اشتراک گذاری

چرا نگران هارد دیسک دستگاه کپی باشیم؟

پیش از پاسخگویی به این پرسش که «چرا نگران هارد دیسک دستگاه کپی باشیم؟»، بهتر است با هارد دیسک دستگاه کپی کانن و کارکرد آن اشنا شویم. بد نیست بدانید که تقریباً تمامی دستگاه های کپی دیجیتالی که از سال ۲۰۰۲ به بعد تولید و روانه بازارهای جهانی گشته اند، دارای هارد دیسک هستند. هارد دیسک دستگاه کپی کانن در واقع عملکردی چون هارد سایر دستگاه های هوشمند دارد. بدین معنی که هارد دیسک های موجود در دستگاه کپی همچون هاردهای موجود در یک رایانه شخصی، تصاویری از هر سندی که اسکن شده، کپی شده یا از طریق ایمیل فرستاده شده است را در درون خود ذخیره می سازند.

کارکرد هارد دیسک دستگاه کپی

همان گونه که اشاره نمودیم هارد دیسک دستگاه کپی کانن عملکردی چون هارد سایر دستگاه های هوشمند دارد.  ذخیره  اسناد و اطلاعات در درون هارد دستگاه کپی سبب می شود که امنیت این قطعه و حفظ آن، در برخی موقعیت های خاص، از اهمیت ویژه ای برخوردار شود. بعلاوه هارد دیسک به دستگاه فتوکپی اجازه می دهد نیازهای چند منظوره خود را برآورده سازد و با پروژه های کپی، چاپ، فکس و اسکن هماهنگ شود. هارد دیسک این امکان را فراهم می سازد تا یک ماشین در همان زمان که یکی دیگر از کارکنان به طور فیزیکی در انتظار انجام شدن کپی توسط ماشین است به یک کار پرینت نیز بپردازد.

هارد دیسک دستگاه کپی کانن همچنین به کاربران متعدد این امکان را می‎دهد تا پروژه های خود را در صف ذخیره سازند. در چنین شرایطی، در حالی که یک کارمند در حال انجام کارهای پرینت است، هارد دیسک می‎تواند اطلاعات مربوط به کارهای پرینت، فکس و یا کپی های بعدی را ذخیره کرده و زمانی که کار قبلی انجام شد، به طور خودکار آنها را شروع کند. با این اوصاف پاسخ به این پرسش که «چرا نگران هارد دیسک دستگاه کپی باشیم؟»، مرتبط به بخش امنیت داده ها و اطلاعاتی است که بر روی این قطعه به صورت خودکار ذخیره می شوند. حال باید به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می توانیم امینت داده ها و اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک دستگاه کپی کانن را فراهم کنیم.

هارد دیسک دستگاه کپی

امنیت هارد دیسک دستگاه کپی

داده های ذخیره شده در هارد دیسک دستگاه کپی برای همیشه در این قطعه حفظ خواهند شد مگر آنکه یکی از این دو مورد برای هارد دیسک اتفاق بیفتد: یک آنکه هارد دیسک دستگاه کپی کانن به حد ذخیره سازی خود برسد و اطلاعات جدیدی بر روی داده های قدیمی تر نوشته ‎شوند. دوم آنکه اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دیسک از طریق برنامه نرم افزاری از بین برده شود و یا به صورت دستی پاک شود.

اگر شما نیز از کاربران دستگاه کپی هستید و حفظ امینت داده ها و اطلاعات چاپ شده و ذخیره شده بر روی هارد دیسک این دستگاه، برایتان اهمیت ویژه ای دارد بهتر است ادامه مطلب و پاسخگویی به این پرسش که «چرا نگران هارد دیسک دستگاه کپی باشیم؟»، را از دست ندهید. اگر دستگاه کپی خود را به فروش می‎رسانید، ارتقا می‎دهید یا از دور خارج می‎کنید، باید هارددیسک دستگاه را به‌درستی نابود یا پاک‌کنید (البته اگر دستگاه شما هارددیسک داشته باشد) تا امنیت اطلاعات شما حفظ شود. راهکارهای موجود برای از میان بردن اطلاعات هارد دیسک عبارتند از:

  • حذف هارد دیسک (پیش از فرش دستگاه، هارد دیسک آن را جدا و نابود سازید و یا در یک جای امن نگهدارید)
  • دوباره نویسی هارد دیسک (اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کاملاً از میان رفته / پاک شده / یا مجدداً اطلاعات جدید روی آن نوشته شده است.)
  • امن سازی هارد دیسک (بدین معنا که اطلاعات موجود در هارد دیسکتان محافظت شده باشد، غیر شخصی بودن محتویات اطلاعات تأیید شود و در نهایت مشخص شود که دستگاه دارای هارد دیسک کد شده است).

هارد دیسک دستگاه کپی / تعمیرات هارددیسک دستگاه کپی / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات کپی کانن / نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن / خدمات پس از فروش کانن / ماشین های اداری کانن / نمایندگی کانن / تعمیرات کانن

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

خدمات مرتبط با حفظ امینت داده ها و اسناد ذخیره شده بر روی هارد دیسک دستگاه کپی کانن با حضور در این مرکز قابل دریافت است. نمایندگی کانن چه در فروش تولیدات و چه در ارائه خدمات پس از فروش، به دلیل همکاری با تعدادی از باتجربه ترین کارشناسان این حوزه، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته است، به گونه ای که به اذعان بسیاری از همکاران، در حال حاضر یکی از معدود مراکزی است که توانسته خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک سازد. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وب سایت قابل پیگیری است.

سوالات متداول

محصولات

مقالات

اخبار

Rate this post