اشتراک گذاری

نخستین دوربین سینمایی فول فریم کانن

کمپانی خوشنام و محبوب کانن، نخستین دوربین سینمایی فول فریم خود را به علاقمندان معرفی کرد. به نظر می رسد نخستین دوربین سینمایی فول فریم کانن، با ویژگی های متمایز و خارق العاده اش یک رقیب جدی برای سایر تولیدکنندگان باشد و بسیاری از فعالان مستقل اما کم‌درآمد حوزه سینما را وسوسه کند تا کار با آن را تجربه کنند. کارشناسان معتقدند که این دوربین با ویژگی هایی که دارد می تواند با دو غول تولید کننده دوربین‌های سینمایی در جهان، یعنی شرکت‌های RED و Arri رسماً وارد رقابت شود. بنظر می رسد علاقمندان حوزه عکس، فیلم و سینما می بایست ورود نخستین دوربین سینمایی فول فریم کانن به عرصه تولید را به فال نیک بگیرند. زیرا رقابت ایجاد شده میان این سه کمپانی به سود سینماگران و فیلمسازان تمام خواهد شد و شاسد قیمت محصولات را وارد فاز جدیدی ‌کند.

ویژگی های نخستین دوربین سینمایی فول فریم کانن

برای آشنایی با ویژگی های این محصول بهتر است از نام آن شروع کنیم؛ نام نخستین دوربین سینمایی فول فریم کانن C700 FF است. آنچنان که کانن ادعا کرده، این دوربین قادر است حتی ویدئوهایی با کیفیت ۱۸٫۷ مگاپیکسل را ضبط کند. نسبت تصویر در این محصول ۱۷:۹ است و امکان فوکوس دوتایی و همچنین ضبط فیلم با سرعت آهسته تا ۱۶۸ فریم بر ثانیه را دارد. کانن ادعا کرده که گستردگی دینامیکی این دوربین فول فریم در حالت‌های فیلم‌برداری خام (Raw) از ۱۵ استاپ بیشتر است و می تواند ویدئوهای با کیفیت و پرحجم را در حافظه های یک یا دو ترابایتی خود ذخیره کند.

نخستین دوربین سینمایی فول فریم کانن

قیمت نخستین دوربین سینمایی فول فریم کانن

قیمت برآورد شده برای نخستین دوربین سینمایی فول فریم کانن ۳۳ هزاردلار است. البته این قیمت بدون درنظر داشتن پکیج های کامل عکاسی است و وجود لنزهای متعدد سبب افزایش این قیمت خواهد شد.  اگرچه در نخستین نگاه، این قیمت به نظر بالا بیاید اما بد نیست بدانید که این محصول با این قیمت در حال حاضر ارزانترین دوربین سینمایی فول فریم است و سایر دستگاه های مشابه با آن، بسیار گرانتر هستند.

تعمیرات دوربین کانن

توصیه می شود تعمیر تمامی محصولات کانن، چه قدیمی ترین و چه نخستین دوربین سینمایی فول فریم کانن، صرفا در مراکز مجاز و استاندارد انجام شود. تعمیرات دوربین کانن در مراکز مجاز و استاندارد را می‌توان اقدامِ هوشمندانه‌ای از جانبِ کاربرانِ گرامی در راستای بازیابی کیفیت دستگاه‌هایشان به شمار آورد؛ به‌عبارتی دیگر تحویل دستگاه معیوب به یک مرکز مجاز، این فرصت را برای کاربر فراهم می‌سازد تا پس از تعمیر دستگاه، لذت کار با یک دستگاه سالم و بی‌نقص را مجدداً تجربه نمایند؛ این امر از آن‌روست که تعمیر دوربین Canon در یک مرکز مجاز توسط کارشناسانی انجام می‌شود که تخصص و تجربۀ لازم را در این زمینه دارا هستند؛ کارشناسانی که ضمن آشنایی با سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصولات، از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر نیز بهره‌مند هستند. بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء می‌بخشد و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان دستگاه‌های کانن می‌گردد.

تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. در این بخش به منظور کسب رضایت و آسایش خاطر هموطنان گرامی، تمامی سرویسهای مرتبط با دستگاه‌ های کانن همراه با گارانتی عرضه‌ میگردد. مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی کانن با دارا بودن سالها تجربه در زمینه‌ تعمیرات قادر به تعمیر و ترمیم تمامی دستگاه‌های معیوب و ناقص کانن می باشند. مرکز تعمیرات کانن در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز غالب دستگاه های کانن نظیر پرینتر، فتوکپی، دوربین های عکاسی و… را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و با تمرکز بر ساختار هریک از آنها، پیشرفته ترین و سازگارترین تجهیزات تعمیر را در اختیار کارشناسان خویش نهاده است. واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی شده اند.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات کانناطلاعات بیشتر »
سوالات متداول کانناطلاعات بیشتر »
مقالات کانناطلاعات بیشتر »
Rate this post