اشتراک گذاری

پرینتر کانن imageRUNNER 1435P

پرینتر کانن imageRUNNER 1435P ، دارای طراحی ظریفی در بین هم رده های خود می باشد. شرکت کنون قیمت این پرینترهای عالی و بی نظیر را به حداقل رسانده و قابیت های این دستگاه را تا حداکثر ممکن بالا برده است.این پرینترها آنقدرخوب و قوی طراحی شده اند که شما تا مدتها میتوانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه پیشرفته، عملیات های بسیار دقیق آن می باشد.

پرینتر کانن imageRUNNER 1435P ، به اندازه ای کوچک است که میتواند به راحتی روی دسکتاپ قرار بگیرد. همچنین این دستگاه جایگزینی ایده آل برای چاپگرهای تک کاره یا مدل های قدیمی تر می باشد.

پرینتر کانن imageRUNNER 1435P

ویژگی های پرینتر کانن imageRUNNER 1435P

قابلیت اتصال به شبکه

یکی از قابلیت های پرینتر کانن imageRUNNER 1435P آن است که میتواند به راحتی به شبکه شما متصل شود به این شیوه شما میتوانید براحتی دستگاه خود را مدیریت کنید.

برای اشتراک گذاری پرینتر به شبکه می توانید از این مطلب کمک بگیرید.

سرعت چاپ

سرعت خروج این پرینترهای جدید ۳۷ppm  ( ۳۷ صفحه در دقیقه ) می باشد. این ویژگی به شما امکان می دهد تا کارهای زیادی را در مدت زمان کوتاه انجام دهید.

ویژگی های دیگر پرینتر کانن imageRUNNER 1435P

در این مدل پرینترها شما میتوانید اسناد مورد نظرتان را تا ابعاد ۸-۱/۲ x 14  چاپ و مدیریت کنید.

پرینتر کانن imageRUNNER 1435P ، برای چاپ اسناد تجاری نیز ایده آل هستند و دیگر اینکه  این پرینتر از ۳ استانداردهای UFR II LT ، PCL 5e/6 و Adobe PostScript بهره می برد.

این محصول جدید کنون دارای ویژگی های هوشمند دیگری نیز می باشد. ودیگر آنکه ، طراحی آن به گونه ای است که میتوانید آن را به راحتی بروی دسکتاپ خود بگذارید یا جایی متمرکز تر برایش فراهم کنید تا راه دست تان باز باشد. 

صفحه نمایشگر، پلتفرم و پورتهای تعبیه شده مطابق با استاندارد

این پرینترها دارای صفحه نمایشگر قابل مشاهده ۵-Line LCD بوده و دکمه های آن استاندارد و راحت هستند.
همچنین این پرینترهای خوش استایل (imageRUNNER 1435 ) از پلتفرم های Canon’s imageCHIP Lite بهره می برند ، این ویژگی باعث میشود تا کارایی به همراه سرعت به شکلی فوق العاده بالا برود.

پورت های دوگانه USB 2.0 و حافظه فراوان نیز از دیگر مشخصات بارز این محصول می باشد، این دو عامل مهم سرعت بهره وری را بصورت چشم بگیری  در این دستگاه بالا برده است. .

نکته قابل توجه آن است که این پرینتر کانن imageRUNNER 1435P ، ازاستانداردهای  PCL 5e/6 و PostScript 3 بهره مند هستند ، همان طور که می دانید، این استانداردها ایده آل برای چاپ اسناد تجاری می باشند.

از سوی دیگر، زبان نوشتاری این پرینترنیز از استاندارد  UFR II LT  بهره برده است. به یاد داشته باشید که، این استاندارد نیز برای بالا رفتن سرعت بهینه شده است.

ضمنا، با بهره گیری از سرعت چاپ ۳۷ppm ، در  پرینتر کانن imageRUNNER 1435P ، خروجی با کیفیت تری نیز ارائه خواهد شد.

و دیگر آنکه این پرینتر ها با استفاده از رزولوشن  dpi 600600 x   ( معادل ۱۲۰۰ x 600 ) کارهای چاپی واضح تری برای شما به ارمغان خواهند آورد.

واحدهای تعمیرات کانن

اکنون با راه اندازی واحد های  تعمیرات کانن به صورت مجزا در زمینه تعمیرات هر محصول، کارشناسان این واحد تمرکز خاصی بروی تعمیرات دستگاه ها پیدا کرده اند. از سوی دیگر، این مراکز هر کدام به ابزار و قطعات بسیار پیشرفته ای مجهز شده اند که با این ویژگی می توانند ، هر گونه نقص در دستگاه شما  را به شیوه ای دقیق و کارشناسانه بررسی و تعمیر کنند.

بر همین اساس، تعمیرات انجام شده در این مراکز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شده است. همچنین اکنون کاربران می توانند، هرگونه مشاوره و راهنمایی را در زمینه محصول خود آن هم در سطحی تخصصی دریافت کنند. شایان ذکر است که در این واحدها، برای تعویض قطعات معیوب از نمونه اورجینال استفاده می شود.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن، سالهای زیادی است که افتخار خدمت رسانی به مشتریان گرامی را دارد. این مرکز با وجود کارشناسان خبره و فوق متخصص همواره کاربران را در زمینه های مختلف پشتیبانی و حمایت کرده است. شعار این مرکز همواره مشتری مداری بودن است و در این راستا کاربران گرامی ، همیشه از مشاورات دقیق و خدمات با کیفیت این مرکز بهره برده اند. لازم به ذکر است، انواع مدل های دوربین، دستگاه کپی، اسکنر، پرینتر، فکس و … کانن در این نمایندگی و به شکل اورجینال به فروش رسیده و در صورت تمایل، در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

5/5 (1 امتیاز)