پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410

پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410 یکی از گزینه های مناسب برای کاربران خانگی و اداری است. مناسب بودن آن برای کاربران عادی از آن روست که ابعاد کوچکی دارد و فضای چندانی اشغال نمی‌کند. به علاوه برخودار از قابلیت هایی نظیر چاپ رنگی، کپی و اسکن است که کاربر را از خرید دستگاه‌هایی مجزا بی‌نیاز می‌کند. وزن پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410، ۶٫۳۲ کیلوگرم است و در رنگ مشکی به بازارهای جهانی عرضه شده است. نکته شایان ذکر در باب این محصول مجهز بودن آن به سیستم مخزن جوهر است که هزینه‌ها را بسیار کاهش داده است؛ در این سیستم کافی است، کاربر جوهر را در مخزن موردنظر و همرنگ بریزد و به امور چاپی بپردازد. از مهم‌ترین نقاط قوت پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410 قابلیت چاپ بدون حاشیه است که این دستگاه‌ها را به یکی از گزینه‌های بالقوه برای چاپ تصاویر بدل می‌کند. گفتنی است چاپ بدون حاشیه شامل سایز کاغذهای A4، Letter، ۲۵ × ۲۰ سانتی‌متر، ۱۸ × ۱۳، ۱۳ × ۱۳ و ۱۵ × ۱۰ سانتی‌متر می‌شود. سینی کاغذ پرینتر PIXMA G2410 حداکثر ۱۰۰ برگ است.

پرينتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410

مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان کانن

مشخصات کلی
ابعاد :۱۶۳ × ۳۳۰ × ۴۴۵میلی‌متر

وزن : ۶٫۳۲ کیلوگرم

تکنولوژی چاپ : چاپ جوهرافشان

کاربری : ۳ کاره (پرینت، اسکن، کپی)

سایز چاپ :A4

کاغذ
سایز کاغذ قابل استفاده : A4, A5, B5, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 20 x 25 cm, Envelopes (DL, COM10), Letter, Legal

نوع کاغذ قابل استفاده : Plain Paper , High Resolution Paper (HR-101N) , Photo Paper Plus Glossy II (PP-201) , Photo Paper Pro Luster (LU-101) , Photo Paper Plus Semi-gloss (SG-201) , Glossy Photo Paper “Everyday Use” (GP-501) , Matte Photo Paper (MP-101) , Envelope

وزن کاغذ قابل استفاده : Plain paper: 64 – ۱۰۵ g/m²Canon photo paper: up to 275 g/m²

ظرفیت سینی کاغذ : ۱۰۰ برگ

قابلیت تغذیه خودکار ADF : ندارد

چاپ
نوع چاپ : رنگی

سرعت چاپ رنگی : ۵ عکس در دقیقه

سرعت چاپ سیاه و سفید : ۸٫۸ عکس در دقیقه

رزولوشن چاپ : (dpi)1200 × ۴۸۰۰dpi

قابلیت چاپ بر روی CD : ندارد

قابلیت چاپ دو رو : ندارد

چاپ بدون حاشیه : دارد

توضیحات چاپ بدون حا شیه : A4, Letter, 20 x 25 cm, 13 x 18 cm, 13 x 13 cm, 10 x 15 cm

اسکنر
اسکنر : دارد

نوع اسکنر : CIS flatbed

رزولوشن اپتیکال اسکنر : ۱۲۰۰ × ۶۰۰

کیفیت یا عمق اسکن رنگیرنگی: ۴۸ و ۲۴ بیت – سیاه و سفید: ۱۶ و ۸ بیت

سرعت اسکن : A4 در حدود ۱۹ ثانیه

سایز اسکن : حداکثر ۲۹۷ × ۲۱۶ میلی متر

قابلیت تشخیص متن OCR : ندارد

کپی
کپی : دارد

حداکثر تعداد کپی :  Multi Copyحداکثر ۲۰ برگ

قابلیت‌های کپی : دارای Fit to page برای کپی تمام صفحه

سایر مشخصات
نوع کارتریج یا تونر : GI-490 <PGBK> , GI-490 <C> , GI-490 <M> , GI-490 <Y>

کارکرد کارتریج مشکی : ۶۰۰۰ برگ

کارکرد کارتریج رنگی : ۷۰۰۰ برگ

صفحه نمایش LCD : دارد

نوع صفحه نمایش : LCD

نوع پورت ارتباط به کامپیوتر : پورت USB 2.0

کارت خوان : ندارد

چاپ مستقیم PictBridge : ندارد

شبکه بی سیم Wi-Fi : ندارد

قطعات مختلف دوربین

کاغذ کش

فیلم فیوزینگ

لیزر

مین برد

قطعه tc

درام

کارتریج

تونر

پودر

پیکاپ رولر

تعمیرات پرینتر کانن

تعمیرات پرینتر کانن در این مرکز پس از بررسی و عیب‌یابی صحیح دستگاه آغاز می‌گردد. با تشخیص علل ایجادکننده اختلال در پرینتر، عملیات مورد نیاز جهت تعمیر بر روی دستگاه آغاز می‌گردد و در صورت لزوم قطعات از کار افتاده دستگاه، تعویض می‌گردند. پس از اتمام تعمیرات، دستگاه تعمیر گشته به دست کارشناسان ارشد مرکز تعمیرات کانن آنالیز می‌گردد و در صورت تأیید و اطمینان از صحت عملکرد، جهت تحویل به مشتری، به واحد نهایی «تحویل دستگاه به مشتری» ارسال می‌گردد. در صورتی که به دلیل ابعاد بالا امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد می توان از سرویس تعمیر در محل کانن استفاده کرد.

تعمیرات پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410

تعمیرات پرینتر کانن در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری نظیر پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410، لیزری و … را شامل می گردد. شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه نقص تخصصی و غیرتخصصی با مرکز تعمیرات پرینتر کانن تماس گرفته و خواستار راهنمایی و مشاوره از کارشناسان این مرکز باشید. پشتوانه نمایندگی رسمی Canon در ارائه تخصصی ترین خدمات به مشترکان خویش، تلاشهای تیمی زبده ترین کارشناسان تعمیر و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات است. برخورداری این مجموعه  از چنین ویژگی هایی سبب گشته تا خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر کانن در بالاترین سطح کیفی ممکن قرار گیرد.

فروش پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410

نمایندگی کانن به دلیل عرضه کلیه محصولات (اعم از پرینتر، کپی و …) در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارند. کالاهای عرضه شده در نمایندگی کانن، منحصر به محصولی خاص از این برند نیست و تمامی دستگاه های کپی، پرینتر، دوربین عکاسی و ……. را شامل می گردد. متقاضیان خرید هر یک از محصولات کانن از جمله پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410 می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی کانن و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را تهیه و دریافت نمایند.

سرویس در محل پرینتر کانن

برخی از کاربران ترجیح می دهند تا خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی پرینتر مورد استفاده‌شان را در محل دریافت نمایند. منظور از دریافت خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر در محل، آن است که کارشناسان تعمیر، خود در محل ذکر شده از سوی صاحب دستگاه، حاضر شوند و سرویس های مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی پرینتر را بر روی آن اِعمال نمایند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس پرینترهای کانن، در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست. خدمات ارائه شده در سرویس در محل پرینتر کانن، به مورد خاصی منحصر نمی گردد و تمامی عملیات تخصصی و عمومی تعمیر و سرویس  پرینتر را شامل می گردد. دارندگان و کاربران تمامی پرینترهای کانن از جمله پرینتر جوهرافشان کانن PIXMA G2410 می توانند با بروز هر گونه اشکال و ایراد در این دستگاه، با نمایندگی کانن، واحد سرویس در محل پرینتر کانن تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر پرینتر را ثبت نمایند.

واحدهای تعمیرات کانن

مرکز تعمیرات کانن با همکاری تیمی از مجرب ترین و خبره ترین مهندسان ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با محصولات کانن است. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای بین‌المللی به ویژه استانداردهای وضع شده از سویِ کمپانیِ کانن است. پرسنل نمایندگی کانن به دلیل تأکید مدیریت بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه احترام و تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی ها و مشاوره های لازم و ارائه برترین کیفیت هستند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با واحدهای تخصصی تعمیرات کانن به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

در صورت تمایل می توانید اخبار و خواندنی های نمایندگی کانن را در بخش ذیل پیگیری نمایید.

محصولات کانناطلاعات بیشتر »
سوالات متداول کانناطلاعات بیشتر »
مقالات کانناطلاعات بیشتر »