اشتراک گذاری

کاهش فروش کپی کانن

به تازگی شاهد کافروش کپی کانن در ایران بوده ایم. این مشکل دلایل مختلفی داشته است که دراین مطلب به آن می پردازیم. از رکودهای اقتصادی تا برندهای رقیب و قیمت های پایین گرفته تا کیفیت و کارایی دستگاه های کپی. محصولات توشیبا و شارپ و کانن همواره جزء پرفروش ترین محصولات روز دنیا و بخصوص ایران بوده اند. در رده بندی های جهانی دستگاه های کانن، ریکو، توشیبا و شارپ رده های اول تا چهارم را در اختیار دارند. تحقیقات در بازار ایران نشان داده است که فروش برند شارپ بیش از بقیه ی رقبا بوده و رتبه ی اول را این برند به خود اختصاص داده است. توشیبا و کانن در تعقیب شارپ می باشند.

اقدامات کانن جهت جلوگیری از کاهش فروش

کمپانی کانن جهت جلوگیری از کاهش فروش کپی کانن در اندیشه ی انجام اقداماتی می باشد. این کمپانی  اعلام نموده که قصد دارد مدل های جدیدتری از محصولات خود در زمینه کپی و چاپ را روانه بازار کند. این عمل به جهت افزایش سهم بازار محصولات کانن می باشد.

 برندهای رقیب کانن از جمله توشیبا و شارپ نیز اقدام به معرفی محصولات جدیدی نموده اند و این عمل بازار را رقابتی تر کرده است. با ورود کمپانی های سامسونگ و اچ پی نیز به بازار رقابت  تنگ تر از قبل تر شده است.

کاهش فروش کپی کاننافزایش کیفیت دستگاه های کپی کانن

کمپانی کانن در اندیشه ی  افزایش کیفیت دستگاه های کپی خود ، جهت  جلوگیری از کاهش فروش کپی کانن و کسادی بازاراست. آنها قصد دارند کیفیت چاپگر ها را تا حدبسیار زیادی ارتقاء دهند. این ارتقاء در بوردها و فیوزینگ ها می باشد که سبب بهبود عملکرد محصولات کانن می گردد. یکی از مواردی که سعی شده است در نسخه های جدید بهبود یابد میزان چاپ در

میزان چاپ در نسخه های جدید به دو برابر ارتقاء پیدا خواهد کرد. این امر سبب می شود محصولات کانن برای ادارات و سازمان ها به یک دستگاه راهبردی تبدیل شود و کاربران بیش از پیش از این دستگاه استقبال نمایند. احتمال می رود با این امر میزان فروش کانن به کمپانی شارپ برسد.

کاهش قیمت جهت بازگشت به بازار رقابت

کاهش قیمت یکی از راه های افزایش سود و بازگشت به بازار رقابت می باشد . این مسیری است که کمپانی کانن جهت حل مشکل کاهش فروش کپی کانن در نظر گرفته است.

با کم کردن حاشیه سود، یک شرکت می تواند باسرعت بیشتری از رقبای خود پیشی بگیرد.  کمپانی کانن قصد دارد قیمت چاپگرهای جدید خود را کاهش دهد. این عمل برای افزایش رقابت و بیشتر کردن سهم بازار لازم و ضروری به نظر می رسد. به این ترتیب کمپانی های توشیبا و شارپ روزهای سختی را در ایران پیش رو خواهند داشت.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن با تخصیص واحدهای مجزا جهت تعمیرات کانن ، تعمیراتی با کیفیت و بدون بازگشت را به کاربران گرامی وعده می دهد.

مواد و قطعات مورد استفاده در نمایندگی مجاز کانن با کیفیت و اورجینال بوده و سبب افزایش کیفیت تعمیرات می گردد. از طرفی نمایندگی کانن  اقدام به ارائه گارانتی می نماید که این مورد صحت و سلامت تعمیرات دستگاه های کپی را دو چندان می کند و سبب افزایش اعتماد مشتریان به یک برند می گردد.

دیگر خدمت نمایندگی معتبر کانن ارائه ی خدمات فروش ،  آموزش تعمیرات کانن و سرویس در محل می باشد که شما می توانید با تماس با اپراتورهای نمایندگی canon اقدام به دریافت خدمات تعمیرات در منزل نمایید. در صورت تمایل می توانید خدمات ما را در واحدهای تعمیرات کانن مطالعه نمایید.

تازه ترین اخبار و خواندنی های کانن را در سایر صفحات سایت پیگیری نمایید.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار

لینک مفید

Rate this post