اشتراک گذاری

فلاش ۴۷۰EX-AI کانن

معرفی فلاش ۴۷۰EX-AI کانن به عنوان ابزاری هوشمند و متخصص برای گرفتن یک عکس درجه یک توسط یک کاربر کاملا آماتور… فلاش ۴۷۰EX-AI کانن یک فلاش الکترونیکی است که به دنبال تکامل سیستم دوربین‌های DSLR، توسط کمپانی کانن معرفی شده است. کانن به همراه دوربین بدون آینه جدید خود، فلاش ۴۷۰EX-AI  را نیز رونمایی کرده است. فلاش ۴۷۰EX-AI کانن تفاوت‌های زیادی به فلاش‌های رو دوربینی متداول دارد. فلاش ۴۷۰EX-AI کانن با استفاده از هوش مصنوعی، این امکان را برای عکاسان مبتدی فراهم می‌کند تا بتوانند تصاویر باکیفیتی را به ثبت برسانند. فلاش ۴۷۰EX-AI کانن بیشتر برای افراد مبتدی علاقه‌مند به عکاسی طراحی شده است تا بتوانند با کمک آن، زاویه صحیح تابش نور فلاش را به صورت اتوماتیک تنظیم کنند.

فلاش ۴۷۰EX-AI کانن

امکانات فلاش ۴۷۰EX-AI کانن

تکنولوژی جدید موجود در ساختار  فلاش ۴۷۰EX-AI کانن این قابلیت را دارد که نه تنها فاصله بین فلاش و سوژه مورد نظر را اندازه گیری کند، بلکه فاصله بین فلاش و سقف را برای یک زاویه یابی دقیق و مطلوب هم محاسبه می کند. به علاوه فلاش ۴۷۰EX-AI کانن برای جلوگیری از بروز خطاهای احتمالی در تنظیم جهت مناسب فلاش، به‌صورت خودکار سر فلاش را در جهت موقعیت صحیح هدایت می‌کند. فلاش ۴۷۰EX-AI کانن همچنین از حالت کاملا اتوماتیک پشتیبانی می‌کند و از این طریق به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند به صورت دستی زاویه مورد نظر خود را تنظیم کند.

ویژگی های انحصاری فلاش ۴۷۰EX-AI کانن

از ویژگی های منحصر به فرد فلاش ۴۷۰EX-AI کانن که مبتنی بر هوش مصنوعی است، می توان به این نکته اشاره کرد که اگر کاربر جهت فعلی فلاش ۴۷۰EX-AI کانن را به یک جهت دیگر تغییر دهد (به‌عنوان مثال آن را از حالت عمودی به افقی تغییر دهد)، از آن‌جا ‌که این فلاش جهت قبلی را ذخیره کرده است، به سادگی می تواند مجددا به زاویه قبلی بازگردد. همچنین اگر برای گرفتن عکس سلفی آن را به سمت خود بچرخانید، جهت فلاش ۴۷۰EX-AI کانن به صورت خودکار تغییر می‌کند.

توصیه کانن در استفاده از فلاش ۴۷۰EX-AI کانن

کانن به منظور جلوگیری از بروز مشکل در زمان استفاده از این فلاش و ممانعت از افزایش بیش از حد دما، به کاربران توصیه می‌کند تا از باتری‌های لیتیوم‌یونی استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دوربین

کیفیت فلاش ۴۷۰EX-AI کانن

فلاش ۴۷۰EX-AI کانن که از عدد راهنمای ۴۷ متر برخوردار است در حالت AI، به صورت خودکار فاصله فلاش تا سوژه و ارتفاع سقف را محاسبه کرده و زاویه سر فلاش را طوری تنظیم می‌کند تا نور با کیفیتی پخش شود و با سایه‌های نرم بر روی سوژه تابیده شود. با این روش سقف حمک یک رفلکتور را دارد و شرایطی را فراهم می کند که نور فلاش به صورت بازتابی و با کیفیتی نرم‌تر به سوژه تابیده شود.

به همین دلیل است که فلاش ۴۷۰EX-AI کانن برای نورپردازی پرتره در فضاهای داخلی گزینه ای ایده‌آل و راحت است. این امکان نیز برای کاربر وجود دارد که تنظیمات فلاش را بر روی حالت دستی نیز قرار دهد و زاویه سر فلاش را طوری تنظیم کند که به کیفیت نوری و روشنایی دلخواه برسد.

تعمیرات دوربین کانن

مرکز تعمیر دوربین کانن همزمان با پیشرفت فناوری و تکنولوژی های جدید در دوربین های کانن، اطلاعات و دانش خود را نیز به روز می کند تا از قافله تکنولوژی عقب نماند. این مرکز معتقد است که برای ارائه یک تعمیر خوب و با کیفیت، شناخت ساختار و عملکرد دوربین بسیار مهم و حیاتی است؛ لذا برای تحقق اهداف تعمیراتی خود، همواره در حال آپدیت دانش و اطلاعات خود است و متخصصان خود را بر اساس یک برنامه ریزی دقیق و مدون در دوره های بین المللی شرکت می دهد تا بتوانند از فناوری های جدید اطلاعات جدید بدست بیاورند و آن اطلاعات را در حوزه تعمیرات عملیاتی سازند.

مرکز تعمیرات کانن

مرکز تعمیرات کانن ، مرکزی جامع و ایده آل است برای همه کاربران کمپانی کانن. مهم نیست که شما از کدام یک از تولیدات کانن استفاده می کنید، مه این است که با هر مشکلی رز و درشتی می توانید به مرکز تعمیرات کانن مراجعه کنید و خدمات مربوطه را دریافت نمایید. این مرکز خدمات تعمیراتی خود را در واحد های جداگانه و کاملا اختصاصی ارائه می دهد؛ به همین جهت کیفیت تعمیرات در این مرکز، در جه یک و بی نظیر است.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن درگاه امن و مورد اطمینانی برای تهیه و خرید هر یک از محصولات کمپانی کانن است. اگر در فکر خرید هر یک از محصولات کانن هسنید به راحتی می توانید با مراجعه به مرکز نمایندگی کانن، پس از دریافت مشاوره های اختصاص، برای یک خرید ایده آل و هوشمندانه اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

ده + ده =