اشتراک گذاری

شارژ کارتریج کانن

شارژ کارتریج فوری در محل مورد نظر شما ، مشاوره رایگان با کارشناسان در مورد زمان شارژ کارتریج ، قیمت شارژ کاتریج و… با یک تماس درخواست خود را ثبت کنید. شارژ کارتریج کانن شامل پرینتر و دستگاه کپی می شود که هر دو برای چاپ اسناد از مواد مصرفی همچون تونر و جوهر استفاده می کنند. در صورت کاهش حجم مواد مصرفی، از کیفیت کار دستگاه کاسته شده و برگه های چاپ شده، بسیار کمرنگ می شوند. لازم است بدانید که شارژ کارتریج در هر یک از این دستگاه ها نیاز به طی مراحل متفاوتی دارد؛

از این رو شارژ کارتریج canon باید توسط متخصصینی انجام شود که از تجربه لازم در این زمینه برخوردار هستند. گفتنی است تکنسین های ما در مرکز تعمیرات کپی کنون، این تبحر و مهارت را دارند و می توانند عملیات شارژ کارتریج را بدون کوچک ترین مشکل انجام دهند. در ادامه نکات بیشتری را در این مورد به شما ارائه می دهیم.

شارژ کارتریج کانن

چه زمانی برای شارژ کارتریج مناسب است ؟

بهترین زمان شارژ کارتریج، زمانی است که پیامی مبنی بر اتمام جوهر یا تونر در پرینتر های جدید دریافت می کنید.  در زمان مشاهده این پیغام، لازم است بلافاصله برای تعویض یا شارژ کارتریج پرینتر اقدام نمایید. اگر دستگاه قدیمی است و قابلیت نمایش پیغام اتمام کارتریج ندارد،  پایین آمدن شاخص جوهر و گذشتن شش ماه از عمر کارتریج ، کمرنگ شدن چاپ و… نشانه هایی هستند که خبر از زمان شارژ کارتریج می دهند.

شارژ کارتریج کانن در تهران

دلیل سفید پرینت گرفتن پرینتر کانن چیست؟ چرا پرینتر کانن کم‌رنگ پرینت می‌گیرد؟ یکی از دلایل بروز چنین مشکلاتی در پرینتر کانن، اتمام شارژ کارتریج است. اگر از کاربران تهرانی پرینتر کانن هستید و با چنین مشکلاتی در این دستگاه مواجه شده‌اید تنها کافیست که با نمایندگی رسمی کانن تماس بگیرید.

این مرکز نه تنها در مناطق مختلف تهران از سعادت‌آباد تا چیتگر، میرداماد، فرجام، ستارخان، پیروزی، امیرآباد و ولیعصر شعبه دارد بلکه سرویس شارژ کارتریج کانن را در محل نیز به کاربران ارائه می‌دهد. بنابراین در هر کجای کلان‌شهر تهران که باشید، می‌توانید از خدمات شارژ کارتریج پرینتر کانن توسط نمایندگی رسمی کانن استفاده کنید.

شارژ کارتریج کانن در کرج

حتی اگر در کرج هم سکونت دارید و به سرویس شارژ کارتریج پرینتر کانن نیاز پیدا کرده‌اید، می‌توانید با نمایندگی پرینتر کانن در کرج تماس بگیرید. چراکه این مرکز در کرج هم شعبه دارد. شعبه نمایندگی کانن در کرج، در منطقه شاهین ویلا قرار گرفته است. این مرکز علاوه‌بر ارائه خدمات شارژ کارتریج کانن به کاربرانی که به صورت حضوری به این مرکز مراجعه می‌کنند، سرویس شارژ کارتریج کانن در محل را به تمامی کاربران کرجی در اقصی نقاط این استان از عظیمیه تا گوهردشت، جهانشهر، مهرشهر، هشتگرد و … ارائه می‌دهد.

با این وجود اگر شارژ کارتریج پرینتر شما به اتمام رسیده است تنها کافیست که با نمایندگی رسمی کانن تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و سرویس شارژ کارتریج پرینتر کانن را در محل به شما ارائه دهند.

تفاوت کارتریج جوهرافشان و لیزری کانن

کارتریج جوهر افشان

کارتریج های جوهرافشان، از جوهری که به شکل مایع است برای تأمین رنگ پرینتر استفاده می کند. کارتریج های جوهر افشان همانگونه که از عنوان آنها پیداست برای پرینتر های جوهر افشان استفاده می شود. کارتریج پرینترهای جوهرافشان در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و زرد وجود دارد. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید. ولی در چاپگرهای امروزی، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. کلیه سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج کانن توسط کارشناسان نمایندگی کانن ارائه می گردد.

کارتریج لیزری

کارتریج های لیزری همانگونه که از نام آنها پیداست برای پرینترهای لیزری مورد استفاده قرار می گیرد. این کارتریج ها برای تأمین رنگ پرینتر از پودر مخصوصی به نام تونر استفاده می کند. کارتریج لیزری در پرینترهای سیاه و سفید، به صورت تک رنگ (مشکی) یا مونوکروم وجود دارد. این کارتریج همانگونه که اشاره شد برای پرینترهای مونوکروم یا سیاه و سفید استفاده می شود. برای پرینترهای لیزری رنگی معمولا ۴ عدد کارتریج لیزری وجود دارد که از تونرهای رنگی مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می کند. کلیه سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج کانن (لیزری سیاه و سفید و رنگی) توسط کارشناسان مرکز شارژ کارتریج Canon ارائه می گردد.

شارژ کارتریج لیزری کانن

کارتریج‌های لیزری دارای دو بخش تونر و درام هستند. در برخی پرینترها این دو بخش در یک کارتریج جای می‌گیرند و در برخی دیگر هم به مجزا و در دو کارتریج هستند. تونرها در پرینترهای لیزری در ۴ رنگ قرمز، مشکی، آبی و زرد موجود هستند. در صورت رنگی بودن پرینتر، دستگاه شامل هر ۴ رنگ و در صورت سیاه و سفید بودن، دستگاه تنها شامل رنگی مشکی  است. (سرویس‌های تخصصی شارژ کارتریج کانن (کارتریج لیزری) به صورت سرویس در محل قابل دریافت است). در بخش زیر می‌توانید تصویری از یک کارتریج لیزری را مشاهده نمایید.

شارژ کارتریج جوهرافشان canon

در کارتریج جوهر افشان هم مانند کارتریج لیزری دو بخش وجود دارد که شامل جوهر و هد است. وجود ۴ رنگ در چاپگر جوهر افشان الزامی است و سایر رنگ ها از تلفیق آنها با هم به وجود می آید. این ۴ رنگ در برخی پرینترها در دو کارتریج قرار دارند به این صورت که ۴ رنگ آّبی، قرمز و زرد در یک کارتریج و رنگ مشکی در یک کارتریج دیگر قرار دارد. (سرویس‌های تخصصی شارژ کارتریج کانن (کارتریج جوهرافشان) به صورت سرویس در محل قابل دریافت است).

نقطه اشتراک هر دو کارتریج آن است که جوهر و تونر مصرفی موجود در آنها پس از مدتی تمام می شود که در این شرایط دو راه پیش روی کاربر وجود خواهد داشت. یک تعویض کامل کارتریج (و استفاده از یک کارتریج نو) و دوم بسنده کردن به شارژ کارتریج کانن. گزینه انتخابی عموم کاربران در این میان، شارژ کارتریج است. زیرا تهیه یک کارتریج نو و جایگزین کردن آن، هزینه نسبتاً بالایی می‌طلبد.

نکاتی که درباره شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن نمی دانید!

شارژ کارتریج کانن در دستگاه کپی، متفاوت با پرینتر است. پیش از هر چیز باید بدانید که بیشتر دستگاه های فتوکپی، کارتریج یکبار مصرف دارند. این نوع کارتریج ها نباید شارژ شوند و بهتر است که پس از هربار استفاده، تعویض گردند. شارژ کارتریج یکبار مصرف می تواند باعث بروز مشکلاتی همچون تونر ریزی شده و به چاپگر و دیگر قطعات آن آسیب برساند. متاسفانه برخی از کاربران برای این که هزینه کمتری داشته باشند، اصرار به شارژ تونر دارند. اما بهتر است با تعویض کارتریج کپی کانن، از بروز مشکل در این دستگاه جلوگیری کنید. کارشناسان نمایندگی دستگاه کپی کانن پس از بررسی دستگاه و بسته به مدل فتوکپی، اقدام به تعویض یا شارژ کارتریج دستگاه کپی کانن می کنند.

نحوه شارژ کارتریج پرینتر کانن

یکی از دستگاه های مورد توجه در شارژ کارتریج کانن، پرینتر است. پرینترها عمدتا یا لیزری هستند و یا جوهرافشان. در هر صورت کارتریج این دستگاه باید به موقع شارژ شود تا کیفیت چاپ کاهش پیدا نکند. برای شارژ تونر کارتریج پرینتر کانن، اول دستگاه خاموش شده و پوشش کناری آن برداشته می شود. پس از آن باید درام از بخش سفید آن نگه داشته شده و بیرون بیاید. در مرحله بعدی، چرخنده PCR و میله PCR هم جدا می شوند.

پس از جا کردن بخش مربوط به ضایعات و جوهر، دو بخش اصلی کارتریج بیرون می آیند. وایپر بلید هم در مرحله بعدی جدا شده و کارتریج کاملا تخلیه می گردد. پس از تزریق تونر یا جوهر به داخل کارتریج، تمام بخش های باز شده مجددا بسته می شوند. البته شارژ کارتریج پرینتر کنون این راحتی نیست و مراحل و جزئیات دارد که باید با دقت هرچه تمام تر و به شکل کاملا صحیح و بی نقص انجام شوند. پس از بستن قطعات و درپوش، بهتر است یک برگه با پرینتر canon چاپ کنید تا مطمئن شوید که کارتریج به درستی شارژ شده است.

تعمیر پرینتر کانن

تعمیرات پرینتر کانن یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با بهره مندی از به روزترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از کارشناسان زبده انجام می پذیرد. اگر شما نیز در حال حاضر در پی یک مرکز مجاز جهت تعمیرات پرینتر کانن هستید اما به دلیل عدم آشنایی با این مراکز دچار سردرگمی شده اید پیشنهاد ما به شما مراجعه به نمایندگی کانن و دریافت نخصصی‌ترین سرویس‌ها نظیر شارژ کارتریج کانن است.

نمایندگی تعمیرات کانن

تعمیرات کانن دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مرکز تعمیرات کانن با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید. موفقیت و پیشروی این مرکز مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند؛ برخی از پارامترهای مذکور عبارتند از: تعهد مرکز تعمیرات پرینتر کانن به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری با گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور و… . واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی کانن فراهم گشته است. نمایندگی کانن در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های کانن و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد و تلفیق این دو مجموعه،یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای» سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی کانن یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر کانن مطرح گردد.

3.7/5 (3 امتیاز)