اشتراک گذاری

دوربین نه چندان خوب Canon

در این مقاله قصد داریم راجع به یکی از دوربین هایی که ممکن است مغازه داران برای خرید آن به شما اصرار کنند، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. دوربین مورد بحث ما، از برند ‍Canon یعنی یکی از بهترین برند های دوربین است. ولی با هزینه ای که برای این دوربین می کنید گزینه های بهتری نیز برای شما وجود دارد.

چرا ما دوربین IXUS 130 را یکی از بهترین های Canon نمی دانیم؟

پیشتر مطلبی با این عنوان در اختیار شما قرار دادیم: “بررسی دوربین دیجیتال Canon SD1400 با نام تجاری IXUS 130 در ایران” و در این مقاله، نارضایتی نسبی خود را نسبت به کیفیت عکس های این دوربین بیان کردیم. ولی به دلیل اصرار عده ای از دوستان در مورد بررسی IXUS 130 وعکس های آن، مجددا تصاویر این دوربین را بررسی کردیم و به نتایج زیر دست یافتیم:

دوربین خود را برای هر حالتی تنظیم کنید، در غیر این صورت عکس شما خوب از آب در نخواهد آمد

تنظیم برای عکس در تاریکی

در حالتی که عکس هایی که با دوربین IXUS 130 می گیرید در محیطی تاریک و کم نور باشد و تنظیمات دوربین روی Auto باشد، عکس های خوبی مشاهده نخواهید کرد. اگر دوربین را برای حالت نور کم تنظیم کنید و فاصله دوربین از سوژه مورد نظر زیاد باشد(به طوری که نور فلش به خوبی به سوژه مورد نظر نتابد) باز هم عکس خوبی مشاهده نخواهید کرد. ولی اگر در تاریکی تنظیمات مربوط به عکس در نور کم را Set کرده باشید و به سوژه عکاسی خود نزدیک باشید، عکس خوبی دریافت خواهید کرد.

تنظیم برای عکس در حالت حرکت جزئی

اگر در نور معمولی و تنظیمات Auto و در حالی که تنظیمات مربوط به لرزش گیر و یا تصویر متحرک خاموش باشد عکس بگیرید، با کوچکترین حرکتی، عکس های شما تار خواهند شد. به طور مثال در عکس هایی که چند نوزاد را سوژه عکاسی خود قرار دادیم، دست و پای نوزادان در بیشتر عکس ها تار نمایش داده می شود. اگر دست شما هم حرکت کند باز هم عکس هایتان تار خواهد شد. پس به تنظیمات عکس دقت کنید.

عکس در نور زیاد

اگر نور محیط زیاد باشد و یا عکس ها را در طبیعت بیاندازید، رنگ ها و کیفیت عکس شما بسیار چشم نواز خواهد بود.

نتیجه

در کل اگر برای گرفتن هر عکس تنظیمات مخصوص آن را رعایت کنید، می توانید عکس هایی با کیفیت قابل قبول داشته باشید ولی این امر مستلزم این است که دائما تنظیمات دوربین را تغییر دهید. چراکه دوربین در حالت Auto بسیاری از مواردی که در یک دوربین معمولی ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد را در نظر نمی گیرد.

دوربین نه چندان خوب Canon

دوربین نه چندان خوب Canon

دوربین نه چندان خوب Canon / نمایندگی کانن / نمایندگی کپی کانن / نمایندگی چاپگر کانن / نمایندگی پرینتر کانن / نمایندگی دستگاه کپی کانن / نمایندگی فتوکپی کانن / نمایندگی دستگاه فتوکپی کانن / دوربین نه چندان خوب Canon / نمایندگی دستگاه کپی کنون / نمایندگی فتوکپی کنون / نمایندگی چاپگر کنون / نمایندگی پرینتر کنون / نمایندگی کنون / نمایندگی کنن / نمایندگی دستگاه کپی کنن / دوربین نه چندان خوب Canon / نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کانن / نمایندگی تعمیر کانن / نمایندگی تعمیر پرینتر کانن / نمایندگی تعمیر چاپگر کانن/ نمایندگی تعمیرات کانن / نمایندگی تعمیرات کنون / نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن / دوربین نه چندان خوب Canon / نمایندگی تعمیرات کپی کانن / نمایندگی تعمیرات فتوکپی کانن / نمایندگی چاپگر کانن / نمایندگی پرینتر کانن / نمایندگی چاپگر کنون / نمایندگی پرینتر کنون / نمایندگی فروش کانن / نمایندگی فروش محصولات کانن / نمایندگی خرید محصولات کانن / نمایندگی فروش کپی کانن / دوربین نه چندان خوب Canon

لینک های مرتبط : نمایندگی کانن

Rate this post