرات دستگاه کپی به دلیل بهره مندی از دانش و مهارت مورد نیاز برای تعمیرات می توانند انواع خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه کنند. تعویض قطعات سوخته و معیوب دستگاه پی و جای گذاری آن ها با مدل های اورجینال از خدمات تخصصی این مجموعه به شمار می رود. انواع دستگاه کپی های رومیزی و ایستاده ی canon در این نمایندگی قابل تعمیر می باشند.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن در این مرکز شامل تمامی محصولات این کمپانی می شود. مرکز تعمیرات کانن می تواند با دسترسی داشتن به تمام اطلاعات به روز و همچنین مدرن ترین تجهیزات بهترین ها را به شما عرضه کند. تمام قطعات کاربردی برای تعمیرات دستگاه ها دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. این مرکز با بهره مندی از برترین متخصص ها به شما کمک می کند تا تعمیرات دستگاه مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. در این میان اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد با مراجعه به این نمایندگی قطعه ی فرسوده با نمونه ی اورجینال آن جایگزین خواهد شد.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با سالها سابقه ی درخشان همچنان اولویت اول کاربران است. تحقق شعار مشتری مداری و تضمین کیفیت به اعتبار نمایندگی رسمی کانن افزوده است. خدمات این نمایندگی در بخش های فروش، تعمیرات و پس از فروش تقسیم بندی شده است. حضور مشاوران نمونه زمینه ی خریدی آگاهانه را برای مشتریان فراهم کرده است. دریافت اطلاعات تخصصی انواع تولیدات شرکت کانن با مراجعه به این نمایندگی امکان پذیر می باشد. نمایندگی رسمی canon قادر است تمام این خدمات را در مدت زمانی کوتاه و بالاترین سطح کیفی ارائه کند.

1/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

13 + هفت =