اشتراک گذاری

کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری

کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری

نمایندگی کانن در آمریکا، از فروش دستگاه کپی جدید این شرکت با توانایی اتصال دائمی به فضای ابری خبر داد. شرکت کانن به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع دستگاه های کپی در دنیا شناخته می شود. این شرکت همواره تلاش کرده تا با پیشرفت های تکنولوژی تطبیق داده و نیاز کاربران در سطوح مختلف را برطرف نماید. کانن اخیرا یک دستگاه کپی با قابلیت اتصال به فضای ابری را تولید و عرضه کرده است. البته بسیاری از این دستگاه ها توانایی مذکور را دارا می باشند؛ اما تفاوت محصول جدید کانن، توانایی اتصال همیشگی و همراه با امنیت کامل به این برنامه است. در ادامه این خبر را بیشتر بررسی می کنیم.

کانن و نگاه به آینده

با عرضه دستگاه کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری، کانن نشان داد که نگاه ویژه ای به آینده دارد. به این معنی که کاربران این دستگاه، از امکان اضافه کردن ویژگی های مبتنی بر فضای ابری که در آینده توسط کانن به بازار عرضه می گردند، بهره مند خواهند شد. به عبارت دیگر، این محصول به گونه ای ساخته شده که قادر به پشتیبانی از تولیدات آینده کمپانی کانن در حوزه فضای ابری باشد. از جمله قابلیت های مبتنی بر حافظه ابری می توان به توانایی تأیید هویت، گزارش داشبورد و قابلیت اسکن با ابعاد مختلف اشاره نمود.

حفظ اطلاعات محرمانه کارمندان

مدیر کل کانن اعلام کرده که هدف از تولید دستگاه کپی کانن با قابلیت اتصال دائمی به فضای ابری، حفاظت از اطلاعات محرمانه کارمندان شرکت ها می باشد. همچنین اعلام شده که این محصول، به سازمان ها کمک می کند تا از انعطاف پذیری در کار کارکنان، حمایت قدرتمندتری را به عمل آورند. نکته دیگر اینکه تمرکز محصول جدید کانن، بر افزایش بهره وری شرکت های ساده می باشد.

قابلیت های ویژه امینتی

یکی از ویژگی های قابل توجه دستگاه کپی کانن با قابلیت اتصال به فضای ابری، بهره مندی این دستگاه از پلتفرم imageRUNNER ADVANCE ارتقاء یافته می باشد. این ویژگی، امکان استفاده از قابلیت های ویژه امنیتی را برای کاربران فراهم می کند. بدیهی است که وجود چنین خصیصه ای می تواند در جلب نظر کاربران نسبت به این دستگاه کپی منحصر بفرد کانن بسیار تاثیرگذار باشد.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن به منظور ارائه خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به کاربران گرامی راه اندازی شده است. این مرکز با دارا بودن سابقه ای درخشان در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود، توانسته در طول سالیان اخیر به اولین انتخاب کاربران تبدیل شود. لازم به ذکر است که مدیریت نمایندگی canon، همواره در جهت کسب رضایت مشتریان تلاش کرده است؛ در همین راستا خدمات انجام شده در این مرکز دارای گارانتی معتبر می باشد. برای خرید هریک از محصولات کانن و اطمینان از اورجینال بودن آن، می توانید به مراکز فروش رسمی ایجاد شده توسط این نمایندگی مراجعه نمایید.

واحدهای تعمیرات کانن

در واحدهای تعمیرات کانن ، تعمیر تخصصی و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه دارای مشکل را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. ارئه ی خدمات سرویس در محل کانن برای ماشین های اداری این شرکت را می توان یکی از اقدامات ویژه ی نمایندگی مورد بحث برای کسب رضایت کاربران به شمار آورد. شما کاربران گرامی ضمن تماس با واحدهای تعمیرات کانن، می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

با دنبال کردن این بخش، می توانید به آخرین مطالب مربوط به کمپانی کانن و محصولاتش دسترسی داشته باشید.

محصولات کانناطلاعات بیشتر »
سوالات متداول کانناطلاعات بیشتر »
مقالات کانناطلاعات بیشتر »
Rate this post