اشتراک گذاری

شارژ کارتریچ کانن

شارژ کارتریچ کانن  با روش هایی جدید و به روز در مرکز نمایندگی کانن انجام می شود. برای شارژ کارتریچ کانن رعایت استاندارد های موجود در صنعت چاپ بسیار ضرورت دارد، زیرا این قطعه ارتباط مستقیمی با کیفیت چاپ دارد. دوستانی که با دستگاه چاپ کار می کنند به خوبی می دانند محفظه ای که تونر و جوهر در آن قرار می گیرد، کارتریج نام دارد.

 درپرینترهای جوهرافشان دستور پرینت توسط جوهر و به وسیله هد کارتریج روی کاغذ منتقل می گردد. در پرینتر های لیزری دستور پرینت روی کاغذ توسط پودر ( تونر) و به کمک درام کارتریج اجرا می شود. این تفاوت ها در اجرای شارژ کارتریچ کانن تاثیر مستقیم دارد که فقط یک فنی کار حرفه ای می تواند آن را به درستی اجرا کند.

شرایط شارژ کارتریچ کانن

کادر فنی نمایندگی کانن برای رفاه حال کاربران خود به دو شکلسرویس در محل و سرویس در مرکز سرویس دهی می کنند. اگر اکنون زمان شارژ کارتریچ کانن فرا رسیده است، اصلا جای نگرانی نیست. به راحتی می توانید با یک تماس از خدمات برتر و با کیفیت این مرکز بهره مند شوید. کادر فنی شارژ کارتریچ از لحاظ علمی و عملی با کارکرد این قطعه به خوبی آشنایی دارند و می توانند سرویس این قطعه را با کیفیت هر چه بهتر و برتر انجام دهند.

چگونگی شارژ کارتریچ کانن

اگر به هر دلیلی ایرادی در کارتریچ وجود داشته باشد، در عملکرد تونر و جوهر اختلال ایجاد می شود و عملا دستگاه از کارایی می افتد؛ لذا شارژ کارتریچ کانن بسیار مهم و حیاتی است. تعویض کل کارتریچ همیشه هزینه بر بوده لذا پیوسته به کاربران توصیه می شود که با شارژ کارتریچ کانن هزینه ای کمتر و کیفیتی مطلوب را برای خود داشته باشند. هر چند واقعیت این است که تعویض کل کارتریچ در کیفیت نهایی پرینت بسیار سرنوشت ساز است، اما “تعویض” خیلی هم حیاتی نیست مگر در مواقع اضطرار.

اهمیت بسته بندی کارتریچ کانن

وقتی شارژ کارتریچ کانن به اتمام رسید و هنوز فرصت لازم را ندارید که دوباره آن را شارژ کنید، لازم است برای مراقبت و نگهداری صحیح از آن مراحلی را طی کنید تا نهایتا در اولین فرصت برای شارژ کارتریچ کانن اقدام کنید.

بسته بندی کارتریچ

  • کارتریج خالی را از پرینتر خارج کنید .
  •  نوار باریکی را چند تا کنید تا به اندازه طول حدود ۳ cm کوچک شود. آن را خیس کنید؛ به طوری که فقط مرطوب باشد و چکه نکند.
  •  کارتریج و نوار خیس شده را در کیسه زیپ دار قرار دهید. توجه کنید که نوار خیس کافی است به بدنه کارتریج بچسبد و نباید هیچگونه تماسی با هد چاپ یا قسمت های جوهری کارتریج داشته باشد. وظیفه این نوار خیس، مرطوب نگه داشتن داخل پلاستیک است .
  •  کیسه را بسته و زیپ آن را خوب ببندید .
  •  در اسرع وقت برای شارژ کارتریچ کانن اقدام کنید .

خدمات تعمیر کارتریچ کانن

  • تعویض تمام قطعات اصل(چیپ ست، درام، مگنت، بلید، دکتر بلید و فنر اتصال)
  • سرویس بادگیری تمام قسمت های کارتریچ و گریس کاری چرخ دنده ها و در نهایت استفاده از مرغوب ترین تونر
  • تعویض پوکه معیوب کارتریچ کانن
  • تعویض تمامی چرخ دنده های داخلی

نمایندگی کانن همواره کاربران را حمایت و پشتیبانی می کند، به همین جهت همه این خدمات با گرانتی ارائه می شوند.

اهمیت شارژ کارتریچ کانن

کارتریچ منبع رنگ و مهم ترین بخش ماشین های اداری به حساب می آید. این قطعه در دو نوع لیزری و جوهر افشان در چاپگر های گوناگون استفاده می شود. کارتریچ ها از موادی به نام تونر استفاده می کنند که این مواد رنگ پرینت را برای چاپ تامین می کنند. در هنگام شارژ کارتریچ کانن به همه این قسمت ها دسترسی خواهیم داشت و باید کیفیت کارایی آنها را بررسی کنیم تا در نهایت چاپ خوبی از دستگاه تحویل بگیریم.

تعمیرات کانن

مرکز تعمیرات کانن با کادری مجرب و متعهد برای اجرای همه خدمات تعمیراتی آمادگی دارد. این مرکز در واحد های جداگانه خدمات تخصصی تعمیرات را ارائه می دهد. مقوله تعمیرات، بسیار پیچیده و حساس است از این رو مرکز تعمیرات کانن تلاش کرده است که با جداسازی و تخصصی نمودن واحد تعمیرات، کیفیت سرویس دهی و درجه رضایت کاربران را بالاتر ببرد.

نمایندگی کانن

مرکز نمایندگی کانن، سال هاست به عنوان برترین و قدرتمند ترین مرکز در حوزه تعمیر و فروش محصولات شرکت کانن فعالیت می کند و در طی این سال ها همواره به عنوان مرکز معتمد و منتخب مشتریان مطرح بوده است. این مرکز هرگز کیفیت را فدای کمییت و اعداد وارقام نخواهدکرد و همواره به دنبال عرضه بهترین ها در حوزه الکترونیک، مکانیک و برق است تا رضایتمندی مشتری را در هر حوزه ای از آن خود سازد.

Rate this post